Het bikende gamers topic.

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
Gebbetje
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1355
Lid geworden op: zo 25 juli 2010, 05:11
Mijn mountainbike: 26er logischerwijs

Ik kwam gisteren in gesprek met iemand op dit forum en we begonnen over games en gaming te praten. Dat was behoorlijk "offtopic" dus kwam ik op het idee om alles over games, gaming, consoles, en alle andere game gerelateerde onderwerpen hier te bespreken.

Ik zal zelf van start gaan:

Ik game al zo'n 31 jaar(!) en doe dit nog bijna dagelijks met veel plezier. Ooit ben ik begonnen op een Apple europlus II (een van de eerste pc's) en heb eigenlijk alle consoles wel in mijn bezit gehad. Ik heb op dit moment een 360 en een PS3 staan met een lading games uiteraard. Mijn voorkeur gaat vooral uit naar racegames. Ik speel voornamelijk mijn racegames in mijn "racecockpit" compleet met racestoel en Logitech G25 stuurwiel :D Ik game op een 117 cm full hd tv van Sony en dat is best te doen :-q

Favoriete games:

Gran Turismo
Ratchet and Clank
Tomb Raider
Halo
Call of Duty
Racedriver Grid
Zelda
Ico
Moto GP
Forza Motorsport
Colin McRae (Rally en de Dirt games)

enz enz.

Het meest kijk ik op dit moment uit naar Gran Turismo 5 waar iedere racegameliefhebber al bijna 6 jaar op zit te wachten. Drie November is het dan eindelijk zover!!!! :bier:

Vertel je game ervaringen en laat iedereen weten waarom je juist die game een goede vindt. Ben je op een gamebeurs geweest, laat ff een verslagje achter. Ben je trots op je gameset (console + tv + geluidsinstallatie + ander toebehoren) post dan een foto van het geheel. Laat je nickname's achter zodat je elkaar kunt toevoegen aan friendslisten op de gamenetwerken. Je zult mij niet veel online vinden want ik ben meer een solitaire gamer, op racegames na. Maar wie weet zijn er nog een paar andere gamers op leeftijd die het ook leuk vinden om een serieus potje online te racen.
Mijn nickname op het ps3 network is GEBBETJE (met hoofdletters) Voeg jezelf maar toe en misschien komen we elkaar nog wel eens tegen, je kunt me vooral herkennen aan de achterkant van mijn wagen waar mijn nick boven staat hahahaha.

Game on!
Wa nie rekt da scheurt wa!
Beste MTB voor NL....een CX?
Biking skills or hospital bills
Gravity beats doping
Gebruikersavatar
Jelle1707
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2096
Lid geworden op: vr 26 juni 2009, 17:26
Mijn mountainbike: Trek X-Caliber 9

Ah, dat klinkt als een serieuze gamer!, ik ben meer de tijdelijke jeugdgamer.. Zeer lang de game Tactical Ops gespeeld maar dat liep ten einde. Daarna verslaafd geweest aan een aantal mmorpg's en tussendoor vanalles uitgeprobeerd(Nee geen WOW). Gelukkig ben ik ook daarmee gestopt na de 1500 uur bereikt te hebben :-q. Nu wil ik af en toe nog wel eens een game doen op mijn inmiddels antieke xbox. Ik heb dus ook al heel wat game-uurtjes erop zitten. Laatste tijd game ik bijna niet meer omdat de nieuwere games niet draaien op mijn laptop en aangezien ik geen desktop heb wordt dat toch lastig..
synx666
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 158
Lid geworden op: zo 20 juni 2010, 12:09
Mijn mountainbike: rolt graag

SC2 :).. kuch kuch...
Gebbetje
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1355
Lid geworden op: zo 25 juli 2010, 05:11
Mijn mountainbike: 26er logischerwijs

Jelle1707 schreef:Ah, dat klinkt als een serieuze gamer!, ik ben meer de tijdelijke jeugdgamer.. Zeer lang de game Tactical Ops gespeeld maar dat liep ten einde. Daarna verslaafd geweest aan een aantal mmorpg's en tussendoor vanalles uitgeprobeerd(Nee geen WOW). Gelukkig ben ik ook daarmee gestopt na de 1500 uur bereikt te hebben :-q. Nu wil ik af en toe nog wel eens een game doen op mijn inmiddels antieke xbox. Ik heb dus ook al heel wat game-uurtjes erop zitten. Laatste tijd game ik bijna niet meer omdat de nieuwere games niet draaien op mijn laptop en aangezien ik geen desktop heb wordt dat toch lastig..
Misschien begint het wel weer te kriebelen......eens een gamer altijd....hahaha Thnx voor being the first poster :-q
Wa nie rekt da scheurt wa!
Beste MTB voor NL....een CX?
Biking skills or hospital bills
Gravity beats doping
Gebruikersavatar
Jelle1707
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2096
Lid geworden op: vr 26 juni 2009, 17:26
Mijn mountainbike: Trek X-Caliber 9

synx666 schreef:SC2 :).. kuch kuch...
StarCraft 2?, heb me nooit echt verdiept in die games.. Lijkt me niet veel aan :P
synx666
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 158
Lid geworden op: zo 20 juni 2010, 12:09
Mijn mountainbike: rolt graag

