Verzameltopic - Enquetes

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
MTBLEGEND
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 1 maart 2021, 15:35

Mario070 schreef: ma 1 maart 2021, 23:46
MTBLEGEND schreef: ma 1 maart 2021, 16:23 Beste allemaal,

Ik ben heel benieuwd naar jullie mening over de Greyp G6 e-mtb!
Hoe vinden jullie hem eruit zien en wat zijn redenen om deze wel of niet te kopen?

Voor mijn afstudeerstage onderzoek ik dit!
Graag via de onderstaande link mijn enquête invullen maar ik lees jullie meningen natuurlijk ook graag hieronder.
Ik mag overigens drie keer een gratis uitgebreide testrit in de Drunense Duinen weggeven aan degenen die hem invullen!

Enquête: https://fontysfhmm.eu.qualtrics.com/jfe ... 8Tn2TROFPE

Afbeelding
"Ik mag overigens drie keer een gratis uitgebreide testrit in de Drunense Duinen weggeven" is ie dan in drie verschillende maten beschikbaar :-{ :wink:
Hij is inderdaad in drie verschillende maten beschikbaar maar ik heb dit vooral zo gedaan om respondenten een grotere kans te geven om te winnen(1/90)!
mauke
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 841
Lid geworden op: za 22 oktober 2016, 00:04
Mijn mountainbike: Yt jeffsy/ Gt grade

Ook even ingevuld, maar ingebouwde camera opties enzo😅 als ze al die troep er eens beginnen af te halen.. 700wh accu wel weer gaaf daar lijkt me een aardig sweetspot puntje te zitten.
MTBLEGEND
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 1 maart 2021, 15:35

mauke schreef: di 2 maart 2021, 10:38 Ook even ingevuld, maar ingebouwde camera opties enzo😅 als ze al die troep er eens beginnen af te halen.. 700wh accu wel weer gaaf daar lijkt me een aardig sweetspot puntje te zitten.
Dankjewel voor het invullen!
Gebruikersavatar
CasperP
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 0
Lid geworden op: wo 5 mei 2021, 13:05

Ik (Casper) onderzoek de behoefte van sportieve fietsers m.b.t. fietssloten.

Hiervoor heb ik o.a. een survey aangemaakt, waarvoor ik jullie wil vragen om deze in te vullen.
De resultaten zullen naderhand op dit forum worden gedeeld. De survey biedt de mogelijkheid voor het plaatsen van eventuele opmerkingen!

Het gaat om 24 vragen (voornamelijk meerkeuzevragen):
-- https://www.survio.com/survey/d/F7O7E2L6N2X9U0L5Q --
Gebruikersavatar
CasperP
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 0
Lid geworden op: wo 5 mei 2021, 13:05

CasperP schreef: do 6 mei 2021, 15:47 Ik (Casper) onderzoek de behoefte van sportieve fietsers m.b.t. fietssloten.

Hiervoor heb ik o.a. een survey aangemaakt, waarvoor ik jullie wil vragen om deze in te vullen.
De resultaten zullen naderhand op dit forum worden gedeeld. De survey biedt de mogelijkheid voor het plaatsen van eventuele opmerkingen!

Het gaat om 24 vragen (voornamelijk meerkeuzevragen):
-- https://www.survio.com/survey/d/F7O7E2L6N2X9U0L5Q --
Dank voor de participatie in de enquête 'Onderzoek behoefte sportieve fietser'!

In het vervolg op de enquête over sportief fietsen en sloten, zijn er een honderdtal gesprekken gevoerd met sportieve fietsers en fietswinkelmedewerkers om de behoefte in kaart te brengen.
In het kort, er is geen goed huwelijk tussen de sportieve fietser en sloten (de specifieke resultaten zal ik later posten).

Nu wil ik jullie vragen om dit keer een korte enquête (10 vragen) te beantwoorden om de klantbehoefte verder aan te scherpen.
Link enquête:
https://forms.gle/WqoTBw2p3vvniSSn6
G.P.
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 161
Lid geworden op: ma 31 augustus 2020, 21:26
Mijn mountainbike: Trek Procaliber

Waarom zou ik mijn fiets aan de Eiffeltoren vast willen maken?
________
Mijn fiets
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5628
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Je vraagt wel wat een sportieve fietser verwacht dat een slot gaat kosten, maar niet wat hij/zij er aan uit wil geven?
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
G.P.
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 161
Lid geworden op: ma 31 augustus 2020, 21:26
Mijn mountainbike: Trek Procaliber

Welkom in de wondere wereld van de marketing. Ik heb eens een enquête gezien waarin gevraagd werd hoeveel een pakje AA-batterijen zou mogen kosten op basis van de verpakking van die batterijen.
________
Mijn fiets
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16709
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

In de illustratie wordt benoemd dat je ergens zou willen pauzeren, maar dat je je fiets niet in het oog kunt houden.

