Auto van de biker

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

Weet je nog, vroeger... toen werden hier plaatjes van auto's geplaatst en discussie over elektrisch rijden in een ander topic. Goeie ouwe tijd :wink:
gijsje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 882
Lid geworden op: vr 24 oktober 2014, 13:25
Mijn mountainbike: Sensa fiori evo ltd , Cannondale Trail omgebouwd naar flatbar gravelbike

Afbeelding

Modelletje uit de goeie oude tijd....maar in de afgelopen 1,5 jaar met bloed zweet en tranen opgebouwd

1e poging om foto te plaatsen...mislukt..ik doe iets fout..maar wat ?
Laatst gewijzigd door gijsje op vr 5 november 2021, 01:19, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7396
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

gijsje schreef: vr 5 november 2021, 01:07 Afbeelding

Modelletje uit de goeie oude tijd....maar in de afgelopen 1,5 jaar met bloed zweet en tranen opgebouwd...😊

1e poging om foto te plaatsen...mislukt..ik doe iets fout..maar wat ?
Je moet de url naar de eigenlijke foto eindigende op .jpg etc.. extensie hebben en niet de url naar de pagina waar de foto op staat.
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
gijsje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 882
Lid geworden op: vr 24 oktober 2014, 13:25
Mijn mountainbike: Sensa fiori evo ltd , Cannondale Trail omgebouwd naar flatbar gravelbike

:-q
Laatst gewijzigd door gijsje op vr 5 november 2021, 02:09, 1 keer totaal gewijzigd.
gijsje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 882
Lid geworden op: vr 24 oktober 2014, 13:25
Mijn mountainbike: Sensa fiori evo ltd , Cannondale Trail omgebouwd naar flatbar gravelbike

Afbeelding
Azurri
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1383
Lid geworden op: za 29 december 2012, 11:36

Waanzinnig mooie build😍😍👌 da's nog eens een auto!!
356 speedster? Meer foto's aub.!!
Versleten onderdelen zijn wel een héél stuk lichter!!

First;Giant coldrock,1990
Then;Cannondale m700, 1992
After that;Cannondale Raven ,1998
Changed with;Specialized epic s-works, 2007
Rip;Specialized epic pro, 2019
Now;Specialized epic S-Works,2022
Gebruikersavatar
Dennisvdb
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 898
Lid geworden op: ma 23 maart 2015, 21:44

Chique kleur!
Vind het jammer dat mensen vaak negatief spreken over zo’n replica, ‘neppert’ roepen ze dan. Maar jij hebt net zo veel lol met deze (en misschien nog wel meer) dan met een echte. :-q
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

Heel erg gaaf! :-q
Mooiste klassieke cabrio naar mijn mening.
Gebruikersavatar
Elvander
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2138
Lid geworden op: za 28 mei 2016, 21:29
Mijn mountainbike: Spider SL

Jamis Diablo schreef: vr 5 november 2021, 09:09 Heel erg gaaf! :-q
Mooiste klassieke cabrio naar mijn mening.
Ik vind dit een prachtig ding maar in mijn optiek is een Mercedes 190SL nog veel mooier (en tegelijkertijd volledig buiten bereik....)
Plaatje ter illustratie:
Afbeelding

Als ik toch ooit eens de loterij zou winnen 8)
gijsje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 882
Lid geworden op: vr 24 oktober 2014, 13:25
Mijn mountainbike: Sensa fiori evo ltd , Cannondale Trail omgebouwd naar flatbar gravelbike

Ik zal eens kijken voor wat meerdere foto's.
Heb al een jaar of 25 de klassieke vw kever als hobby, heb er uiteraard ook daar 1 van , en de Porsche replica's zijn gebouwd met gebruik van dezelfde techniek. Sterker nog, Porsche nr 1 is in 1948 gebouwd met behulp van vw kever onderdelen dus wat dat betreft...😉
Een originele Speedster kost tussen de € 250.000 en € 350.000 en dat had ik net ff niet op zak...al kost een replica inmiddels ook serieus geld 😯. Zelf bouwen is door gewijzigde RDW wetgeving bijna onmogelijk geworden en daardioor nog duurder dan het al was. Gelukkig had ik de RDW keuring al voor de wetgevingswijziging gehad. Heb eerst een jaar of 10 een RSK 718 Spyder replica gehad, en sinds afgelopen zomer heel veel plezier met deze 356 Speedster in de originele Porsche kleur aquamarine blau.
gijsje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 882
Lid geworden op: vr 24 oktober 2014, 13:25
Mijn mountainbike: Sensa fiori evo ltd , Cannondale Trail omgebouwd naar flatbar gravelbike

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5504
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

Jamis Diablo schreef: vr 5 november 2021, 00:22 Weet je nog, vroeger... toen werden hier plaatjes van auto's geplaatst en discussie over elektrisch rijden in een ander topic. Goeie ouwe tijd :wink:
Je vat het onbewust goed samen

- plaatjes van (oude) auto's, is goede ouwe tijd/nostalgie
- elektrisch rijden is geen discussie meer :bier:

Voor nostalgie (en daar heb ik ook wel eens last van) heb je retrobike en vast veel klassieke auto fora

Prachtige Speedster inderdaad, vroeger werden er zoveel mooiere auto's gemaakt naar mijn mening, hopelijk komt daar met de "E-volutie" weer wat creativiteit in ...... hoewel onze huidige KIA E Niro daar nou niet het beste voorbeeld van is :-{
met smart wachten op zoiets

Afbeelding

Afbeelding
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Gebruikersavatar
Meegs
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3165
Lid geworden op: di 6 maart 2007, 15:07
Mijn mountainbike: Spectaculaire Kloof

Die Honda is al te koop / te bestellen als Honda E.
Vind het een mooi design, samen met de Mini Electric.
Gebruikersavatar
Merijn.
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 576
Lid geworden op: do 16 juni 2016, 16:00
Mijn mountainbike: staat in de kelder

Robertdj schreef: do 4 november 2021, 19:12 De software gaat denk ik ook een groot probleem worden.
Als ik zie hoeveel fouten er nu al in het infotainment systeem van mijn Seat Leon zitten, dan moet ik er niet aan denken wat er gebeurt als de ondersteuning stopt. Vooral omdat alles steeds meer met elkaar verbonden is.
Nieuwe Leon toevallig? ..die (de 1.4 hybride) staat bij mij hoog op het lijstje als vervanger van de huidige dieselstoker, maar ik ben dus huiverig voor (de bediening met) dat touch screen. De meeste reviews zijn daar niet heel erg positief over. :roll:
Gebruikersavatar
Tijgerhaai
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3896
Lid geworden op: vr 24 april 2009, 15:43
Mijn mountainbike: Scott Scale, Spark & Genius
Contacteer:

Betere programmeur inhuren. Of geen dingen op de markt gooien als het nog niet af is. (Je weet wel, daar heeft Garmin ook een handje van)
◼︎ Go round the outside.
Plaats reactie