Lol / motivatie slechte omstandigheden

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5760
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Laat ik hem er eens in gooien.
Wie heeft er ook zo'n lol gehad vandaag met het buiten fietsen?
Afbeelding
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

Fred (mtb-sport) schreef: zo 6 februari 2022, 14:01 Laat ik hem er eens in gooien.
Wie heeft er ook zo'n lol gehad vandaag met het buiten fietsen?
Afbeelding
Ik ben uit voorzorg gisteren maar gegaan. Gelukkig maar. Al was gister dankzij de wind ook geen toprit.
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7386
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

Ik vraag me af of - afgezien van de wind - het vandaag niet beter is dan gisteren... Gisteren bleef de modder behoorlijk plakken wat normaal met meer water eigenlijk minder is. :bier:
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
corex
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1869
Lid geworden op: vr 1 juli 2005, 15:57
Mijn mountainbike: hard, fully en een vouw mtb

Vandaag NK tegenwind in Zeeland. Mats editie... 1,5 meter minder ver fietsen!
alpine stars cromega dx , giant escaper (rip), giant mcm (2x rip), cannondale f600, trek topfuel (rip), trek topfuel 8, santa cruz blur xc 2, trek fuel ex 8
Bochtenridder 1e klas
Stop vertrutterisatie !
Mad Wally
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2636
Lid geworden op: do 29 augustus 2019, 08:45
Mijn mountainbike: Santa Cruz Hightower CC

cheeta schreef: zo 6 februari 2022, 14:15 Ik vraag me af of - afgezien van de wind - het vandaag niet beter is dan gisteren... Gisteren bleef de modder behoorlijk plakken wat normaal met meer water eigenlijk minder is. :bier:
Nunspeet gisteren was anders best prima te doen. Beetje fris met 4 graden en een stevige wind maar de tracks lagen er goed bij.
“Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience” -Mark Twain-
hanjovdberg
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4698
Lid geworden op: za 18 augustus 2012, 10:30
Mijn mountainbike: Trek Stache 7 29+ Olympia team fully Ede

Fred (mtb-sport) schreef: zo 6 februari 2022, 14:01 Laat ik hem er eens in gooien.
Wie heeft er ook zo'n lol gehad vandaag met het buiten fietsen?
Afbeelding
Niet. Gelukkig doordeweeks al tijd genoeg gehad dus hoef ik niet perse in het weekend :winkie:

Nu moest ik ook tegelen en die klus moest ook af. Anders was ik zaterdagmiddag nog wel even gegaan. Maar vandaag nee dank je ..mn :o
- arrogance leads to ignorance -

Opruiming / te koop

SYS Niner Jet 9 RDO
Gebruikersavatar
Oystein
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 375
Lid geworden op: vr 2 maart 2012, 14:00
Mijn mountainbike: Stanton Sherpa

Met mijn vorige MTB (26” Focus) regelmatig meegedaan met van die bagger toertochten .. dan was ik thuis langer bezig de fiets weer helemaal tiptop te krijgen dan de duur van de tocht was.
Dat ging op een gegeven moment wel tegenstaan en nu al enkele jaren niet meer dergelijke tochten gereden.
Een tocht op een mooie winterdag kan ik nog wel waarderen maar we weten allemaal hoe de evenementen in de winterperiodes door Corona bijn allemaal afgelast werden.

Om deze winter dan toch wat extra aan mijn conditie te werken ben ik afgelopen november in de avond na het eten begonnen met een rondje op de weg met mijn sportfiets.
Het type fiets met spatborden, bagagedrager, verlichting en derailleurversnellingen.
Eerste rondje was ruim 35 km en nu rij ik elke keer ca.70 km.

