Tour de france 2007 (talk about it / de spelletjes)

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
KingBee
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3979
Lid geworden op: za 14 juni 2003, 22:27
Mijn mountainbike: Scott Scale

Zouden ze al het geld wat ze dankzij Rasmussen hebben verdient ook weer terugstorten op de rekening van de Tour?
rogersantos
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2482
Lid geworden op: di 24 april 2007, 17:06

het moet toch niet gekker worden! wat een klote franse, ze mogen van mij allemaal de tering krijgen, stelletje ....
Laat nooit je fiets onbewaakt staan bij wedstrijden, marathons en toertochten!
KingBee
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3979
Lid geworden op: za 14 juni 2003, 22:27
Mijn mountainbike: Scott Scale

rogersantos schreef:het moet toch niet gekker worden! wat een klote franse, ze mogen van mij allemaal de tering krijgen, stelletje ....
Dat roep ik al jaren als 'k weer door dat land rijdt
Bikertje
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3833
Lid geworden op: ma 25 april 2005, 19:44
Mijn mountainbike: Mountainbike?

je ziet mij na vandaag niet meer langer dan een kwartier voor de tv de tour kijken :x goh wat een domme mongool die rasmussen!!!!!>@>@>
JorisR6
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2395
Lid geworden op: zo 24 juli 2005, 22:11
Mijn mountainbike: Epic Elite

Ergens wel te begrijpen wat de Rabobank betreft. Ja, Rasmussen had de schijn tegen. Nee, hij is niet positief getest. Maar er is een verschil tussen niet op tijd doorgeven waar je bent en liegen over je verblijfplaats. Ik neem aan dat de Raboploeg 'harde bewijzen' voor heeft.

Rasmussen zal de ploegleiding niet hebben kunnen overtuigen over het hoe en waarom van zijn verblijf in de Dolemieten.

Vind het verschrikkelijk kut voor jongens als Boogerd, Dekker en Menchov ... zij hebben zich helemaal naar de tering gefietst. Hopelijk staan zij morgen wel aan de start. Dit wens je ze echt niet toe :(
Duchenne Heroes 2007 | Trans Germany 2008 | Cape Epic 2009 | Transalp 2010 | Duchenne Heroes 2011 | Cape Pioneer Trek 2013 | Duchenne Heroes Italia 2013
Menno916
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 518
Lid geworden op: di 2 januari 2007, 15:59
Mijn mountainbike: Pilot Primum / Giant Fathom
Contacteer:

KingBee schreef:Ik vind het toch wel meer dan frappant dat de verklaring van die gast van Rai Uno juist nú naar buiten komt. Was ie daar niet aan het trainen ver vóór de tour van start ging?
Lijkt dit maal gewoon ongelukkige samenloop te zijn. Italiaan heeft dit terloops gemedd aan Sorensen, die een goede vriend is van de Italiaan.
Sorensen is oud renner van de Rabobank (en schijnt ook nog eens een vriend van Rasmussen te zijn) en zodoende is de info blijkbaar bij de Rabo ploeg gekomen.

kutklotepestpokkepleuriszooi was mijn eerste reactie gisteren, ook nu zou ik nog niet weten wat ik er verder allemaal van moet denken.
JA, Rasmussen blijft een held. Dat dan weer wel, zeker na de etappe van gisteren.
Gebruikersavatar
Meegs
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3165
Lid geworden op: di 6 maart 2007, 15:07
Mijn mountainbike: Spectaculaire Kloof

Ik had het nieuws gisteravond niet gehoord, ik was nog in de roes van zijn sterk staaltje klimwerk de laatste 700 meter.
Ik werd vanochtend wakker met het nieuws, ik was gelijk klaarwakker. Ik dacht eeerst nog diep in dromenland te verkeren, maar toen mijn vriendin zei, dat ze het belachelijk vond, wist ik dat ik wel degelijk wakker was.
Voor mij is de tour voorbij. Contador is knappe wielrenner, maar gisteren was wel duidelijk dat hij toch nog te jong is om de tour echt te kunnen winnen.

Oh ja, en Leipheimer mogen ze van mij van zijn fiets halen, dat vind ik nu een renner van niks.
Ferry
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1104
Lid geworden op: do 22 augustus 2002, 08:52
Mijn mountainbike: roept alweer

Het twijfel zaaien van Rasmussen over zijn 'where about',
het versturen van brieven, telefoontjes aan de UCI e.d. doet
hem dus de das om. Oogt toch wel gepland, die twijfel zaaien.

Maar, hij heeft zich dan waarschijnlijk geprepareerd de dagen
(weken?) in Italie en Mexico. Controles dus gemist en nu steeds
negatief getest. Ben wel benieuwd wat het dan zou kunnen zijn
wat hij mogelijk heeft gebruikt.

