Wat is jouw MTB Historie?

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3805
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

maverick76 schreef: wo 2 december 2020, 09:07 Ja misschien aankomend jaar kunnen we weer de grens over zonder het risico te lopen dat ik mijn hele afdeling omzeep help.

Zou leuk zijn, ik mis de bergen😒
Ongetwijfeld kan dat dan. Ik kijk er naar uit :winkie:
Gebruikersavatar
Herrick
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 155
Lid geworden op: do 13 oktober 2011, 09:03
Mijn mountainbike: Cube Reaction Pro (2018)

Pff wat heb ik een kort lijstje als ik het topic zo doorscroll. Super gaaf om te zien waar iedereen op heeft gereden en/of nog steeds in huis heeft :-q

Bulls Copperhead Supreme (2011) - nog steeds in gebruik. Voornamelijk voor wat woon-werk/school verkeer en af en toe nog even lekker gooien en smijten in het bos
Cube Reaction Pro (2018) - huidige fiets. Behalve andere remmen (nog) geen upgrades gedaan
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

suravida schreef: zo 25 januari 2009, 13:56 Wat een fantastisch topic dit, ben meteen in de oude doos gedoken :D (excuses voor het lange verhaal)

Ik heb in 1996 bij mijn lokale fietsboer een echte Montana MTB gekocht, met plastic cantilevers, paarse accenten en gemaakt uit extrazwaar staal. Ondanks dat het dus niet echt een topfiets was heeft deze wel bij mij het MTB vuur onstoken. Heb er zelfs in de franse Alpen nog behoorlijk pittige tochten mee gemaakt, waarbij de afdaling van de Mont Prorel wel het heftigst was. Niet alleen bleven de remkabels maar breken, ook bleek bij thuiskomst dat het frame bij balhoofd gescheurd was.....
Afbeelding

Vervolgens bij Bike+ op de Meent in Rotterdam een waanzinnig mooi los Koga Tirunner frame kunnen kopen, en daar toen dus alle onderdelen van mijn Montana op over gezet. Een drol op een slagroomtaart, inderdaad!
Dus snel bij Mammoet HS22's gekocht en wat SRAM spul, en later ook een RS Indy en Marzocchi Bomber Z3 light.
Ik heb eigenlijk tot 2005 alleen maar op deze fiets gereden, maar toen ondekte ik dat je op het internet oudere topfietsen voor weinig kon kopen....
Afbeelding

En kon ik voor 550 euro een K2 Proflex 5000 kopen, de fiets waarvan ik vroeger een poster had hangen. Prachtige fiets met een unieke en onbreekbare voorvork maar helaas toch wat teveel een wipkip (ondanks de smartshock).
Afbeelding

Het gebrek aan hardheid zorgde ervoor dat ik toch maar weer het web afzocht naar iets moois. En dat vond ik in de vorm van een klassieke Cannondale F700 in prachtig metallic blauw. Ik kon deze overnemen voor 350 euro, en het schakel en remsysteem was gelukkig wel modern, XT 760 dualshifters. Helaas waren de wielen op en ook de DD60 voorvork deed weinig meer. Ik heb toen besloten om dit beestje een complete make over te geven, met een Headshok Ultra, Crossrides en HS33's. Deze fiets verraste me door zijn eindeloze gretigheid, hij wil alleen maar harder. Mijn rondetijden op het rijk van Nijmegen vlogen omlaag en ook heb ik er afgelopen zomer menig alpencol (zowel hard als onverhard) mee bedwongen.
Afbeelding

Dus toen had ik wel de fiets die altijd wilde hebben!
Maar ja, toen kwam ik bij het nonchalant surfen een Cannondale Prophet SL frame met vork en wielen tegen voor een heel redelijke prijs. En het werken aan de F700 beviel me wel en ik had wel weer zin in een projectje, dus kocht ik de Prophet SL.
En na heel wat werk en toch ook wel meer geld dan vooraf bedacht heb ik nu volgens mij de perfect MTB. Licht, comfortabel, maar ook strak en snel. En niet te vergeten erg mooi :wink:

de prophet na aanschaf:
Afbeelding

en op 30 december 2008 nabij La Roche:
Afbeelding
Zo, mijn eigen bericht uit 2009 maar weer even voorzien van werkende foto's. En tot de conclusie gekomen dat er veel is gebeurd in dik 11 jaar. :o

Na de Prophet kwam de Rize: (zelfs nog laten signeren door Hans Rey in Livigno :winkie: )

Afbeelding

Daarna een mooie retro Killer V, die zowel in Bergschenhoek als op IJsland het best wel leuk deed:

Afbeelding

Mijn eerste stalen LTHT (On one 456) waar ik geen vrienden mee kon worden:

Afbeelding

Daarna een Scott Scale wiens voornaamste kwaliteit was dat hij goedkoop was...

