Show your video

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Oli4k
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1549
Lid geworden op: zo 22 januari 2017, 19:25
Mijn mountainbike: Axevo FX27 | ♻︎ Matrix F-22 | ♻︎ C'dale Prophet SL 650b
Contacteer:

ThaSingleTrackMastah schreef: wo 25 september 2019, 23:53 Beeld vd chest-mount wordt stabieler als je de plaat vd chest-mount groter maakt.
Je kunt de plaat vergroten, of een grotere plaat achterop de originele maken.
Scheelt vooral veel als je niet strak afgetraind bent ;)
Mijn DJI Osmo Action is van binnen gestabiliseerd en zelfs die heeft af en toe moeite met de chest-mount om het trillingsvrij te houden. Het elastaan in die bandjes worden aangetast door zweet en daardoor gaat de rek er wat uit en dan houden ze de plaat minder strak bij heftige bewegingen. Ik zit me nu af te vragen of een laag schokdempend (traag-?)schuim aan de achterkant van de plaat juist wel of niet zou helpen tegen trillingen.
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5635
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Oli4k schreef: do 26 september 2019, 23:36
ThaSingleTrackMastah schreef: wo 25 september 2019, 23:53 Beeld vd chest-mount wordt stabieler als je de plaat vd chest-mount groter maakt.
Je kunt de plaat vergroten, of een grotere plaat achterop de originele maken.
Scheelt vooral veel als je niet strak afgetraind bent ;)
Mijn DJI Osmo Action is van binnen gestabiliseerd en zelfs die heeft af en toe moeite met de chest-mount om het trillingsvrij te houden. Het elastaan in die bandjes worden aangetast door zweet en daardoor gaat de rek er wat uit en dan houden ze de plaat minder strak bij heftige bewegingen. Ik zit me nu af te vragen of een laag schokdempend (traag-?)schuim aan de achterkant van de plaat juist wel of niet zou helpen tegen trillingen.
Wat (bij mij) vooral helpt is mijn rugzak zo dragen dat het bandje tussen de twee schouder banden over de bovenkant van de plaat valt.

Ik kan er helaas even geen foto van bij mezelf vinden.
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
Gebruikersavatar
blackrider
All rounder
All rounder
Berichten: 50
Lid geworden op: vr 16 september 2011, 23:25
Mijn mountainbike: Giant Trance 1.5 - Xtrail Mud 9.0
Contacteer:

Hey Mountainbikers. Zie mijn playlist https://www.youtube.com/playlist?list=P ... 96Xo9jgACl over Bikeparks.

Laat me weten wat jullie ervan vinden in de reacties op mijn YouTube Kanaal: Feel Free MTB. :D
YouTube: Feel Free on your MTB

Feel Free MTB
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29963
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

philippe1 schreef: do 26 september 2019, 19:14 https://www.youtube.com/watch?v=mXfdX-c_L20&t=48s

Vorige week Mullerthal

En Beaufort

https://www.youtube.com/watch?v=dSCYqq4dvuc&t=2s
:-q
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Gebruikersavatar
Mark-V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1606
Lid geworden op: do 9 augustus 2018, 16:55
Contacteer:

blackrider schreef: vr 4 oktober 2019, 23:20 Hey Mountainbikers. Zie mijn playlist https://www.youtube.com/playlist?list=P ... 96Xo9jgACl over Bikeparks.

Laat me weten wat jullie ervan vinden in de reacties op mijn YouTube Kanaal: Feel Free MTB. :D
Probeer je nu de reacties van het forum weg te lokken naar Youtube? :winkie:
Gebruikersavatar
FranX78
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 466
Lid geworden op: zo 4 maart 2007, 14:43

blackrider schreef: vr 4 oktober 2019, 23:20 Hey Mountainbikers. Zie mijn playlist https://www.youtube.com/playlist?list=P ... 96Xo9jgACl over Bikeparks.

Laat me weten wat jullie ervan vinden in de reacties op mijn YouTube Kanaal: Feel Free MTB. :D
Ik heb al je video's even vlug bekeken (ook die niet over bike parks gaan). Leuk gemonteerd en leuk commentaar. Ga zo door.

Bijzonder dat je jouw 24 jaar oude 1e MTB nog hebt weten te bemachtigen en in redelijke staat hebt kunnen krijgen.
Gebruikersavatar
MCV
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 300
Lid geworden op: di 9 februari 2010, 22:25
Contacteer:

Van het weer van de afgelopen week wordt je toch behoorlijk chagrijnig... je komt bij wijze van spreken van
de regen in de drup. Gelukkig heb ik nog 150gb aan ruw filmmateriaal van m’n MTB tripje van begin september.