Op Schouwen-Duiveland rij je dan door de polder in het pikke-donker en de avonden dat het een beetje mistig was had je een wereld waar je hooguit 5 meter om je heen kon kijken en verder niks …
Thuis is het echt jezelf over die drempel helpen maar als je eenmaal weer op de fiets zit en de km’s glijden onder je wielen door is het toch wel genieten.
Sinds een maand mijn MTB maat ook zover gekregen dat die ook meegaat … dat houdt de druk er toch meer op om elke keer toch weer te gaan (die ander verwachte het ook ?) en dan gaat de tijd toch wel sneller.
We zitten dan toch 3-3,5 uur op de fiets.
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4826
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Yep, ook hier nog elke zaterdag vol aan de klus. :-q
Normaal ga ik dan op zondag met regen altijd wel effe hardlopen, echter een teenblessure weerhoud mij hier al de hele week van.
daniel1975
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3457
Lid geworden op: di 26 oktober 2004, 11:23
Mijn mountainbike: Orbea Oiz TR

Oystein schreef: zo 6 februari 2022, 22:54
Op Schouwen-Duiveland rij je dan door de polder in
Als origine Bruenaar; waar woon je op SD?
Bicycle, bicycle, bicycle
Gebruikersavatar
Oystein
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 375
Lid geworden op: vr 2 maart 2012, 14:00
Mijn mountainbike: Stanton Sherpa

Zierikzee, ben wel import .. zie mijn handtekening :winkie:

Maar mijn fietsmaat komt ook uit Bru maar die is hier niet op het forum ..
daniel1975
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3457
Lid geworden op: di 26 oktober 2004, 11:23
Mijn mountainbike: Orbea Oiz TR

Ik woon er niet meer, maar mijn ouders nog wel. In die pikkedonkere polder ;-)
Bicycle, bicycle, bicycle
Tarwetijger
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 197
Lid geworden op: ma 11 mei 2020, 21:40
Mijn mountainbike: Olympia Iron '22

Oystein schreef: zo 6 februari 2022, 22:54 Om deze winter dan toch wat extra aan mijn conditie te werken ben ik afgelopen november in de avond na het eten begonnen met een rondje op de weg met mijn sportfiets.
Het type fiets met spatborden, bagagedrager, verlichting en derailleurversnellingen.
Eerste rondje was ruim 35 km en nu rij ik elke keer ca.70 km.

8<
We zitten dan toch 3-3,5 uur op de fiets.
Goed zeg! Bij mij is er de afgelopen weken juist de klad in gekomen waar ik anders altijd wel de discipline had om regelmatig te sporten / bewegen. Doe je dat élke avond? :o Of een paar keer per week?
Poldertoerist
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 195
Lid geworden op: zo 19 april 2020, 12:54
Mijn mountainbike: idworx Rockn Rohler - rough

corex schreef: zo 6 februari 2022, 14:35 Vandaag NK tegenwind in Zeeland. Mats editie... 1,5 meter minder ver fietsen!
Heb er weer van genoten! Blijft toch gaaf evenement. Prima weer voor zoals vele anderen ook zeiden.
corex
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1869
Lid geworden op: vr 1 juli 2005, 15:57
Mijn mountainbike: hard, fully en een vouw mtb

Er was ook een standrace in Scheveningen gisteren.
alpine stars cromega dx , giant escaper (rip), giant mcm (2x rip), cannondale f600, trek topfuel (rip), trek topfuel 8, santa cruz blur xc 2, trek fuel ex 8
Bochtenridder 1e klas
Stop vertrutterisatie !
Gebruikersavatar
Oystein
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 375
Lid geworden op: vr 2 maart 2012, 14:00
Mijn mountainbike: Stanton Sherpa

Tarwetijger schreef: ma 7 februari 2022, 10:21
Oystein schreef: zo 6 februari 2022, 22:54 Om deze winter dan toch wat extra aan mijn conditie te werken ben ik afgelopen november in de avond na het eten begonnen met een rondje op de weg met mijn sportfiets.
Het type fiets met spatborden, bagagedrager, verlichting en derailleurversnellingen.
Eerste rondje was ruim 35 km en nu rij ik elke keer ca.70 km.

8<
We zitten dan toch 3-3,5 uur op de fiets.
Goed zeg! Bij mij is er de afgelopen weken juist de klad in gekomen waar ik anders altijd wel de discipline had om regelmatig te sporten / bewegen. Doe je dat élke avond? :o Of een paar keer per week?
Dat doe ik maar één keer per week. Moet het ook niet overdrijven :winkie:
Zondag is vaste MTB dag en zou best wel 2x doordeweeks iets willen doen.
Ik heb pas ook nog nieuwe hardloopschoenen gekocht dus dan is als 2e activiteit hardlopen (10-12 km) een mooie aanvulling.
Plaats reactie