En toen het begin van alle ellende.... De Voodoo Dambala. én staal én 29er en heel erg fijn.

Afbeelding

Nog meer staal met mijn favoriete retrobike, de Marin Bear Valley:

Afbeelding

En toen een poging gedaan om de perfecte LTHT te laten bouwen door Cyclo. Heerlijke fiets, maar helaas toch nog wat meer XC dan ik had gewild.

Afbeelding

Toch nog maar een retroproject, de Marin Monocoque. (deze hangt nu bij Mokumono aan de muur)

Afbeelding

Tussendoor ook nog wat Steel is Real rides georganiseerd bij Nijmegen, met waarschijnlijk hoogste concentratie stalen mtb's in NL ooit. :winkie:

Afbeelding

Toen de fantastische Krampus in een te kleine maat. Niettemin veel mee gereden, Dolomieten, Vogezen, TNNZ etc. Rijdt nu elders rond met spatborden en bagagedrager :-{

Afbeelding

En daarna ging het echt mis en heb ik geen enkele fiets meer gekocht....

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Ik geloof dat het een beetje uit de klauw is gelopen als ik zo terugkijk...... :roll:
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Mathijs_7
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 497
Lid geworden op: vr 7 juni 2019, 18:55
Mijn mountainbike: Canyon lux 7.0, ragley marley LTHT

suravida schreef: wo 2 december 2020, 10:18 Ik geloof dat het een beetje uit de klauw is gelopen als ik zo terugkijk...... :roll:
Joh..... :winkie:

Wel een hele mooie reeks :-q
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15556
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Nou vooruit dan maar. Ik was er al vroeg bij want als kind in de jaren '70 ragden we al met onze fietsen door de bosjes, ik had ook kort een BMX en maakte daarna vooral meters op de oude Peugot racefiets van mijn vader. Wat later ging ik vakantiefietsen en schafte voor dat doel samen met mijn vriendin tweedehands twee Altra hybrides aan (huismerk van Profile indertijd). Daar rammelde letterlijk wel het een en ander aan en de mtb als vakantiefiets was erg populair aan het worden. Na een tweedehands Peugot (met een fraai Reynolds 853 frame) kwam er een Gary Fisher Marlin, dat was in 1998. Een jaar later verving ik het frame voor een no-name alu exemplaar met een Judy voorvork. Ik ben nog op zoek naar foto's want ik heb best lang op die fiets gereden. Naast een reis van een halfjaar door Europa is deze ook naar Amerika afgereisd voor een deel van GDMBR. Dit alles grotendeels nog steeds met de afmontage die oorspronkelijk op de Marlin zat, STX-RC 8 speed. Ik ben nog op zoek naar foto's ;)

In 2004 kocht ik mijn eerste Kona, een fraaie Kula Deluxe. Een rib uit mijn lijf en mijn eerste fiets met schijfremmen, helaas hadden die erg veel problemen (Hayes Mag) en omdat ik weer een lange reis op de planing had (meer GDMR) schafte ik in 2005 een Kona Caldera frame aan, zette zoveel mogelijk onderdelen over en monteerde weer V-brakes. De onderdelen die op deze twee fietsen zaten zie je nog tot op heden terug op mijn fietsen trouwens. De Caldera reed ik afwisselend met een starre en een verende vork. Op de foto een 100mm Reba, later een 80mm Fox Float, die beviel me qua stuureigenschappen beter.

Afbeelding

Afbeelding

Zo rond 2006 begon ik met een groepje (Yves, Wicked DJ, en Hil1) vanuit de trainingen bij Spaarnwoude te experimenten met andere takken van de mtb sport. Dit leidde tot de eerste uitstapjes naar Winterberg en Willingen maar ook wat gerommel op straat, in skate-parkjes en de (helaas verdwenen) DJ spot bij Soest. Heel veel talent bleek ik niet te hebben maar lol des te meer en het heeft wel de basis gelegd voor het stevige trails rijden dat ik nu doe. De eerste fiets die ik voor deze doelen aanschafte was een Kona Stuff alleskunner. Tweedehands aangeschaft en voorzien van een flink aantal upgrades.

