Show your video

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mark-V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1606
Lid geworden op: do 9 augustus 2018, 16:55
Contacteer:

Mario070 schreef: di 25 februari 2020, 00:44 Op YT een :-q dan hier ook natuurlijk :-q vooral veel leuke dingen te zien :-q waarvan je er een aantal zo gaande weg al gepost hebt, blijft leuk al dat acrobatiek :-q maarrr tussen al dat leuks, ben ik toch ff van m'n mob. naar m'n laptop gegaan iets groter scherm :D
Waarom....omdat ik iets hoorde bij 1.14 en het in stukjes ben gaan bekijken....oei, oei, oei :-{ :lol: als dat goed is gegaan, dan is het waarschijnlijk nipt op het randje goed afgelopen :lol: en tot mijn verbazing zag ik het op 2.44 weer voorbij komen, maar dan wel iets soepeler (zo op het eerste aanzicht)
Ik heb genoten Mark-V en ga zo door :-q
Ik hoef niet terug te kijken om te weten wat je bedoelt :winkie:
DIe drop het land in toch?
Ik had me bewust heel soepel gehouden voor de landing, dus de uitslag van mijn lichaam was ook wat groter.
Normaal gesproken draag ik geen Full face helm, dus ik was er nog niet aan gewend dat er een extra stukje hoofd bij komt aan de voorkant :D
Vandaar een tikje op / tegen het stuur. Niets spannends, ook verder geen krasje of zo op de helm kunnen vinden ;)

Maar beiden beelden zijn van hetzelfde moment (ik heb die drop maar één keer gedaan) want ik had 2 camera's lopen.
Toch grappig om te zien hoe de beeldhoek zoveel verschil in beleving uit kan maken ;)
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8041
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Mark, je fietst dus sinds 1,5 jaar? En als je in die 1,5 jaar zoveel leert zul je weinig tijd kwijt zijn aan sociale media en tv kijken :-q . Of natuurtalent :winkie:
Gebruikersavatar
Mark-V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1606
Lid geworden op: do 9 augustus 2018, 16:55
Contacteer:

Jurriaan schreef: di 25 februari 2020, 13:10 Mark, je fietst dus sinds 1,5 jaar? En als je in die 1,5 jaar zoveel leert zul je weinig tijd kwijt zijn aan sociale media en tv kijken :-q . Of natuurtalent :winkie:
Ok, dat laatste woordje zal ik niet op in gaan :winkie:
Maar, ik geloof wel in de term "Train smarter, not harder", en dat heb ik ook geleerd door jarenlange ervaring :D

Sinds eind juni 2018 om precies te zijn, toen kocht ik mn eerste MTB (29-er, hardtail).
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Leuk filmpje filmpje weer.

Als de rest hier nu ook eens een beetje dit soort dingen gaat oefenen dan zullen ze merken dat het ze ook in het terrein helpt.
Een nieuwe fiets kopen heeft niet hetzelfde effect namelijk :wink:

Hoeveel lentes jong ben je eigenlijk Mark ?
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Sabai
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 917
Lid geworden op: do 7 augustus 2014, 16:49
Mijn mountainbike: Mtb

Mark-V schreef: di 25 februari 2020, 16:17
Jurriaan schreef: di 25 februari 2020, 13:10 Mark, je fietst dus sinds 1,5 jaar? En als je in die 1,5 jaar zoveel leert zul je weinig tijd kwijt zijn aan sociale media en tv kijken :-q . Of natuurtalent :winkie:
Ok, dat laatste woordje zal ik niet op in gaan :winkie:
Maar, ik geloof wel in de term "Train smarter, not harder", en dat heb ik ook geleerd door jarenlange ervaring :D

Sinds eind juni 2018 om precies te zijn, toen kocht ik mn eerste MTB (29-er, hardtail).
Knap hoor :-q
Gebruikersavatar
Mark-V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1606
Lid geworden op: do 9 augustus 2018, 16:55
Contacteer:

Thanks!
maverick76 schreef: di 25 februari 2020, 17:18 Leuk filmpje filmpje weer.

Als de rest hier nu ook eens een beetje dit soort dingen gaat oefenen dan zullen ze merken dat het ze ook in het terrein helpt.
Een nieuwe fiets kopen heeft niet hetzelfde effect namelijk :wink:

Hoeveel lentes jong ben je eigenlijk Mark ?
Thanks!

Leeftijd is niet zo relevant vind ik, wordt te vaak als excuus gebruikt ;)
Maar kijkend naar jouw username ben ik 3 jaar jonger :P
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Het doet er verder ook niet toe maar ik was gewoon nieuwschierig.

En de leeftijd word inderdaad hier vaak net gebruikt hoe ze het het beste uitkomt. :lol:
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Gebruikersavatar
Joepie de
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1003
Lid geworden op: do 30 juni 2016, 11:15

In één woord: :-q
Ja, doei !
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8041
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

maverick76 schreef: di 25 februari 2020, 17:18 Als de rest hier nu ook eens een beetje dit soort dingen gaat oefenen dan zullen ze merken dat het ze ook in het terrein helpt.
Een nieuwe fiets kopen heeft niet hetzelfde effect namelijk :wink:
Hoeveel lentes jong ben je eigenlijk Mark ?
Lekker dan, hebben we eindelijk 2 excuses ga jij de rest hier vertellen dat we verkeerd bezig zijn..

En passant wordt het derde excuus, Mark zijn natuurtalent, ook om zeep geholpen. Gelukkig is de rest goed in typen :bier:
trek-y
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 241
Lid geworden op: di 9 juni 2009, 07:31
Mijn mountainbike: 26"/ 29"

Jurriaan schreef: di 25 februari 2020, 20:38
maverick76 schreef: di 25 februari 2020, 17:18 Gelukkig is de rest goed in typen :bier:
😂
who dares wins
Gebruikersavatar
Mark-V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1606
Lid geworden op: do 9 augustus 2018, 16:55
Contacteer:

Jurriaan schreef: di 25 februari 2020, 20:38 En passant wordt het derde excuus, Mark zijn natuurtalent, ook om zeep geholpen. Gelukkig is de rest goed in typen :bier:
Talent, daar hebben we al eerder een interessante discussie over gehad :P

viewtopic.php?f=1&t=99247&p=2391545#p2391545
Kaasopjepannenkoek
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 190
Lid geworden op: do 15 november 2018, 14:55
Mijn mountainbike: Vitus Sentier VRS

Wauw...anderhalf jaar... :o Holy shit. Je hebt er iig veel aanleg en talent voor :D Helmpje af hoor :-q
Juh!
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3830
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Afbeelding


Afgelopen zomer wezen fietsen in de Luxemburg-Duitse grensregio rondom het Mullerthal. Prachtige rotsformaties, watervalletjes en meer kenmerken dit glooiende landschap waar het uitermate prettig fietsen is. Dit is een prachtig fietsgebied om lekker XC te rijden. Zijn jullie er ook wel eens geweest of weet je nog meer van dit soort mooie plekken in Europa?
Als je deze route ook wilt fietsen, er is een Komoot-link te vinden in de YouTube-beschrijving.
https://youtu.be/VqNLmAeIGw0
Laatst gewijzigd door MVMVML op ma 2 maart 2020, 16:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5871
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Ik haat natte sokken :lol: :lol: :lol: :wink:
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Cube-Dennis
All rounder
All rounder
Berichten: 129
Lid geworden op: di 9 augustus 2016, 13:28
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX8 2019

Aan de kant van Duitsland, ligt ook zo'n mooi stukkie natuur.
Dat is de Teufelsschlucht bij Irrel.
Plaats reactie