Lol / motivatie slechte omstandigheden

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5628
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Giant-E schreef: zo 20 februari 2022, 10:14
Fred (mtb-sport) schreef: zo 20 februari 2022, 09:06 Omdat het zondag is en afspraak is afspraak?
Yep. Naar mijn inschatting wel vaak clubleden. Week in week uit. Zondagochtend, woensdagavond. Weer of geen weer.

Voor mij dé reden om nooit lid te worden, hoewel ‘t sociale aspect mij ooit deed twijfelen om hier lid te worden van “Dirty Hill”.
Dirty Hill doet aan trail respect :-q
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

cheeta schreef: za 19 februari 2022, 15:54 Prachtige weer vanmorgen: helder blauwe lucht, klein beetje wind, niet extreem qua temperatuur...
... je moet alleen niet voor de snelste tijd gaan en rekening houden dat je het pad af en toe even vrij moet maken binnen het redelijke.
Dit dus :-q gewoon met gezond verstand een rondje doen en voorbereid zijn op het onverwachte (nog meer dan anders).
In de storm rijden is oerdom maar ik vraag mij altijd wanneer die "het is levensgevaarlijk na de storm" mensen zelf weer gaan fietsen?
Ik doe hier vaak het "schade"rondje na de storm, ruim de boel wat op en meld de zaken die ik echt niet weg krijg.
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

MacReal schreef: zo 20 februari 2022, 14:25
Giant-E schreef: zo 20 februari 2022, 10:14

Yep. Naar mijn inschatting wel vaak clubleden. Week in week uit. Zondagochtend, woensdagavond. Weer of geen weer.

Voor mij dé reden om nooit lid te worden, hoewel ‘t sociale aspect mij ooit deed twijfelen om hier lid te worden van “Dirty Hill”.
Dirty Hill doet aan trail respect :-q
Dat spreekt zeker in hun voordeel, maar ‘t vaste tijdstip van rijden is niets voor mij (oa wegens complexe thuissituatie).
En buiten dat, elke week vaste prik rijden past ook niet echt bij mij. Ik beslis vaak pas op ‘t laatste moment, afhankelijk van tijd en weer.
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5628
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Giant-E schreef: zo 20 februari 2022, 14:50
MacReal schreef: zo 20 februari 2022, 14:25

Dirty Hill doet aan trail respect :-q
Dat spreekt zeker in hun voordeel, maar ‘t vaste tijdstip van rijden is niets voor mij (oa wegens complexe thuissituatie).
En buiten dat, elke week vaste prik rijden past ook niet echt bij mij. Ik beslis vaak pas op ‘t laatste moment, afhankelijk van tijd en weer.
Dat is weer een ander verhaal.
Sommige mensen hebben die stok achter de deur echt nodig.
Maar we dwalen af :tong
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Ik laat het T-woord en gevolgen storm er buiten, maar vandaag toch echt bar en boos (geloof net iets met dan 75 min. droog geweest in Soest).

Met dit weer ook 100% maling aan het sociale aspect en morele "verplichting" om op te dagen.. Was ook in mijn wedstrijdperiode en in wedstrijdgroep: Als het te slecht was, melde ik me af en sloeg ik gewoon over.
Dan soms "watje" of "van suiker?" maar las ik later de belevenissen op Strava en kon meestal dikke glimlach niet onderdrukken.

Overigens wel bijna een triest dieptepunt met verhouding inhoud/outdoor afgelopen week. 7 uur indoor en 1 klein rondje van 3 uur buiten. Dat was dan gisteren op de weg/fietspaden over alle verse zooi na de storm. Bos ingaan idd geen optie, maar is een andere discussie.

Meningen mogen verschillen, maar toch liever dit 90 minuten lang. (concert Nightwish en Floor kan echt goed zingen :-q )
Afbeelding
Na afloop 10 minuten uitzweten, douchen en klaar zonder onderhoud. Niet helemaal, moest na afloop de batterij van mijn derailleur opladen........
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7361
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

Afbeelding
"If it rains in Lourdes I’ll be ready. If it’s dry…. 🤷‍♂️" (Cathro, B.)
:lol:
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
mfacey
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 317
Lid geworden op: za 6 februari 2016, 21:47
Mijn mountainbike: YT Jeffsy CF Pro 29 (2019), Cube LTD Pro 29er (2016)

cheeta schreef: zo 20 februari 2022, 19:08
Afbeelding
"If it rains in Lourdes I’ll be ready. If it’s dry…. 🤷‍♂️" (Cathro, B.)
:lol:
Parkeerplaats onderaan de Innerleithen trails? :-q
Plaats reactie