Afbeelding

Afbeelding

Nog een klein zijstapje naar een On-One 456.

Afbeelding

Omdat ik naar verloop van tijd en met toegenomen snelheid van de pedalen begon te stuiteren kwam daar de eerste fully. Een Kona Coiler. Nieuw, overjarig gekocht, vrijwel heel gestript en uiteindelijk heropgebouwd als een Coilair, met luchtdemper dus.

Filthy Trails.
Afbeelding

Ischgl (Oostenrijk)
Afbeelding

Kleine stap terug in de tijd want in 2006 bouwde ik ook mijn eerste singlespeed op basis van een On-One Inbred. Een oerversie nog, V-brake only. Schot in de roos, zowel het singlespeeden als de fiets. Bijkomend voordeel van de maatvoering was dat dezelfde vorken die dienstdeden in de Caldera, ook in de Inbred pasten. Op de foto met verende vork (80mm max) maar meestal star zoals een goede singlespeed betaamt.

Afbeelding

In 2009 ging ik mijn grote wielen nieuwsgierigheid bevredigen omdat ik voor een scherpe prijs (bij Bike2build) een Voodoo Dambala frame kon kopen. Die heeft zowel singlespeed als geared dienstgedaan maar heb ik uiteindelijk moeten verkopen om ruimte te maken.

Afbeelding


Afbeelding

In 2010 kwam er een nieuwe trail fully in beeld, een Transition Covert deze keer. Erg fijne bike, uiteindelijk verkocht omdat ivm. werk, gezin en gezondheidsperikelen trips naar het buitenland er een tijdje niet meer inzaten.

Afbeelding

Omdat het kon en de Covert als frameset was verkocht had ik nog korte tijd plezier van een Ragly Piglet maar ook deze moest vrij snel het veld ruimen omdat ik hem niet echt nodig had op dat moment. De kleur groen is ook een thema ;)

Afbeelding

De voordelen van grote wielen hadden wel indruk gemaakt en in 2011 kon ik via het forum een Surly Karate Monkey frame + vork overnemen en deze bleek goed genoeg om me uiteindelijk afscheid te laten nemen van de On-One. De Monkey heb ik vrijwel onveranderd nog steeds in gebruik. Onderdelen zoals de remset zaten ook overigens ook al op de Caldera en gaan dus al probleemloos mee sinds 2005, op het moment dat ik versnellingen nodig heb grijp ik terug op de 9 speed XT die ooit op de Kula Deluxe zaten en zo blijven er nog lang delen van fietsen in mijn collectie hangen.

Afbeelding

In 2018 braken er betere tijden aan, stond er weer een bike-trip naar Oostenrijk op het programma en schafte ik weer een trailbike aan. Een 2017 Fuel EX deze keer.

Afbeelding

De trips naar het buitenland bevielen prima, de Fuel ook maar toch bleef er iets knagen. Jarenlang star rijden had me een vrij actieve rijstijl opgeleverd en ik merkte dat een fully gewoon niet helemaal voldeed. Enter de Kona Honzo, voor een gunstige prijs gekocht en geheel vertimmerd. Dankzij Covid19 heb ik er nog veel minder mee kunnen doen dan verwacht maar de eerste trip (Zwitserland deze keer) ging gelukkig wel door en de Honzo is met vlag en wimpel geslaagd. Voorlopig zie ik dus geen wijzigingen voor me maar zeg nooit nooit :winkie:

Afbeelding

SYS topics (het forum dient stiekem als archief):

Honzo: viewtopic.php?f=14&t=146146
Fuel EX: viewtopic.php?f=14&t=137468
Piglet: viewtopic.php?f=14&t=100813
Monkey: viewtopic.php?f=14&t=85761
Covert: viewtopic.php?f=14&t=64848
Dambala: viewtopic.php?f=14&t=44657
Inbred: viewtopic.php?f=14&t=30457
Coiler: viewtopic.php?f=14&t=56681
Stuff: viewtopic.php?f=14&t=31812
Caldera: viewtopic.php?f=14&t=21503
frankyeti
All rounder
All rounder
Berichten: 110
Lid geworden op: do 22 september 2016, 13:53

