Auto van de biker

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dennisvdb
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 897
Lid geworden op: ma 23 maart 2015, 21:44

LPG staat er. Dat klopt, dat is wat ik ook zeg. Zal ongetwijfeld over een computer-gestuurde G3 installatie gaan. Zo'n systeem met een verdamper waar ik het over heb is een heel ander verhaal. En alleen dat is leverbaar voor zijn wagen.
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5574
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

kingjoop schreef:Afbeelding
Hoeveel fietsers en/of voetgangers heb je al van het fiets/voetpad gemept met die wielen er zover uitstekend? :-D
Build2bike
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 23
Lid geworden op: zo 17 januari 2016, 21:03
Mijn mountainbike: Canondale Jekyll

Ik zou ook wel milieu vriendelijk verantwoord bezig zijn als ze eerst even reëel gaan kijken naar wat er alleen op zee al gebeurd!

Voorbeeldje: op zee gaat meer dan 900.000 KILO koudemiddel (koelgas) per jaar verloren! Even voor jullie beeld; 1 GRAM koudemiddel is net zo slecht voor het milieu als een spuitbus verf!

Als je dat weet voel je je echt een kneus als je als burgertje aan het milieu gaat denken haha!

Voor mij dus gewoon benzine! Hij rijd 1 op 2 en als ik gas geef 2 op 1 en ben er nog trots op ook! KingJoop begrijpt mij wel denk ik ;-)
Laatst gewijzigd door Build2bike op vr 12 februari 2016, 08:52, 1 keer totaal gewijzigd.
to0n
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 492
Lid geworden op: di 14 augustus 2012, 21:05
Mijn mountainbike: Canyon #2

Dice Oldskool schreef:Hoeveel fietsers en/of voetgangers heb je al van het fiets/voetpad gemept met die wielen er zover uitstekend? :-D
Dat niet alleen; volgens mij mogen je fietsen wettelijk maximaal 20 cm uitsteken zonder aanvullende markering....
Kon ik maar wennen aan het knarsen van modder tussen mijn tanden...
Gebruikersavatar
JW
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 281
Lid geworden op: do 28 februari 2002, 02:00
Mijn mountainbike: durft meer dan ik / Geometron

Dennisvdb schreef:LPG staat er. Dat klopt, dat is wat ik ook zeg. Zal ongetwijfeld over een computer-gestuurde G3 installatie gaan. Zo'n systeem met een verdamper waar ik het over heb is een heel ander verhaal. En alleen dat is leverbaar voor zijn wagen.
Hehe heeft wel wat losgemaakt. Mee eens Dennis.

Goeie G3, alles in de ECU's netjes ingeregeld (doe ik zelf en/of met mensen die er meer van weten) en je hebt een super goed lopende motor, die ook niet meteen stuk is als je eens 'gas' geeft haha.

En wat iedereen verder doet prima.
vierwielaandrijving betekent dat je blijft steken op een plek waar de takelwagen niet kan komen....
Gebruikersavatar
kingjoop
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 571
Lid geworden op: zo 4 november 2012, 19:14
Mijn mountainbike: GT Fury Worldcup 2016, GT Sanction Team 2017, GT Speed Serie 2015, Trek Fuel-EX 8 2013
Contacteer:

Build2bike schreef:Ik zou ook wel milieu vriendelijk verantwoord bezig zijn als ze eerst even reëel gaan kijken naar wat er alleen op zee al gebeurd!

Voorbeeldje: op zee gaat meer dan 900.000 KILO koudemiddel (koelgas) per jaar verloren! Even voor jullie beeld; 1 GRAM koudemiddel is net zo slecht voor het milieu als een spuitbus verf!

Als je dat weet voel je je echt een kneus als je als burgertje aan het milieu gaat denken haha!

Voor mij dus gewoon benzine! Hij rijd 1 op 2 en als ik gas geef 2 op 1 en ben er nog trots op ook! KingJoop begrijpt mij wel denk ik ;-)
Braaaaaaaaap!

Precies... Anders reden we wel een prius... milleu trek ik wel weer recht als ik op de fiets stap :p

Dat beetje peut wat ik verstook valt reuze mee (op jaar basis)... Het zijn die gasten die die usa bakken ombouwen naar gas die ut millieu verneuken.. Niet de echte liefhebbers die op peut blijven rijden..
M'n speeltjes
===============
GT Fury Worldcup 2016
Trek Fuel EX8 2013
GT Speed series 2015 (BMX)
GT Force 2018
Gebruikersavatar
kingjoop
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 571
Lid geworden op: zo 4 november 2012, 19:14
Mijn mountainbike: GT Fury Worldcup 2016, GT Sanction Team 2017, GT Speed Serie 2015, Trek Fuel-EX 8 2013
Contacteer:

to0n schreef:
Dice Oldskool schreef:Hoeveel fietsers en/of voetgangers heb je al van het fiets/voetpad gemept met die wielen er zover uitstekend? :-D
Dat niet alleen; volgens mij mogen je fietsen wettelijk maximaal 20 cm uitsteken zonder aanvullende markering....
Ze kunnen er ook anders op zodat het niet uit steekt... Maar gemak dient de mens als ik maar paar km hoef te rijden.. Geen spanbandjes nodig op deze manier :winkie:
M'n speeltjes
===============
GT Fury Worldcup 2016
Trek Fuel EX8 2013
GT Speed series 2015 (BMX)
GT Force 2018
Build2bike
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 23
Lid geworden op: zo 17 januari 2016, 21:03
Mijn mountainbike: Canondale Jekyll