Het gaat bij een sportieve fiets om een doorgaans vrij prijzig product, en er bestaat geen enkel afdoende beveiligend en enigzins transportabel slot. Een verzekeraar zal ook niet uitkeren als zo'n fiets gestolen wordt zonder dat er een hele -loodzware- batterij aan ART-gekeurde sloten aan hangt.
Je neemt dus nogal een risico in zo'n geval, dat zullen veel mensen niet willen nemen.

Ik laat mijn racer of mtb in elk geval nooit uit het zicht staan, ongeacht wat voor slot er beschikbaar is.
Je opmerking over "geen goed huwelijk tussen de sportieve fietser en sloten" geeft al aan dat de meesten er zo over denken.

Al halen ze alleen je (dropper) zadelpen eruit ben je al een paar honderd euro verder...
En een draadloze derailleur is er ook zo vanaf te schroeven. Straks hangt alleen je dure frame nog aan je fantastische slot ;-)
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Daan123456789
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: do 15 juli 2021, 18:54

Hoi ik ben Daan,
wij hebben voor school een opdracht en we zouden het fijn vinden als mensen de volgende enquete kunnen invullen:
https://www.survio.com/survey/d/B3E0X4B2V8A8N1I2W
alvast bedankt
kroontje
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 7
Lid geworden op: za 30 september 2006, 10:40
Mijn mountainbike: Sensa Fiori Evo SLE 2021

Hoe kunnen we ervoor zorgen dat we jou een super MTB Xperience kunnen bieden!?!

Beste mede-MTB-ers,

Ik hoop dat jullie een goede rit hebben gehad vandaag!

Wij, mijn vrouw Karin en ik, hebben al jaren de droom om een gastenverblijf te beginnen speciaal gericht op MTB-ers. Niet alleen de locatie is belangrijk, maar de gehele accommodatie zal in het teken staan van het mtb-en. Omdat we zelf mtb-ers zijn hebben we daar wel ideeën bij, maar we willen er zeker van zijn dat we niets over het hoofd zien. Om die reden hebben we een enquete opgesteld.

Wij zouden het enorm waarderen wanneer jullie ons helpen onze droom te verwezenlijken en deze enquete willen invullen. Hopelijk kunnen wij jullie in de toekomst een fantastisch verblijf bieden bij een meerdaags MTB avontuur.

De enquete is hier te vinden: https://forms.gle/Uwti4C1PY1eYww5y9

Enorm bedankt!

Karin & Ralf
mfacey
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 317
Lid geworden op: za 6 februari 2016, 21:47
Mijn mountainbike: YT Jeffsy CF Pro 29 (2019), Cube LTD Pro 29er (2016)

kroontje schreef: zo 28 november 2021, 10:34 Hoe kunnen we ervoor zorgen dat we jou een super MTB Xperience kunnen bieden!?!

Beste mede-MTB-ers,

Ik hoop dat jullie een goede rit hebben gehad vandaag!

Wij, mijn vrouw Karin en ik, hebben al jaren de droom om een gastenverblijf te beginnen speciaal gericht op MTB-ers. Niet alleen de locatie is belangrijk, maar de gehele accommodatie zal in het teken staan van het mtb-en. Omdat we zelf mtb-ers zijn hebben we daar wel ideeën bij, maar we willen er zeker van zijn dat we niets over het hoofd zien. Om die reden hebben we een enquete opgesteld.

Wij zouden het enorm waarderen wanneer jullie ons helpen onze droom te verwezenlijken en deze enquete willen invullen. Hopelijk kunnen wij jullie in de toekomst een fantastisch verblijf bieden bij een meerdaags MTB avontuur.

De enquete is hier te vinden: https://forms.gle/Uwti4C1PY1eYww5y9

Enorm bedankt!