1994: Giant super sierra '87-88?
1997: Rafty funnel ca '95 - gescheurd
1999: Sintesi snake dual slalom '99
(8 jaar álles op gereden als 'ltht' (110mm) mét 50mm stuurpen - toen al!)
2005: Slingshot '86? - muurdecoratie
2005: Rafty funnel ca '95
2007: Sintesi python '02
2008: Schwinn mesa runner '84?
2008: Yeti asx '07
2010: Santa cruz heckler '04 - gescheurd
2013: Rafty BMX ca '95
2015: Yeti asr sl '05 - gescheurd
2015: Intense 6.6 '09 - huidige 'bikepark' fiets
2017: Turner 5 spot '09 - 2x gescheurd
2018: Turner 5 spot '10 - huidige 'xc' fiets

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

Grappig "retro" lijstje. Rafy (Edward Hagen) was wel een grappige vreemde eend in de bijt en natuurlijk made in NL :-q
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
frankyeti
All rounder
All rounder
Berichten: 110
Lid geworden op: do 22 september 2016, 13:53

Zeker icm made in nl-footwork onderdelen!
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5628
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Begonnen op een XQ770, destijds 300 euro voor betaald.
Afbeelding

Dat toch ontgroeid (vooral de remmen eigenlijk) en overgestapt op een leuke tweedehands.
Een cube elite anniversary edition
Afbeelding

Voordat de cube verkocht was nog wat fully's gehad
Het begon met een Gary Fisher Sugar 4 om uit te proberen
Afbeelding

Dat beviel wel, maar het mocht minder racy. Daarom een canyon nerve op de kop getikt
Afbeelding

Tot nu toe hadden mijn mountainbikes me in aanschaf max €500,- gekost. Maar toen de nerve brak, deed mijn bankrekening dat ook :lol:
Een Rose Granite chief mocht er voor in de plaats komen
Afbeelding

In de tussentijd verkocht ik de cube en kwam er een hardtail voor in de plaats van commencal
Afbeelding

Toen ik na een ritje op een V4 van een maatje een tweedehands V4 in mijn maat tegen kwam, kocht ik hem gelijk en bouwde hem op met wat ik had van de chief
Afbeelding

De gele commencal hardtail was in vergelijking erg kort, dus die dan maar vervangen door een large ipv medium frame...
Afbeelding

Tot ik eigenlijk wel wat minder veerweg en meer comfort wilde uit een hardtail en besloot voor staal te gaan toen het frame langs kwam op de FB pagina van een maatje van me.
Afbeelding

Stiekem zit ik nog wel eens te kijken naar een wat modernere fiets, omdat de V4 inmiddels toch ook wel wat kort aanvoelt. Maar vooralsnog krijg ik er te weinig voor terug en rijdt hij te lekker om weg te doen.
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
Classic Biker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 237
Lid geworden op: di 28 november 2017, 19:04

Afbeelding

Afbeelding

Eerste MTB al ergens 1988-1989. Het merk Concorde, toen bekend van de PDM wielerploeg, introduceerde een collectie MTB's. De 2e foto is in de Ardennen in 1992 op een Wheeler 6800. Shimano Deore DX, uiteraard cantilever remmen en een stijve vork. Wat een feest!
Stunning
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2092
Lid geworden op: za 24 november 2007, 11:49
Mijn mountainbike: Cannondale F-Si Hi Mod, Kona Kahuna

Geen mooie foto's helaas...

Maar ik ben in 2000 begonnen.

Met een splinter nieuwe "Brands", een framebouwer uit Amsterdam. Met Rockshox voorvork, Deore DX, Rigida velgen 26" (15mm :lol: ) en een ongespoten Alu frame - vond ik mooi. Banden weet ik niet meer, maar zal niet meer dan 1.9 inch zijn geweest. Destijds 2.000 Gulden voor betaald 8)

Veel lol aan beleefd, maar ik ben al jaren zooo blij met 29ers :-q
Knakker29
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2112
Lid geworden op: zo 11 september 2011, 10:24
Mijn mountainbike: staal en tita met een rekje

Leuk topic, vooral die eerste generatie fullies. :winkie:

