Verzameltopic - Enquetes

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
poiuytr
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 670
Lid geworden op: ma 22 april 2013, 11:31

NicolaasJacobus schreef:Hoi mountainbike- en wielrenvrienden!

Op dit moment ben ik aan het afstuderen en ik zoek nog een aantal enthousiaste mountainbikers en wielrenners die mijn vragenlijst in willen vullen. Mijn onderzoek gaat over de communicatie van energie- en sportdrankmerken en is te vinden via de volgende link: https://nickvankampen.typeform.com/to/QcaHO2" onclick="window.open(this.href);return false;

Onder alle deelnemers wordt een jaarabonnement op een tijdschrift naar keuze verloot. Echt waar? Echt waar!

Bij vragen ben ik evt. ook per e-mail bereikbaar: nick.kampen.van@gmail.com

Alvast bedankt voor je deelname,
Groet,

Nick
Hij doet het niet
Gebruikersavatar
Glenn-biker
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 659
Lid geworden op: za 18 augustus 2012, 02:22
Mijn mountainbike: Is een bij elkaar geraapt zooitje

zonoskar schreef:
asphaltdude schreef:Zijn er echt mensen die red bull als sportdrank gebruiken ?
Waarom zou dat niet kunnen.
Omdat RB veel cafeïne bevat en dit zorgt ervoor dat een hoop vocht uit je lichaam onttrokken wordt. Niet iets wat je echt wilt tijdens het sporten.

Hmm, hoewel ik hier http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuse ... t_id=11149" onclick="window.open(this.href);return false; alleen positieve effecten lees (ook dat het niet vochtafdrijvend is). Maar ik meen me toch te herinneren dat er een tijdje geleden iemand overleden is na teveel RB bij het hardlopen en dat er gewaarschuwd werd.[/quote]


Grote kwats.

Koolhydraten zijn misschien nog wel meer vochtafdrijvend :-{ , bewegen ook. Wat is er niet goed aan dat er vocht uit je lichaam wordt afgedreven :~ . Daarom heb je het immers, voor al die mooie speciale processen.
Cafeïne is ook zon mooi speciaal proces. Zoek maar is op wat het met je sportprestaties doet :-q .

Te is nooit goed.
uni
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 260
Lid geworden op: vr 12 juli 2013, 10:04
Contacteer:

Als je de link had gelezen dan had je misschien wel begrepen dat het geen goed idee is om veel vocht uit je lichaam te halen als je dat nodig hebt voor allerlei andere processen.
Het gaat ook niet over cafeine maar over het feit dat RB hypertoon is, sportdranken zijn niet voor niets isotoon.
Bakkie koffie voor het sporten vind ik ook heerlijk.

Als je het heel koud hebt kan het blijkbaar best een uitkomst zijn om een RB te pakken :winkie:
niels.o
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1602
Lid geworden op: di 30 september 2014, 13:13
Mijn mountainbike: GHOST tacana 5

Bergbike schreef:Heb er al wat geprobeerd, die ik nu heb is acceptabel (ik overdreef een beetje). Ben gewoon niet zo'n lieverhebber van dergelijke smaakjes.

Die van de action in de zwarte bus. .. vind ik prima te pruimen..
Gebruikersavatar
Bergbike
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2992
Lid geworden op: ma 14 november 2011, 22:06
Mijn mountainbike: Grand Canyon AL SL 6.9 2016, Lego Fully 2.7" 2014
Contacteer:

Ik ga proberen het te onthouden. :-q
Gebruikersavatar
Mercurieus
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1196
Lid geworden op: vr 23 juli 2010, 22:34
Mijn mountainbike: Cannondale scalpel 2 2013 & Trek 6500
Contacteer:

Camelbak alleen voor water..... anders zo'n gedoe om schoon te houden. Tevens is het dan ook te gebruiken om eventueel wat zooi van je fiets te spoelen (bij minder mooi weer ;) )

Voor de rest, gewoon wat ranja (frambozensmaak :) ) in een bidon.... dextrootje op de rug, eten voor je honger krijgt en drinken voor je dorst krijgt. Dit werkt voor mij het beste en vind ik het lekkerst (ook niet onbelangrijk ;) ).
Als ik net zo kon fietsen als ouwehoeren dan .........

http://www.tcdekleppers.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Point.M
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 25 april 2016, 12:26

Beste leden van het Mountainbike Forum,

Voor een onderneming die persoonlijke begeleiding biedt tijdens het mountainbiken ben ik voor mijn studie de website aan het verbeteren. Om te kijken of de website duidelijk overkomt wil ik deze graag testen onder de doelgroep.

Wie is de doelgroep? Mannen in de leeftijd van 35 tot 50 jaar.
Wat wil ik testen? Of de website toegankelijk, aansprekend, informatief en entertainend is.
Hoe wil ik dit testen? Door een vragenlijst via de e-mail naar de doelgroep te sturen die zij online kunnen invullen. Het invullen van de vragenlijst zal maximaal 5 minuten van je tijd in beslag nemen.
Wanneer wil ik dit testen? Volgende week woensdag/donderdag.

Mijn vraag aan jullie is daarom ook, zijn er mannen in de leeftijd van 35 tot 50 jaar die mij willen helpen met het testen van de website? Zo ja, mag ik dan per e-mail de vragenlijst naar je toesturen?