Na een (regenachtige) zondag knippen en plakken is alle actie weer samengevat in een aantal minuten met ;
epische singletracks, geweldige uitzichten, mooie trails, brute inhaalacties, een onfortuinlijke duikeling die
minder goed had kunnen aflopen, een stukje “Rail Away” en een zomers gevoel omdat het een zonovergoten
dag was met strak blauwe luchten 8)

Tijd om weg te dromen bij : https://youtu.be/6Ao5Ze55JGU

Ohja... druk snel op abonneren en geniet van het feit dat je de 350ste abonnee bent :-q Of 351ste..... :D
Laatst gewijzigd door MCV op di 8 oktober 2019, 23:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5871
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

350 :-D :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3299
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Heel mooi filmpje! :-q
Gebruikersavatar
MCV
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 300
Lid geworden op: di 9 februari 2010, 22:25
Contacteer:

Mario070 schreef: di 8 oktober 2019, 22:52 350 :-D :-q
Eeuwige roem :-q En mochten we elkaar ooit tegenkomen op de trails dan hoef je alleen
maar het code woord ‘350’ te delen en dan schudden we elkaar de hand :roll:
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5871
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

MCV schreef: di 8 oktober 2019, 23:07
Mario070 schreef: di 8 oktober 2019, 22:52 350 :-D :-q
Eeuwige roem :-q En mochten we elkaar ooit tegenkomen op de trails dan hoef je alleen
maar het code woord ‘350’ te delen en dan schudden we elkaar de hand :roll:
Deal :-D ik zit wel een paar heuveltjes door fietsen :lol: :wink:
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
blackrider
All rounder
All rounder
Berichten: 50
Lid geworden op: vr 16 september 2011, 23:25
Mijn mountainbike: Giant Trance 1.5 - Xtrail Mud 9.0
Contacteer:

FranX78 schreef: zo 6 oktober 2019, 11:21
blackrider schreef: vr 4 oktober 2019, 23:20 Hey Mountainbikers. Zie mijn playlist https://www.youtube.com/playlist?list=P ... 96Xo9jgACl over Bikeparks.

Laat me weten wat jullie ervan vinden in de reacties op mijn YouTube Kanaal: Feel Free MTB. :D
Ik heb al je video's even vlug bekeken (ook die niet over bike parks gaan). Leuk gemonteerd en leuk commentaar. Ga zo door.

Bijzonder dat je jouw 24 jaar oude 1e MTB nog hebt weten te bemachtigen en in redelijke staat hebt kunnen krijgen.
Heej thanks man!!! Hoop dat je hebt geabonneerd. :-D
YouTube: Feel Free on your MTB

Feel Free MTB
Gebruikersavatar
blackrider
All rounder
All rounder
Berichten: 50
Lid geworden op: vr 16 september 2011, 23:25
Mijn mountainbike: Giant Trance 1.5 - Xtrail Mud 9.0
Contacteer:

Mark-V schreef: zo 6 oktober 2019, 08:00
blackrider schreef: vr 4 oktober 2019, 23:20 Hey Mountainbikers. Zie mijn playlist https://www.youtube.com/playlist?list=P ... 96Xo9jgACl over Bikeparks.

Laat me weten wat jullie ervan vinden in de reacties op mijn YouTube Kanaal: Feel Free MTB. :D
Probeer je nu de reacties van het forum weg te lokken naar Youtube? :winkie:
Tja, jullie mogen ook op beide platforms reageren hoor :lol:
Trouwens, thanks voor je reactie!
YouTube: Feel Free on your MTB

Feel Free MTB
Gebruikersavatar
blackrider
All rounder
All rounder
Berichten: 50
Lid geworden op: vr 16 september 2011, 23:25
Mijn mountainbike: Giant Trance 1.5 - Xtrail Mud 9.0
Contacteer:

MCV schreef: di 8 oktober 2019, 20:15 Van het weer van de afgelopen week wordt je toch behoorlijk chagrijnig... je komt bij wijze van spreken van
de regen in de drup. Gelukkig heb ik nog 150gb aan ruw filmmateriaal van m’n MTB tripje van begin september.

Na een (regenachtige) zondag knippen en plakken is alle actie weer samengevat in een aantal minuten met ;
epische singletracks, geweldige uitzichten, mooie trails, brute inhaalacties, een onfortuinlijke duikeling die
minder goed had kunnen aflopen, een stukje “Rail Away” en een zomers gevoel omdat het een zonovergoten
dag was met strak blauwe luchten 8)

Tijd om weg te dromen bij : https://youtu.be/6Ao5Ze55JGU

Ohja... druk snel op abonneren en geniet van het feit dat je de 350ste abonnee bent :-q Of 351ste..... :D
Yeah Livigno … prachtige omgeving. En mooi gemonteerd, petje af! En...…..ik was de 351ste :-q
YouTube: Feel Free on your MTB

Feel Free MTB
Gebruikersavatar
MCV
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 300
Lid geworden op: di 9 februari 2010, 22:25
Contacteer:

Aha, dank je :-q Ook jij mag je code woord (351) roepen als je ooit eens een ‘Zwitser’ tegen komt... :lol:

Ik zag idd een nieuwe abonnee, gelijk even op je YouTube kanaal gekeken, LEUK !! Er zitten een
aantal leuke filmpjes bij, gaaf dat je je ‘ oude ‘ MTB-er nog hebt !! Ik heb in de loop van de jaren
afscheidgenomen van m’n oude liefdes :-? Jammer.... gelukkig heb ik nog wel wat vergeelde foto’s.

Enfin, ook gelijk maar even geabonneerd op jouw kanaal :-q Leuk om je mede bikers in actie te zien !
Plaats reactie