Helaas heb ik geen enkele foto meer van mijn fietsen uit begin jaren 90, de tijd waarin de helft van de bevolking geen fatsoenlijk fototoestel had, je deze alleen meenam op vakantie en het raar was je rolletje aan je fiets op te schieten. Mijn fietsen waren ook nooit een lang leven beschoren, je nam ze overal mee naartoe en ze werden voortdurend gejat. De Giant's uit die periode kent iedereen wel, ik had een Coldrock, de Stonebreaker had iedereen al en de Cadex was te duur. Mijn warmste herinnering gaat uit naar mijn Muddy Fox Courier Mega, vooral vanwege de mooie blauwe laklaag (dat was ook toen natuurlijk erg belangrijk). Ik vind het ook nu nog een mooi fietsje :-q

Plaatje gejat van Retrobike

Afbeelding

Enfin. Na de eeuwwisseling heb ik een hele tijd niet op de MTB gezeten. In 2011 weer begonnen en voor het eerst een 29-er gekocht, een eenvoudige Scott Scale. In het begin voornamelijk voor de lokale rondjes, maar al snel ging de fiets een paar keer per maand mee naar de Ardennen. Terugkijkend ging dat allemaal prima, echte trail bikes en LTHT's begonnen geloof ik toen pas een beetje op te komen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

In 2013 begon staal me meer te trekken en heb ik bij Bikeboutique een El Mariachi op de kop getikt. Ik vond het in die tijd wel leuk en uitdagend om alles op de rigid te fietsen, dus deze ging ook regelmatig mee naar Limburg en de Ardennen. De Salsa heeft in de loop van de tijd wat transformaties doorgemaakt, vooral van lichte smalle wielen naar wat zwaarder en breder, en extra fat-front voor de leuk. Het is nog altijd mijn favoriete fiets, al merk ik wel dat het gebrek aan vering een wat grotere factor begint te worden.

Wat het was
Afbeelding

Wat het werd
Afbeelding

Toen ik rond deze periode zo'n beetje wekelijks naar de Ardennen ging en het terrein steeds wat uitdagender werd heb ik in overleg met Bikeboutique een wat meer trail gerichte hardtail aangeschaft (Genesis LT); staal, 130 veerweg, korter en breder stuur, 27.5, brede velgen en een dropper. Leuke fiets waarmee ik veel plezier heb gehad.

Afbeelding

De lak van de Genesis was echter niet zo goed, na een tijdje gebruik en wat crashes zag deze er niet meer uit, dus besloten het frame te laten spuiten. Achteraf vond ik het niet zo'n succes, wilde ik een keer wat anders en heb ik de Genesis ingeruild voor een Cotic Soul 275.

Afbeelding

Afbeelding

De Cotic paste uiteindelijk beter dan de Genesis en was echt een fijn frame. Helaas kon ik door omstandigheden een hele tijd minder intensief fietsen en stond de Cotic vooral stof te happen in de schuur, op enig moment de knoop doorgehakt en de fiets verkocht.

Tussendoor nog een fietsje voor de missus :bier:
Afbeelding

Dit jaar ben ik weer meer gaan fietsen en doe ik het voorlopig nog een beetje rustig aan, lekker rondstruinen op weg, gravel en offroad, plezier terugvinden en conditie opbouwen om straks ook weer leukere ritten op de MTB te kunnen maken en meerdaagse tochten te ondernemen. Omdat een nieuwe fiets altijd helpt en ik het ook wel had verdiend (vond ik zelf :D ) heb ik een paar maanden terug een nieuwe fiets gekocht (de Idworx hieronder). Het is in feite een MTB aangepast voor offroad fietsvakanties.

Afbeelding

De Salsa blijft voorlopig, maar gaat op niet al te lange tijd een keer vervangen worden voor iets van staal met veerweg en wat meer comfort in het bos, dat past beter in combinatie met de Idworx, die vooral voor het toeren zal worden gebruikt.
Laatst gewijzigd door Knakker29 op za 7 augustus 2021, 18:36, 8 keer totaal gewijzigd.
Heckler40
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2455
Lid geworden op: wo 22 juni 2005, 11:48

Mooie topic revival,

Maar heren Knakker29, stunning en classic biker, ik hoopte wel op jullie volledige historie en niet slechts een verdwaalde oude bike uit de reeks. 8)

