Verzameltopic - Enquetes

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Gebruikersavatar
asphaltdude
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3363
Lid geworden op: zo 28 september 2003, 19:41
Mijn mountainbike: Karate Monkey, Ogre, Cross Check, Propel, Langster
Contacteer:

Ik ben nu wel benieuwd welke gravelende SPECO-docent zijn studenten heeft opgedragen iets met gravel te gaan doen. :lol:

Maar inderdaad zeg, enquête is niet van een heel degelijk niveau. 1e jaars mag ik toch hopen, anders zou het wel echt treurig zijn.... :roll:
Everybody bought a new bike!
Gebruikersavatar
Horsthil
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 21 augustus 2018, 18:18
Mijn mountainbike: Trekpaard en een vonk

Ze hebben bij jullie school wel de weg naar het forum gevonden. De zoveelste enquête al, algemeen enquête topic staat er vol mee.
Fontys_student
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 0
Lid geworden op: ma 30 november 2020, 17:21

Hoi Gravelers! Wij zijn vanuit Fontys sportcommunicatie onderzoek aan het doen naar de gravelmarkt, u zou ons heel erg helpen als u even twee minuutjes de tijd neemt om onze enquête in te vullen! Bijvoorbaat hartelijk dank. :-q
http://fontysfeht.qualtrics.com/jfe/for ... rvflE03R65
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

Wat is dat toch met die gravel enquetes en Fontys. Moet de hele klas hetzelfde doen ofzo?
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
Gebruikersavatar
Brul78
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 471
Lid geworden op: do 31 oktober 2019, 10:50
Mijn mountainbike: YT Izzo Comp

Wat een slechte vragen ook. Bij elke vraag er vanuit gaan dat je gravelt (als dat een werkwoord is)
Airborne LSti
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 20
Lid geworden op: ma 17 februari 2003, 08:02
Mijn mountainbike: X+1

Fontys_student schreef: ma 30 november 2020, 18:08 Hoi Gravelers! Wij zijn vanuit Fontys sportcommunicatie onderzoek aan het doen naar de gravelmarkt, u zou ons heel erg helpen als u even twee minuutjes de tijd neemt om onze enquête in te vullen! Bijvoorbaat hartelijk dank. :-q
http://fontysfeht.qualtrics.com/jfe/for ... rvflE03R65
eerste vraag over geslacht drie antwoordkeuzes .......
afgehaakt bij een van de volgende vragen toen er een foutcode bleef komen
dan weten jullie dat
Morituri te salutante
Gebruikersavatar
Ook Peter
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1057
Lid geworden op: wo 16 september 2015, 08:45
Mijn mountainbike: Kleurig; (Commencal, Cotic, Project12, Sparta)

AND NOW FOR SOMETHING COMPLETELY DIFFERENT ...
(Ooit al willen gebruiken 🥳)
Stemmen voor je favoriet https://m.pinkbike.com/news/pinkbike-po ... lenge.html
Lekker fietsen!
basvanleuven
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 0
Lid geworden op: wo 27 januari 2021, 17:59

Beste mountainbikers,

Mijn naam is Bas en ik werk op Centerparcs de Kempervennen in Noord-Brabant.
Als straks de covid-19 weer weggetrokken is willen we graag een 3 daags mountainbike evenement organiseren.
Hiervoor hebben wij een enquête gemaakt en vraag ik dus jullie hulp.
Zouden jullie voor mij de onderstaande enquête in willen vullen zodat wij een mooi evenement kunnen organiseren?
Alvast bedankt!
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... &w=1&flr=0
MTBLEGEND
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 1 maart 2021, 15:35

Beste allemaal,

Ik ben heel benieuwd naar jullie mening over de Greyp G6 e-mtb!
Hoe vinden jullie hem eruit zien en wat zijn redenen om deze wel of niet te kopen?

Voor mijn afstudeerstage onderzoek ik dit!
Graag via de onderstaande link mijn enquête invullen maar ik lees jullie meningen natuurlijk ook graag hieronder.
Ik mag overigens drie keer een gratis uitgebreide testrit in de Drunense Duinen weggeven aan degenen die hem invullen!

Enquête: https://fontysfhmm.eu.qualtrics.com/jfe ... 8Tn2TROFPE

Afbeelding
Gebruikersavatar
zonoskar
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2199
Lid geworden op: vr 21 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Element 970
Contacteer:

Man dat ding is lelijk. Maareh, als ik zo'n fiets zou willen aanschaffen, dan is er meer info nodig dan alleen of er een simkaart in zit en het aantal Wh van de accu. Veercurves (anti-squat, anti-dive, progressiviteit), gewicht, vermogen en merk van de motor, geometrie (reach, zit- en balhoofdhoek), etc zijn redelijk essentieel. Als ze nou die accu eens in de onderbuis zouden verwerken, en 29" wielen er in steken, dan smoelt hij ineens een stuk beter vermoed ik.
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Nou had ik Rimac en de mensen en ontwikkelingen erachter best hoog staan, maar met deze fiets weten ze dat in 1 klap ongedaan te maken. Wat een lelijk hok, en wat slordig gepresenteerd. Kabels zijn een zooitje, zadel staat omhoog, geometrie lijkt achterhaald.
Ik heb ook maar niet mailadres achtergelaten, geen behoefte om daarmee bij LDD te worden gezien. :lol:
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Fugly...
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16710
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Bij de enquete ben ik afgehaakt, ik heb geen zin om al dan niet anoniem mijn burgerlijke staat, leeftijd en inkomen te delen. Maar ik wil best wat kwijt over de fiets ;-)