Karin & Ralf
Ik zal de enquete zeker invullen. Als je ondertussen inspiratie zoekt voor een echt goed uitgevoerde MTB accommodatie experience google dan even "Berm Peak ranger station".
-> https://youtu.be/1nBNRLZjYL4
kroontje
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 7
Lid geworden op: za 30 september 2006, 10:40
Mijn mountainbike: Sensa Fiori Evo SLE 2021

mfacey schreef: zo 9 januari 2022, 12:24
kroontje schreef: zo 28 november 2021, 10:34 Hoe kunnen we ervoor zorgen dat we jou een super MTB Xperience kunnen bieden!?!

Beste mede-MTB-ers,

Ik hoop dat jullie een goede rit hebben gehad vandaag!

Wij, mijn vrouw Karin en ik, hebben al jaren de droom om een gastenverblijf te beginnen speciaal gericht op MTB-ers. Niet alleen de locatie is belangrijk, maar de gehele accommodatie zal in het teken staan van het mtb-en. Omdat we zelf mtb-ers zijn hebben we daar wel ideeën bij, maar we willen er zeker van zijn dat we niets over het hoofd zien. Om die reden hebben we een enquete opgesteld.

Wij zouden het enorm waarderen wanneer jullie ons helpen onze droom te verwezenlijken en deze enquete willen invullen. Hopelijk kunnen wij jullie in de toekomst een fantastisch verblijf bieden bij een meerdaags MTB avontuur.

De enquete is hier te vinden: https://forms.gle/Uwti4C1PY1eYww5y9

Enorm bedankt!

Karin & Ralf
Ik zal de enquete zeker invullen. Als je ondertussen inspiratie zoekt voor een echt goed uitgevoerde MTB accommodatie experience google dan even "Berm Peak ranger station".
-> https://youtu.be/1nBNRLZjYL4
WoW! Dank je wel voor die tip! Dit komt in heel veel zaken overeen met hetgeen wij op het oog hebben. Mocht je nav de enquete nog opmerkingen hebben dan horen we het graag! Alvast bedankt!
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16709
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Ook ingevuld.

Ik denk dat wat je ook mee zou kunnen laten wegen het type fietser is dat je graag als publiek wilt aantrekken. Richt je je op mensen die zich graag een dag in een bikepark (met liften) uitleven, richt je je op de competitieve marathon/xc-rijders (veel eten ;-)) of wil je vooral degenen in je accomodatie die willen toeren/biken over (ruige) natuurlijke paden?

Er zijn in bergachtige streken steeds meer mtb-locaties met aangelegde trails en lift of shuttlebus om naar boven te gaan. Een soort wintersport in de zomer.
Mij persoonlijk trekt dat maar beperkt. Erg leuk voor een of twee dagen maar niet voor een week. Ik kom liever in gebieden die niet platgereden worden door bikers, waar de natuurbeleving sterker is en je minder het idee hebt in een pretpark rond te rijden.

E.e.a. hangt dan ook samen met het gebied waar je zit.
Als er geen liften zijn houdt het snel op met het vooral downhillgerichte publiek ;-)

Ik kom zelf al heel lang elk jaar een week bij dezelfde gite in Frankrijk, en een belangrijke rol in dat blijven terugkomen zijn wat mij betreft de eigenaars/het contact dat ik met hen heb. Je kunt vrijwel overal in de bergen mooi mountainbiken, maar je komt niet overal in de bergen elk jaar weer even thuis bij vrienden zeg maar. Zo voelt het voor mij echt.

Laat ik het omdraaien, al kom je in een bikeparadijs, als het persoonlijke contact met de uitbaters niet prettig is kom ik er niet meer terug...
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
wsvoet
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: za 15 januari 2022, 18:02

Hallo!

wij zijn drie middelbare scholieren uit Groningen die een schoolproject doen voor ondernemen. We hebben de mogelijkheid om een eigen bedrijf te beginnen en zijn daarbij enthousiast geworden om iets te doen met mountainbike en gravelbiken (waar onze docent een liefhebber van is). Hij vertelt er met veel passie over. We kunnen hem wel begrijpen, omdat we zelf ook erg van mountainbiken houden.

In ieder geval doen wij nu een marktonderzoek naar de mogelijkheid om een nieuw product te introduceren: een stuurtas met daarin een kit waarmee je onderweg je eigen koffie kan zetten. Wij hoorden dat dit helemaal hip en trendy is om te doen.

Wij moeten van onze docent een marktonderzoek doen. Kunnen jullie ons daarbij helpen? Alvast bedankt! :-q

https://forms.gle/wuW8cYCpcRfPQRRN9

Groet,

Willem, Karst en Daan
Plaats reactie