Ik moet even terugkijken of ik mijn eigen historie al eens eerder hier heb gepost anders edit ik dit bericht nog als ik een keer een dag echt tijd heb. Beloofd :bier:

Enjoy!!
"Just remember, once you're over the hill you pick up speed"
Knakker29
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2112
Lid geworden op: zo 11 september 2011, 10:24
Mijn mountainbike: staal en tita met een rekje

Heckler40 schreef: za 7 augustus 2021, 11:41 Maar heren Knakker29, stunning en classic biker, ik hoopte wel op jullie volledige historie en niet slechts een verdwaalde oude bike uit de reeks. 8)
Ha! Ik heb helaas geen plaatjes van oudere fietsen, kan sommige zelfs nauwelijks terugvinden. Maar ik zal het aanvullen met wat ik wel nog heb ;)
robin
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1032
Lid geworden op: zo 5 oktober 2003, 21:50

Haha leuk om eens weer na te denken wat ik in de loop der tijd eigenlijk heb gehad, en nu momenteel heb.
Begonnen begin 90 met een Shogun Trailbreaker,een rooie :D net zoiets als op de foto(via google)
Afbeelding

* Batavus Buster, en begon al het gekloot met andere stuurtjes en versnellingen monteren.
* Giant Terrago staalblauw, in wedstrijd modus, volledig DX en ahead stuurpen.
* Batavus B-One cyber alugrijs voor de regio oost wedstrijdjes (o.a Lemelerberg,Hellendoorn..)
* Batavus B-One zandkleur en begon ook het strandrace gedoe
Toen vanwege scheiding alles kwijt geraakt :evil: en begon het low budget opbouwen van bikes en gelukkig via werk het fietsenplan er voor gebruikt.
* Cube LTD3, en toen kwamen we in aanraking met het bikefestival Willingen 1999 dus ook het freeride gedoe(dus moest de Cube er aan geloven met andere vering en remmetjes.) deze werd na de tijd weer omgezet in wedstrijd/TT modus
Afbeelding
* Specialized FSR via Dirty Pages(marktplaats was er nog niet) voor het eerste freeride gepruts.
Afbeelding
* No Name Ebay Dirt/4X bike voor Winterberg
Afbeelding
* Be One Hyper ipv de Cube LTD3
Afbeelding
* Firebeast DH
Afbeelding
* Cube XMS
Afbeelding
* Specialized Bighit
Afbeelding
* projectje Mongoose voor de leuk er bij,wat een flex frame en vork :D
Afbeelding
* Cannondale Super V. opknap project en nog steeds in bezit van onlangs overleden fietsmaat R.I.P.
Afbeelding
* Rocky Mountain Element
Afbeelding
* Specialized FSR opknap project
Afbeelding
* Cannondale Flash Carbon
Afbeelding
* Cannondale F800 opknap project
Afbeelding
* GT beachracer frame gepolijst
Afbeelding
* Felt Fatbike.
Afbeelding
* Cube Stereo
Afbeelding
* Salsa Spearfish
Afbeelding
* Corratec X-bow 29er opknap project
Afbeelding
* No Name 29er projectje
Afbeelding
* Merida Big Nine projectje/strandracer
Afbeelding
* Specialized Fuse
Afbeelding
* Bottecchia Stelvio 29er /xc/strand huidige hardtail
Afbeelding
* Cannondale Trigger
Afbeelding
* Scott Spark 930 opknapper
Afbeelding
*Liteville 301 huidige fully
Afbeelding
* Rocky Mountain freerider weer opgebouwd en zwerft ergens rond
Afbeelding
* Cannondale Gemini huidig speelgoed
Afbeelding

Paar racefietsen en cyclocrossers gehad of nog in bezit.
* Nep Bianchi :D
Afbeelding
* Cannondale Silk Road (niet meer in bezit)
Afbeelding
* Cannondale Supersix huidige racer
Afbeelding
* Ridley X-Fire Cyclocrosser
Afbeelding
* Cannondale Cyclocrosser volledig gestript, opgebouwd en verkocht.
Afbeelding
* Colnago Cyclocrosser, veel te zwaar voor de cross
Afbeelding
* Giant TCX huidige cyclocrosser
Afbeelding
Laatst gewijzigd door robin op di 10 augustus 2021, 21:12, 2 keer totaal gewijzigd.
:bier:
Plaats reactie