In juni 2006 was hij ook even 'onvindbaar' als ik het goed begrijp.
If you can't ride it, BIKE IT ! ! ! !
Ferry
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1104
Lid geworden op: do 22 augustus 2002, 08:52
Mijn mountainbike: roept alweer

Tja...:

Schadeclaim Predictor-Lotto tegen Astana

PAU - De ploegleiding van Predictor-Lotto gaat een schadeclaim indienen tegen Astana en zijn renner Aleksandr Vinokourov. De Belgische formatie vindt dat zij door de positieve dopingtest van de Kazaach is benadeeld in de Ronde van Frankrijk.

"Hierdoor werd onze renner Cadel Evans de overwinning en de daaraan gekoppelde publiciteit in de tijdrit te Albi ontnomen”, zegt de ploeg in een verklaring. "De modaliteiten en het bedrag van de schadeclaim worden in overleg met een advocaat vastgelegd.”


bron: gele raaf
If you can't ride it, BIKE IT ! ! ! !
Bianchi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 630
Lid geworden op: wo 19 juli 2006, 11:46
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX 8
Contacteer:

Meegs schreef:Ik had het nieuws gisteravond niet gehoord, ik was nog in de roes van zijn sterk staaltje klimwerk de laatste 700 meter.
Ik werd vanochtend wakker met het nieuws, ik was gelijk klaarwakker. Ik dacht eeerst nog diep in dromenland te verkeren, maar toen mijn vriendin zei, dat ze het belachelijk vond, wist ik dat ik wel degelijk wakker was.
Voor mij is de tour voorbij.
Ik heb rond 22:00 uur in volle euforie de TV uitgezet en dacht, "snel afwassen, dan kan ik de Avondetappe vanuit bed kijken". Toen ik rond 23:00 in bed lag was ik te moe om de Avondetappe te kijken (mijn vriendin was verbaasd).

Vanochtend werd ik wakker door de wekkerradio. En precies als jij dacht ik dat ik nog aan het slapen was, 3 minuten later wist ik zeker dat ik niet meer sliep en had ik plots een kater die ik de komende dagen nog zal houden.
daniel1975
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3458
Lid geworden op: di 26 oktober 2004, 11:23
Mijn mountainbike: Orbea Oiz TR

Ik snap alle commotie niet rondom de beslissing van Rabobank. Ga er echt maar vanuit dat de ploeg sluitende bewijzen heeft om Rasmussen te ontslaan. Waarschijnlijk weten wij nog niet alles, maar heeft Rabo de eer aan zichzelf gehouden en zelf de stekker eruit getrokken voordat de ASO/UCI het doet. Als ze zeker wisten dat het loos alarm was zouden ze de gele trui niet zomaar opgeven.
Bicycle, bicycle, bicycle
Ferry
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1104
Lid geworden op: do 22 augustus 2002, 08:52
Mijn mountainbike: roept alweer

Commotie..?
Ik ben het helemaal eens met Rabo.
Aan de andere kant is het wel de gele trui. En voor
het hele Rabobank team en het Nederlands wielrennen
zou het geweldig geweest zijn......
If you can't ride it, BIKE IT ! ! ! !
KingBee
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3979
Lid geworden op: za 14 juni 2003, 22:27
Mijn mountainbike: Scott Scale

Ferry schreef:Commotie..?
Ik ben het helemaal eens met Rabo.
Aan de andere kant is het wel de gele trui. En voor
het hele Rabobank team en het Nederlands wielrennen
zou het geweldig geweest zijn......
Kan me voorstellen dat het behalen van een gele trui als ploeg die gepaard gaat met gerede twijfels je er niet dermate blij mee kunt zijn en het een smet op de overwinning is. Om dat goed te noemen voor het nederlandse wielrennen........nee.


Harde beslissing, vraag me echt af wat ze met het door rasmussen verdiende geld gaan doen. Wat mji betreft is het terugstorten!
Ferry
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1104
Lid geworden op: do 22 augustus 2002, 08:52
Mijn mountainbike: roept alweer

KingBee schreef: Harde beslissing, vraag me echt af wat ze met het door rasmussen verdiende geld gaan doen. Wat mji betreft is het terugstorten!
Zeker een harde en moeilijke beslissing. Maar ook
een moedige, ook al konden ze niet anders.

En over het geld, ook moeilijk. Krijgen ze het eigenlijk
nu wel?

De rest gaat door:
Raborenners blijven in de Tour de France

door onze Telesportredactie

AMSTERDAM - De Raboploeg verschijnt donderdag toch aan de start van de zeventiende etappe van de Ronde van Frankrijk. De ploegleiding sprak eerder al de intentie uit om door te gaan, maar de renners leken te zeer aangeslagen. Maar na onderling overleg werd toch besloten om de Tour voort te zetten.
If you can't ride it, BIKE IT ! ! ! !
Louis
All rounder
All rounder
Berichten: 141
Lid geworden op: zo 28 december 2003, 12:13
Mijn mountainbike: Santos SCC02
Contacteer:

Ik vind het heel knap van de mannen dat ze doorgaan...
Wat mij betreft een nominatie voor de sportploeg van het jaar!
..../''''''\....../'''\.../''\...
Plaats reactie