Dat niet alleen; volgens mij mogen je fietsen wettelijk maximaal 20 cm uitsteken zonder aanvullende markering....
Ze kunnen er ook anders op zodat het niet uit steekt... Maar gemak dient de mens als ik maar paar km hoef te rijden.. Geen spanbandjes nodig op deze manier :winkie:
Ja Kingjoop! Ik vind wel dat je ze beter moet vastzetten hoor! Dit mag niet niet! Kijk maar in het boek der wetten... Die volg je toch wel op!? :D
Gebruikersavatar
jf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7610
Lid geworden op: za 13 april 2002, 02:00

Tsja, de meeste ongelukken gebeuren dicht bij bekende locaties. Beetje sneu als je om de hoek je wielen naar de galemiezen rijdt tegen dat muurtje of paaltje waar je zonder de fietsen achterop makkelijk langs past (vooral als je dat uit moet leggen aan je betere helft) ;)
Turn it up • Bring the noise • I'm on a horse.
Gebruikersavatar
kingjoop
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 571
Lid geworden op: zo 4 november 2012, 19:14
Mijn mountainbike: GT Fury Worldcup 2016, GT Sanction Team 2017, GT Speed Serie 2015, Trek Fuel-EX 8 2013
Contacteer:

Goeie reden om die deemaxjes te bestellen :D

En ik sloop altijd alles dus mijn wederhelft is inmiddels al wat gewent :lol:
M'n speeltjes
===============
GT Fury Worldcup 2016
Trek Fuel EX8 2013
GT Speed series 2015 (BMX)
GT Force 2018
Gebruikersavatar
kingjoop
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 571
Lid geworden op: zo 4 november 2012, 19:14
Mijn mountainbike: GT Fury Worldcup 2016, GT Sanction Team 2017, GT Speed Serie 2015, Trek Fuel-EX 8 2013
Contacteer:

Build2bike schreef:
Dat niet alleen; volgens mij mogen je fietsen wettelijk maximaal 20 cm uitsteken zonder aanvullende markering....
Ze kunnen er ook anders op zodat het niet uit steekt... Maar gemak dient de mens als ik maar paar km hoef te rijden.. Geen spanbandjes nodig op deze manier :winkie:
Ja Kingjoop! Ik vind wel dat je ze beter moet vastzetten hoor! Dit mag niet niet! Kijk maar in het boek der wetten... Die volg je toch wel op!? :D
Ik volg alle regeltjes keurig op! Snap er alleen soms niets van.. :-? :D
M'n speeltjes
===============
GT Fury Worldcup 2016
Trek Fuel EX8 2013
GT Speed series 2015 (BMX)
GT Force 2018
Gebruikersavatar
jf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7610
Lid geworden op: za 13 april 2002, 02:00

Nou, in dit geval snap ik ze wel degelijk...
Turn it up • Bring the noise • I'm on a horse.
Gebruikersavatar
Bergbike
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2992
Lid geworden op: ma 14 november 2011, 22:06
Mijn mountainbike: Grand Canyon AL SL 6.9 2016, Lego Fully 2.7" 2014
Contacteer:

Over regeltjes gesproken, blijven we een beetje on-topic?
Gebruikersavatar
ArjanR1
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 287
Lid geworden op: wo 7 mei 2014, 01:45
Mijn mountainbike: Rose The Tusker - YT Industries JEFFSY 27 - Radon Jealous

Build2bike schreef:Ik zou ook wel milieu vriendelijk verantwoord bezig zijn als ze eerst even reëel gaan kijken naar wat er alleen op zee al gebeurd!

Voorbeeldje: op zee gaat meer dan 900.000 KILO koudemiddel (koelgas) per jaar verloren! Even voor jullie beeld; 1 GRAM koudemiddel is net zo slecht voor het milieu als een spuitbus verf!

Als je dat weet voel je je echt een kneus als je als burgertje aan het milieu gaat denken haha!

Voor mij dus gewoon benzine! Hij rijd 1 op 2 en als ik gas geef 2 op 1 en ben er nog trots op ook! KingJoop begrijpt mij wel denk ik ;-)
Wat denk je van de veestapel :roll:
Ik zeg niet dat auto's schoon zijn, maar het zijn idd niet de echte vervuilers.
Gebruikersavatar
kan niet meer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2192
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 22:29
Mijn mountainbike: Spot Mayhem

Die veestapel is er omdat wij dagelijks zuivel gebruiken en gem zo,n 300 gram vlees per dag eten. Problemen oplossen is ook bij jezelf beginnen.
"This species has amused itself to death"
Plaats reactie