Ik hoor het graag van jullie. Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,

Michelle
BikeRe
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 0
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 22:37

Beste Forum Leden,

Momenteel ben ik bezig met de afstudeer scriptie voor mijn Marketing master, en ik zou u graag om hulp willen vragen. Ik doe nu onderzoek naar de belangrijkste beslis factoren bij de aankoop van een fiets online met als doel de recommandaties te kunnen geven bij de verbetering van de online aanbod van de fiets retailers. Ik benader nu de belangrijkste fora in de fietsenwereld van de Benelux met een verzoek om een korte survey (10-15 minuten) te mogen posten om de mening van de forum leden te vragen.

Er zijn 3 prijzen die ik aanbied voor de deelnemers die de loting winnen (3 vouchers van 100 euro elk). Ik denk dat het een mooie mogelijkheid is om toekomst van de online fietsenverkoop te bepalen. Daarnaast kunnen ze ook een mooie prijs winnen.

Om mee te doen kun u deze link gebruiken (u kunt deze gewoon in de browser plakken): http://www.surveygizmo.com/s3/2816873/B ... 2016-NL-NL" onclick="window.open(this.href);return false;
Hartelijk dank.

Groeten,

Erwin (Amsterdam)
Email: Erwin_klein@hotmail.com
ruben1993
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 4
Lid geworden op: do 6 januari 2011, 18:06

Beste forumleden,

Mountainbike trailcenters zoals in Wales, Schotland, Denemarken en Tsjechië kennen we nog niet in Nederland. In het buitenland zijn trailcenters al wat langer bekend.

Ik verwacht dat een aantal van jullie al wel een beeld hebben bij een mountainbike trailcenter maar voor degene die nog geen idee hebben de volgende uitleg; Uit eerder onderzoek naar buitenlandse trailcenters kan het volgende algemene beeld van een mountainbike trailcenter worden geschetst:
Een mountainbike trailcenter wordt gekenmerkt door een centraal gelegen accommodatie die helemaal is ingericht voor de mountainbiker. Deze accommodatie is een verzamel en start/finishpunt voor mountainbikers met diverse faciliteiten. Dit trailcenter ligt vaak aan of vlakbij de mountainbikeroutes.

Op dit moment ben ik druk bezig met een scriptieonderzoek naar de mogelijkheden voor een mountainbike trailcenter in Nederland. Hierover zal ik de NTFU informeren en adviseren.

Een onderdeel van mijn onderzoek is een vragenlijst voor de potentiële doelgroep waarin ik wil meten of er behoefte is aan een mountainbike trailcenter en wat deze behoefte concreet is. Wil je deelnemen aan dit onderzoek klik dan op de link onderaan dit bericht. Met jou input help je de ontwikkeling van de mountainbikesport. :-q Onder de respondenten die de vragenlijst volledig invullen en als optie hun e-mailadres achterlaten verloot ik een mountainbike kleding-setje.

Als er nog vragen zijn stel ze gerust!

Groeten,
Ruben van Alebeek.

Link naar de vragenlijst:
https://survey.enalyzer.com/?pid=k6pd3c3q" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Noin
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 519
Lid geworden op: zo 12 november 2006, 13:49

ruben1993 schreef: <snip>

Groeten,
Ruben van Alebeek.

Link naar de vragenlijst:
https://survey.enalyzer.com/?pid=k6pd3c3q" onclick="window.open(this.href);return false;
Misschien wil je volgende keer ook een 'Overige' optie geven voor de 'in welk land ben je woonachtig' vraag; er zijn namelijk ook nog andere landen dan NL, BE, en DE....

(tijdelijk in Denemarken wonende nederlander hier....)
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Een bikerscafe op de heuvelrug zou al voldoen...
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
funride
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2393
Lid geworden op: di 26 juli 2011, 08:39
Mijn mountainbike: ALTEC ACCRUE

Lars TB schreef:Een bikerscafe op de heuvelrug zou al voldoen...
Onder trail center versta ik niet alleen het gebouwtje maar vooral een uitgebreid netwerk aan trails van/voor verschillende niveaus, daarnaast zijn skills-area, douche, verhuur, testcenter, kleine shop etc etc ook mooi meegenomen.

Ga al paar jaar naar de UK en ben een grote fan van het concept trailcenters
Coed Y brenin en Glentress zijn hier mooie voorbeelden van.

http://www.beicsbrenin.co.uk" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.glentressforest.com" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.britishcycling.org.uk/searc ... g-System-0" onclick="window.open(this.href);return false;
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5568
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Ingevuld en tegen gestemd.
Veel te druk voor onze kleine natuur.
Ik kom ook nog vooral om van de natuur te genieten.
In de andere genoemde landen is de natuur veel groter en ruimer.
funride
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2393
Lid geworden op: di 26 juli 2011, 08:39
Mijn mountainbike: ALTEC ACCRUE

En waarom zou je in een trailcenter niet van de natuur kunnen genieten? verschilt niet zo heel veel als de routes die we nu al hebben met het verschil dat ze lussen hebben voor verschillende niveaus rijders, blauw-rood- zwart (alles in Nederland is nu eigenlijk blauw) en een trailhead hebben waar je bijvoorbeeld een binnenband kan kopen, lekker kan napraten onder het genot van een IPA en kan douchen.

Maar is misschien niet de plek hier om een lange discussie hier over te starten ;)
https://www.britishcycling.org.uk/searc ... g-System-0" onclick="window.open(this.href);return false;
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5568
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Denk dat er nog veel meer bezoekers komen en het allemaal te massaal wordt.
Zo uitgestrekt is onze natuur niet.
Plaats reactie