Nickname veranderen

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Gebruikersavatar
Bommie
Site Admin / Fotograaf
Site Admin / Fotograaf
Berichten: 5645
Lid geworden op: za 15 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Blur CC, Radon Black Sin 10.0

In Show your stuff ontstond een discussie over het veranderen van je nickname. Om dat topic niet te vervuilen heb ik de discussie even afgesplitst hierheen.
Laatst gewijzigd door Bommie op wo 22 februari 2006, 13:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Eat, sleep, ride, repeat
M.A.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1893
Lid geworden op: do 9 oktober 2003, 16:03

Een keer gevraagd voor een naamswijziging maar dat kon niet volgens de mods dus ik heb er ook nog over gedacht om een nieuwe account te openen. Ik denk er nog steeds over trouwens. Maar dat kan nu dus wel?
Dat Pinkbike slaat nu tenminste ergens op.
Gebruikersavatar
Bommie
Site Admin / Fotograaf
Site Admin / Fotograaf
Berichten: 5645
Lid geworden op: za 15 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Blur CC, Radon Black Sin 10.0

Wat mij betreft kun je mij gewoon even een PB sturen, dat heb ik liever dat de database vol staat met accounts die niet meer gebruikt worden
Eat, sleep, ride, repeat
Gebruikersavatar
kokopelli
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4628
Lid geworden op: za 25 juni 2005, 00:14
Mijn mountainbike: yeti
Contacteer:

Zorg er dan maar voor dat je PB box leeg is :tong :wink:
team funride
YETICYCLES.NL
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

Bommie schreef:Wat mij betreft kun je mij gewoon even een PB sturen, dat heb ik liever dat de database vol staat met accounts die niet meer gebruikt worden
Volgens mij staat deze reeds vol met ongebruikte accounts....
(die volgens mij voor 95% afkomstig zijn van mensen die zich wel even aanmelden om iets op het forum te doen en daarna nooit meer terugkomen)

Maar het initiatief om van Nickname te kunnen veranderen i.p.v een nieuw account aan te maken is goed.

Wat mij persoonlijk meer verbaast (sorry, even een zijstapje) is het feit dat er bij mij regelmatig vele posts "verdwijnen" vanwege het purgen/prunen, maar dat ik geen posts zie verdwijnen bij mensen die wel veel posts hebben, maar ik hier nog nooit gezien heb.
(wat duidt op het niet verwijderen van hele oude posts, maar alleen de wat recentere)
hoe zit dit dan?
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
Rodger
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6170
Lid geworden op: do 27 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: <<<<< Yeti AS-X >>>>>
Contacteer:

Het is nu trouwens niet de bedoeling dat men (om de haverklap) van nickname veranderd.
<3
Gebruikersavatar
Bommie
Site Admin / Fotograaf
Site Admin / Fotograaf
Berichten: 5645
Lid geworden op: za 15 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Blur CC, Radon Black Sin 10.0

Rodger schreef:Het is nu trouwens niet de bedoeling dat men (om de haverklap) van nickname veranderd.
Uiteraard. Ik ga niet iedere week voor dezelfde persoon zijn nickname lopen veranderen. Een beetje nadenken voordat je een nick kiest wordt wel verwacht
Eat, sleep, ride, repeat
Ruud
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2044
Lid geworden op: di 17 september 2002, 11:26
Mijn mountainbike: is verkocht
Contacteer:

Als Bommie dat op zich wil nemen; be my guest. Ben er zelf altijd op tegen omdat het enorm verwarrend werkt.
msxx
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5179
Lid geworden op: zo 16 mei 2004, 15:13
Mijn mountainbike: Een Yank
Contacteer:

