Show your video

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Hele leuke trails, ik heb er 2x gewandeld. Maar de illegaliteit zou me er wel van weerhouden. Het is niet voor niets een beschermd gebied lijkt mij.
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7364
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

Ik was tijdens die eerste afdaling toch een paar keer teruggelopen. Al die moeite van het omhoog fietsen en dan de jumps overslaan: no way :lol:
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Ja dat dacht ik ook toen ik het bekeek, maar ik hield nu maar een keer mijn mond.

Wel veel potentie met die rotspartijen.
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

:lol: :lol: idem hier
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5628
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Amper in het buitenland gereden dit jaar, eerste afdaling van de dag, de belofte dat we hem nog een keer zouden doen

Alleen dat laatste kwam er dus niet meer van.
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
Gebruikersavatar
Brul78
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 471
Lid geworden op: do 31 oktober 2019, 10:50
Mijn mountainbike: YT Izzo Comp

MacReal schreef: vr 30 oktober 2020, 20:39 Tijdje terug naar Nideggen geweest en eindelijk tijd gehad om de beelden door de editor te halen.
https://youtu.be/K_r-BACZOck
Heb je hier een gpx van die ik ergens kan downloaden. Of hebben jullie deze route van Komoot gebruikt?

https://www.komoot.nl/tour/182263232?ref=itd
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

MacReal schreef: vr 30 oktober 2020, 20:39 Tijdje terug naar Nideggen geweest en eindelijk tijd gehad om de beelden door de editor te halen.
https://youtu.be/K_r-BACZOck
Wordt gemist hier, dergelijke tochten. Tijd om Corona af te schaffen..
yo-eddy schreef: vr 30 oktober 2020, 21:03 [quote=MacReal post_id=2540318 time=<a href="tel:1604083166">1604083166</a> user_id=25689]
Tijdje terug naar Nideggen geweest en eindelijk tijd gehad om de beelden door de editor te halen.
https://youtu.be/K_r-BACZOck
Ardennen is ook illegaal.

Alle jaren een punt, waar we gelukkig mee weg kwamen. Nu neemt de druk op dergelijke gebieden enorm toe.
Knakworstkweker

maverick76 schreef: vr 30 oktober 2020, 21:34 Hele leuke trails, ik heb er 2x gewandeld. Maar de illegaliteit zou me er wel van weerhouden. Het is niet voor niets een beschermd gebied lijkt mij.
Vervelende van veel bossen in Duitsland is dat er vaak beschermd gebied in ligt (aangegeven met een bordje met een adelaar achtige vogel erop) en daar mag je dus wel lopen, maar niet fietsen.

Jammer genoeg doen Duitsers niet aan heterdaad, als je een fiets bij hebt en lopend uit zo'n gebied komt krijg je alsnog die boete.

Voordeel is wel dat je als Nederlander volhoudt dat je de bordjes niet snapte, je vaak er vanaf komt met een waarschuwing.
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Nou ik ben niet zo heel erg bang voor een boete maar respecteer wel regels en zeker in een gastland en ZEKER betreft natuur.
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Knakworstkweker

maverick76 schreef: za 31 oktober 2020, 00:03 Nou ik ben niet zo heel erg bang voor een boete maar respecteer wel regels en zeker in een gastland en ZEKER betreft natuur.
Daarom zei ik ook, als je met de fiets aan de hand loopt (want lopen mag wel) krijg je die boete alsnog, dan respecteer je wel degelijk de regels en de natuur.

Soms is om zo'n gebied heenrijden ook niet echt een optie omdat je dan ruim 20 km om moet rijden soms en aangezien veel mensen Komoot gebruiken zal dit geregeld het geval zijn.

Zonde, maar het gebeurt, pakkans is wel vrij laag in Duitsland trouwens, maar je zal altijd zien....
Gebruikersavatar
Feel Free MTB
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 15
Lid geworden op: vr 11 oktober 2019, 11:37
Contacteer:

Hey MTB'ers!
Hier een video van de shreddy Muttersberg Enduro trail in Oostenrijk. Een verborgen parel tussen alle bekende Bikeparks van het Vorarlberg. Ik daag jullie uit. Kunnen jullie meer dan mijn 7 afdalingen neerzetten?

Groeten van Dennis van Feel Free MTB. :-D

https://youtu.be/y3sZw2guWUM
YouTube: Feel Free on your MTB

Feel Free MTB
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2441
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

Leuke Video , mooi stuk :-q :-q
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
daniel1975
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3453
Lid geworden op: di 26 oktober 2004, 11:23
Mijn mountainbike: Orbea Oiz TR

Wat kun je op zo’n grijze natte zondag toch met weemoed naar die zomerritjes kijken.....
Bicycle, bicycle, bicycle
Llívia
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 5 april 2020, 19:04
Mijn mountainbike: Orbea Wild H-15
Contacteer:

I hope you like


Coma d'Or 2.820 Mtrs ASL

zip

Afbeelding
Llívia
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 5 april 2020, 19:04
Mijn mountainbike: Orbea Wild H-15
Contacteer:

Another one

Pic Negre d'Envalira 2.827 Mtrs Catalonian Pyrenees

zip

[/zip][/img]
Plaats reactie