KMX Karts op Bikemotion !!!!!!!!

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
m-joosen
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 158
Lid geworden op: wo 14 januari 2004, 19:17
Mijn mountainbike: Een heeeeele mooie

Gisteren kwam ik de stand van KBX Karts tegen.

Wie kent deze fiets inmiddels en wie heeft er al op gereden. Ik zit er namelijk om te twijfelen hem aan te schaffen voor variatie in de heuvels van Limburg en de Ardennen. (Als ik de mountainbike en de racefiets even niet wil zien :oops: :oops: )

http://www.kmxkarts.co.uk/
Romain
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 4
Lid geworden op: di 12 juli 2005, 22:33
Mijn mountainbike: Cannondale

Heb ze vandaag ook gezien, ziet er leuk uit om te spelen.
Algemeen zou ik me er niet veilig op voelen tussen het verkeer, zo laag bij de grond.
Op terein zie ik het ook niet goed zitten, en de handgrepen zo dicht bij de wieltjes vind ik ook maar onveilig.
Mijn conclusie: Leuk om mee te spelen, maar niet om te fietsen.
Sensei
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 858
Lid geworden op: wo 17 september 2003, 00:26

Is niet geheel nieuw, alleen deze hebben geen vering. Elke jump of hobbel voel je behoorlijk. De duurdere ligfietsen hebben dat juist wel, omdat het liggend vele malen harder aanvoelt dan dat jij op je fiets zit of staat.
Ze lijken me erg leuk maar alleen voor op de weg. Zoek maar eens op google.
Giant Super Sierra, Spec stumpj staal wit, Spec. stumpj Epic carbon, Koga ? , Spec. Stumpj. M4, Spec. S-works FSR staal, Bontrager staal, Asta carbon, Spec. FSR s-works alu, Litespeed Ocoee, Spec. FSR, Spec. Epic, Spec Epic Mar. Carb, trek procaliber 9.7
Mudfreak
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 268
Lid geworden op: ma 29 maart 2004, 00:35
Mijn mountainbike: Yeti AS-X / Red Bull CC Werks / Gary Fisher Joshua F3
Contacteer:

En hoe ga je dit in Winterberg in de ski-lift hangen?
Afbeelding
Nulla Tenaci Invia Est via (zoek het maar op)


_______________________
Stoepranddropper in opleiding.
Lenney
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 699
Lid geworden op: vr 27 februari 2004, 20:41
Mijn mountainbike: Specialized FSR
Contacteer:

Bij de eerste de beste hobbel blijf je steken met die lage grondspeling. En ik denk als je eens hard moet remmen je voorover kukelt met dat ding. Dit is voor mensen die hun leven beu zijn!
Mountainbiken: huis der egotrippers, moraalridders en minderwaardigheidscomplexen!
m-joosen
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 158
Lid geworden op: wo 14 januari 2004, 19:17
Mijn mountainbike: Een heeeeele mooie

Lenney schreef:Bij de eerste de beste hobbel blijf je steken met die lage grondspeling. En ik denk als je eens hard moet remmen je voorover kukelt met dat ding. Dit is voor mensen die hun leven beu zijn!
Ik ga er ook vanuit dat je niet dezelfde weg kan volgende dan een mountainbike. De gewone paden in de heuvels vindt ik al ok en op de foto is het niet te zien maar voorop zit een klein wieltje wat vooruitvallen tegenhoud (zolang je maar niet met 60 km per uur vol in de ankers gaat :D )

Ik zie het alleen maar als een variatie als ik de mountainbike en racefiets beu ben. :oops:
OctObiker
All rounder
All rounder
Berichten: 115
Lid geworden op: za 15 januari 2005, 20:24
Mijn mountainbike: Target Himalaya
Contacteer:

Ben gister bij bikemotion geweest, Die kmx karts zijn echt wreed!
Ik heb er ongeveer 3 keer een heel groot rondje over het bikemotion terrein mee gemaakt! :lol: :tong
Ik wil ook wel zo'n ding.

Bij de sram stand was het zo dat er derailleurs en jerseys werden verloot eigenlijk want iedereen had de antwoorden goed. oh, kan ik niet lezen, dan een andere! zegt die vrouw van sram.


Afbeelding
Kinder editie.
Afbeelding
Volwassenen editie, vanaf 14 jaar.
Afbeelding
Details
Afbeelding
Details
Afbeelding
kinder editie in actie!

Filmpjes:
http://www.gadgetfun.nl/downloads/kmx1.wmv
http://www.gadgetfun.nl/downloads/kmx2.wmv
Neem eens een kijkje op deze sites:
www.stroef.nl
www.graphix.nl
www.elden.tk
MountainRider
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 250
Lid geworden op: di 20 mei 2003, 17:47
Mijn mountainbike: heeft 2 wielen

ik heb er ook een paar rondjes mee gemaakt over de beurs, en vond het wel een leuk en lache "fietsje".
ik zou het ook wel 1 willen, maar voor off-road zou je toch redelijk vlakke paden moeten pakken en steile hellingen zullen ook wel moeilijk zijn.
Live to Ride, Ride to Live, Ride or Die
Plaats reactie