Wicked DJ schreef:
Wat mij persoonlijk meer verbaast (sorry, even een zijstapje) is het feit dat er bij mij regelmatig vele posts "verdwijnen" vanwege het purgen/prunen, maar dat ik geen posts zie verdwijnen bij mensen die wel veel posts hebben, maar ik hier nog nooit gezien heb.
(wat duidt op het niet verwijderen van hele oude posts, maar alleen de wat recentere)
hoe zit dit dan?
Je moet ook helemaal niet kijken naar het aantal posts, maar naar de kwaliteit van de post :tong

Over het nickname wijzigen... tjah, er zijn nu eenmaal altijd mensen die tijdsgebonden/merksgebonden nicknames kiezen...
Policy opnemen dat dat niet meer mag, is er ook geen noodzaak meer om de nickname te wijzigen ;)
Gebruikersavatar
shiverer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 17266
Lid geworden op: wo 7 april 2004, 20:49
Mijn mountainbike: Crisp - Turner Flux
Contacteer:

inderdaad. dan moet je maar meteen een goeie nick kiezen. Had ik natuurlijk ook moeten doen,
zoiets als de mensen boven mij, maar ik ben natuurlijk niet zo populair en inventief :tong:

-- Erger u niet, verwonder u slechts.. -- Small hops, grasshopper.. -- <2 --
Ruud
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2044
Lid geworden op: di 17 september 2002, 11:26
Mijn mountainbike: is verkocht
Contacteer:

shiverer schreef:inderdaad. dan moet je maar meteen een goeie nick kiezen.
Helemaal mee eens, je weet van tevoren dat een tijdsgebonden naam 'n keer uit de tijd gaat raken.
Gebruikersavatar
shiverer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 17266
Lid geworden op: wo 7 april 2004, 20:49
Mijn mountainbike: Crisp - Turner Flux
Contacteer:

Ruud, van big Brother? :tong

lekker knuffele, whehehe...bhoehoehoeeeee :o

-- Erger u niet, verwonder u slechts.. -- Small hops, grasshopper.. -- <2 --
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

Ruud schreef:
shiverer schreef:inderdaad. dan moet je maar meteen een goeie nick kiezen.
Helemaal mee eens, je weet van tevoren dat een tijdsgebonden naam 'n keer uit de tijd gaat raken.
Maar in het begin van toen nog niet zoveel mensen internet hadden, was het gebruikelijk om een anonieme naam te verzinnen. (ik had toen ook nauwelijks verstand van het internet en kreeg advies om nooit naam en adres gegevens op te geven)

Ik heb toen dus ook een naam gekozen die wat moeilijker naar mij te herleiden viel. Het was leuk om anoniem te kunnen zijn, inmiddels weet iedereen hier wel wie ik ben, en anderen mogen het ook best weten.

Dus prefereer ik naar een naam die wat minder anoniem is en die makkelijker naar mijn eigen naam is te herleiden, en dat bovendien een Nickname is die door al mijn vrienden (2 ;) haha ) wordt gebruikt sinds ik ik uit de luiers ben.

Ik wist overigens in 2001 ook niet dat ik hier zo lang zou blijven plakken.
Ik had overigens er al snel spijt van mijn naam, maar er was nooit eerder mogelijkheid om deze te veranderen.

Dus heb ik Bommie maar een PB'tje gestuurd.
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

CrazyCarrot schreef:Dus heb ik Bommie maar een PB'tje gestuurd.
:o Je hebt zeker niet door dat je nickname inmiddels een begrip is geworden op dit forum ?!?!

Zonde om daar aan te sleutelen, hoe lelijk je de naam zelf ook vindt :lol:
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
M13.XTC
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 197
Lid geworden op: di 10 januari 2006, 20:05
Mijn mountainbike: XTC
Contacteer:

Krijgen we dan ook een topic voor alle naamsveranderingen.... :~ Want duidelijker wordt het allemaal niet...

M.A. wordt ...
CrazyCarrot wordt ....
themaniac wordt .... : Suprised :

Wat wordt het eigenlijk? :tong
Praktijk is de enige nuttige theorie
Gesloten