Het moet niet gekker worden, maar ik ben het met je eens.themaniac schreef:En is dat dan iets om succesvol mee te worden? Prost reed met een halve Ferrari, Sauber deed het jaren, voorheen was het Ligier met een halve Benetton. Kortom, het is niets niews. En andere teams apen allemaal een succesvol concept van de voorgangers na. Waarom lijken de auto`s anders allemaal zo op een mengelmoes van Ferrari en Renault?fassie schreef:super aguri = honda met anders kleurtje
Natuurlijk steekt het sommigen dat Aguri de Honda als uitgangspunt nam voor zijn nieuwe ontwerp. Zo moet je het zien en niet anders. De auto is absoluut geen Honda uit 2006, die ingezet wordt in 2007. Ja, er zijn overeenkomsten, maar er zijn ook 100 verschillen.
Dat de STR en de Red Bull 90% identiek zijn ziet iedere idioot, maar het gezeur richting SA vind ik toch echt bijzonder jammerlijk. Zij hebben zelf de auto aangepast, zelf verbeteringen aangebracht en waren gewoon sneller dan het dure fabrieksteam van Honda dat 400 miljoen ter beschikking heeft. Aguri is al blij als hij 75 miljoen ter beschikking heeft.
Wat maakt het in vredesnaam uit of je in een geheel zelfbedachte en gebouwde auto achteraan rijdt, of in een auto die je grotendeels van een ander hebt gekocht goed in de middenmoot meekomt. Heel veel lijkt mij, namelijk dat je met die tweede optie simpelweg slimmer bezig bent.
Het gaat om de punten, niet om hoe lief je bent.
Vroeger was het aan de orde van de dag in de F1 dat je als team gewoon een auto kocht en er dan het beste van probeerde te maken.
Echt, formule 1 is tegenwoordig te achterlijk voor woorden, met meer roddels en achterklap dan gewoon racen.