MTB fanaten gezocht als beheerder voor CycloWorld

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
Ruurd
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 48
Lid geworden op: di 5 januari 2021, 10:17

Recent heb ik jullie gevraagd waar jullie zoeken naar MTB toertochten en marathons. Ik kreeg verschillende goede tips, en het werd duidelijk dat er niet één site bestaat waar alles samen komt.

Ik vroeg dat niet zo maar. Sinds een paar jaar 2007 run ik met een heel team van andere vrijwilligers de site CycloWorld.cc, voorheen bekend als Cyclokalender.nl. Simpel gezegd is dit een zoekmachine voor toertochten, cyclo's, meerdaagse tochten, goededoelentochten, enzovoorts. Tot vorig jaar alleen voor de racefiets. Deze winter zijn we ook graveltochten en bikepacking tochten gaan toevoegen.

De site is ooit begonnen als hobbyproject gemaakt in Notepad en Paint, maar is uitgegroeid tot een internationaal platform met meer dan 250.000 unieke bezoekers per jaar.

Recent hebben we besloten ook MTB-tochten toe te gaan voegen. Hiervoor zoeken we MTB-fanaten die het leuk vinden de kalender te onderhouden.

Wat vragen wij?
- je bent goed thuis in het MTB-wereldje
- je vindt het leuk om nieuwe tochten op te sporen
- je houdt de kalender bij op basis van een regio (bijv. NL of Duitsland)
- je hebt minimaal 1 uur per week beschikbare tijd

What's in it for you?
- Eeuwige roem
- Een CycloWorld tenue
- Gratis kaarten voor cyclo's en toertochten van onze partners (te delen met de andere beheerders en schrijvers)
- Startbewijzen voor andere evenementen kunnen we in veel gevallen voor je regelen
- Als je een eigen bedrijf hebt bieden we je de kans om dit onder de aandacht te brengen.
- Toegang tot ons uitgebreide netwerk in de fietsindustrie.
- Een actieve Whatsapp-groep met de beheerders en overige schrijvers waar we leuke gesprekken voeren over alles dat ons bezighoudt in de fietswereld.
- Give aways
- Jaarlijkse groupride

Interesse? Mail naar frank [at] cycloworld.cc of reageer in dit topic.
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

Ik ben tegen MTB tochten ..... en andere toertocht vormen. Schaapjes gedrag en een bron van ergernis voor velen :bier:
Laatst gewijzigd door yo-eddy op zo 25 april 2021, 13:16, 1 keer totaal gewijzigd.
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
ofv
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 254
Lid geworden op: wo 4 september 2019, 09:26

yo-eddy schreef: za 24 april 2021, 17:41 Ik ben tegen MTB tochten ..... en andere toertochten vormen. Schaapjes gedrag en een bron van ergernis voor velen :bier:
Dit. Touren mag op asfalt. :wink:
Ruurd
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 48
Lid geworden op: di 5 januari 2021, 10:17

Voor de duidelijkheid, we willen dus ook (en vooral) marathons gaan opnemen :P
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29836
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Dus eigenlijk vraag je of we onszelf gaan beconcureren ?
https://www.mountainbike.nl/toertochten
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Ruurd
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 48
Lid geworden op: di 5 januari 2021, 10:17

Dat valt wel mee denk ik.

1. Die data komt volgens mij van de NTFU, dat is ook een partner van ons.
2. Wij gaan ons in 1e instantie richten op marathons, dit zijn vooral toertochten.
3. De NTFU richt zich op NL, wij zijn internationaal.
Gebruikersavatar
Herrick
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 155
Lid geworden op: do 13 oktober 2011, 09:03
Mijn mountainbike: Cube Reaction Pro (2018)

Ik zie het ook meer als concullega. Ik denk dat beide prima naast elkaar kunnen bestaan. En als er een (internationale) kalender is met marathons (bij voorkeur ook te filteren op basis van geografische informatie) dan lijkt mij dat wel erg fijn.
Ruurd
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 48
Lid geworden op: di 5 januari 2021, 10:17

Inmiddels hebben we een aantal beheerders aangetrokken. Het aantal evenementen staat nu op ruim 250, uiteraard per land of regio te filteren.

Vooral marathon en etappekoersen, een enkel enduro-event en een paar 24-uurs.
Plaats reactie