Zou ik hem overwegen? Nee. Om meerdere redenen:
- De internet connectiviteit is juist iets dat ik niet wil. Ik wil geen fiets die registreert wat ik doe en die data ook nog eens verstuurd.
- Zoals de fiets er nu bij staat kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat er meer aandacht is gaan zitten in het ontwerp van de digitale technieken waarmee hij uitgerust is dan in het bouwen van een echte rijdersbike.
- Dat is oa te zien aan de plaatsing van de accu. Een van de zwaarste delen van een e-mtb en dat gewicht wil je zo laag mogelijk hebben zitten. Hier is die accu veel hoger (te hoog) geplaatst.
- Je betaalt uiteraard voor die computertechnieken, waardoor er voor de prijs ondermaatse onderdelen op zitten. Een Yari vork is best goed, maar voor dit soort prijzen verwacht ik meer. Formula naafjes? Ik heb meer aan hoogwaardiger onderdelen als ik het terrein in ga dan aan twee cameraatjes.
- Looks zijn uiteraard smaakgebonden, maar mooi kan ik hem ook niet vinden.

Mijn idee: een fiets die gemaakt is als showcase voor digitale techniekjes maar niet als e-mtb om serieus terrein in te gaan. Er zal best een publiek voor zijn, maar dan onder de mensen die gevoelig zijn voor gadgets en imago. Onder "echte mountainbikers" (oké, gevaarlijke term ;-)) denk ik niet dat je de Greyp veel gaat tegenkomen...
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

MTBLEGEND schreef: ma 1 maart 2021, 16:23 Beste allemaal,

Ik ben heel benieuwd naar jullie mening over de Greyp G6 e-mtb!
Hoe vinden jullie hem eruit zien en wat zijn redenen om deze wel of niet te kopen?

Voor mijn afstudeerstage onderzoek ik dit!
Graag via de onderstaande link mijn enquête invullen maar ik lees jullie meningen natuurlijk ook graag hieronder.
Ik mag overigens drie keer een gratis uitgebreide testrit in de Drunense Duinen weggeven aan degenen die hem invullen!

Enquête: https://fontysfhmm.eu.qualtrics.com/jfe ... 8Tn2TROFPE

Afbeelding
"Ik mag overigens drie keer een gratis uitgebreide testrit in de Drunense Duinen weggeven" is ie dan in drie verschillende maten beschikbaar :-{ :wink:
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
MTBLEGEND
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 1 maart 2021, 15:35

kermit schreef: ma 1 maart 2021, 22:45 Bij de enquete ben ik afgehaakt, ik heb geen zin om al dan niet anoniem mijn burgerlijke staat, leeftijd en inkomen te delen. Maar ik wil best wat kwijt over de fiets ;-)

Zou ik hem overwegen? Nee. Om meerdere redenen:
- De internet connectiviteit is juist iets dat ik niet wil. Ik wil geen fiets die registreert wat ik doe en die data ook nog eens verstuurd.
- Zoals de fiets er nu bij staat kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat er meer aandacht is gaan zitten in het ontwerp van de digitale technieken waarmee hij uitgerust is dan in het bouwen van een echte rijdersbike.
- Dat is oa te zien aan de plaatsing van de accu. Een van de zwaarste delen van een e-mtb en dat gewicht wil je zo laag mogelijk hebben zitten. Hier is die accu veel hoger (te hoog) geplaatst.
- Je betaalt uiteraard voor die computertechnieken, waardoor er voor de prijs ondermaatse onderdelen op zitten. Een Yari vork is best goed, maar voor dit soort prijzen verwacht ik meer. Formula naafjes? Ik heb meer aan hoogwaardiger onderdelen als ik het terrein in ga dan aan twee cameraatjes.
- Looks zijn uiteraard smaakgebonden, maar mooi kan ik hem ook niet vinden.

Mijn idee: een fiets die gemaakt is als showcase voor digitale techniekjes maar niet als e-mtb om serieus terrein in te gaan. Er zal best een publiek voor zijn, maar dan onder de mensen die gevoelig zijn voor gadgets en imago. Onder "echte mountainbikers" (oké, gevaarlijke term ;-)) denk ik niet dat je de Greyp veel gaat tegenkomen...
Bedankt voor je reactie! Uiteraard erg waardevol voor mij. Greyp presenteert haarzelf inderdaad meer als een techbedrijf dan een fietsenbedrijf. Het is een nicheproduct maar ik denk dat er wel een markt voor is, al dan niet bestaand uit doorgewinterde mountainbikers.
Plaats reactie