Jelle1707 schreef:
synx666 schreef:SC2 :).. kuch kuch...
StarCraft 2?, heb me nooit echt verdiept in die games.. Lijkt me niet veel aan :P
Och ja, gewoon de beste RTS ooit ;)
Gebruikersavatar
RobSter
Mauntainbiker
Mauntainbiker
Berichten: 9682
Lid geworden op: ma 24 oktober 2005, 14:26
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced non-Pro 29

Lara Croft aka Tomb Raider....

Alleen bij de laatste versie is de besturing net zo klote als mijn vrouw achter het stuur ..

:lol:
Gebbetje
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1355
Lid geworden op: zo 25 juli 2010, 05:11
Mijn mountainbike: 26er logischerwijs

RobSter schreef:Lara Croft aka Tomb Raider....

Alleen bij de laatste versie is de besturing net zo klote als mijn vrouw achter het stuur ..

:lol:
Mee eens..........die camera werkt niet echt mee. Ik neem aan dat je Underworld bedoelt? Er staat ook nieuwe aan te komen: Lara croft and the guardian of light. Vandaag toevallig de demo gedowned uit de Playstation store.
Wa nie rekt da scheurt wa!
Beste MTB voor NL....een CX?
Biking skills or hospital bills
Gravity beats doping
Gebruikersavatar
Jelle1707
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2096
Lid geworden op: vr 26 juni 2009, 17:26
Mijn mountainbike: Trek X-Caliber 9

De laatste versie? Die was vanaf de eerste versie al slecht hehe. Heb me overigens altijd afgevraagd of de game niet gewoon om de sex appeal van lara croft gaat ipv de onmogelijke avontuurtjes.
synx666
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 158
Lid geworden op: zo 20 juni 2010, 12:09
Mijn mountainbike: rolt graag

Kijk liever de films met ene Jolie :P

Niemand die hier sc2 speelt?
Gebruikersavatar
Jelle1707
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2096
Lid geworden op: vr 26 juni 2009, 17:26
Mijn mountainbike: Trek X-Caliber 9

synx666 schreef:Kijk liever de films met ene Jolie :P

Niemand die hier sc2 speelt?
Tja... kan het niet laten..:
Afbeelding
JusTloveMud
All rounder
All rounder
Berichten: 91
Lid geworden op: do 11 december 2008, 10:52
Mijn mountainbike: Trek Procaliber 9.8 SL

Ik was eerder altijd een fanatiek gamer. Tegenwoordig door de studie er toch wat minder tijd voor :( Als ik het nu al een spel speel dan is het meestal Pro Cycling Manager 2010.
Wonky
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 393
Lid geworden op: zo 19 april 2009, 16:30
Mijn mountainbike: Cube AMS Pro 100 K18 2008

Jaaaaa nog een gamer hier. Ooit begonnen met wolfenstein 3D, de eerste first person shooter. Daarvoor ook wel een hele hoop 2D spelletjes gespeeld, zoals Olympics, Star control, Prince of persia en Lemmings . Na Wolfenstein, DOOM, spear of destiny, Rogue spear speelde ik online via 56k modem, daarna spellen als batllefield 1942, Ravenshield, Halo, Colin McRae, Ghost Recon, Black Hawk down, Delta force, Enemy terretory, frontlines, Crysis, enzovoort enzovoort en heb uiteraard ook de hele Call of duty serie gespeeld. Tegenwoordig speel ik bijna alleen nog maar online. Momenteel speel ik met enige regelmaat Call of duty Modern warfare 2, het zesde deel uit de reeks. Deel 7 zit er aan te komen ......
Je kan beter over je fiets lullen dan over je lul fietsen .....
Gebbetje
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1355
Lid geworden op: zo 25 juli 2010, 05:11
Mijn mountainbike: 26er logischerwijs

Wonky schreef:Jaaaaa nog een gamer hier. Ooit begonnen met wolfenstein 3D, de eerste first person shooter. Daarvoor ook wel een hele hoop 2D spelletjes gespeeld, zoals Olympics, Star control, Prince of persia en Lemmings . Na Wolfenstein, DOOM, spear of destiny, Rogue spear speelde ik online via 56k modem, daarna spellen als batllefield 1942, Ravenshield, Halo, Colin McRae, Ghost Recon, Black Hawk down, Delta force, Enemy terretory, frontlines, Crysis, enzovoort enzovoort en heb uiteraard ook de hele Call of duty serie gespeeld. Tegenwoordig speel ik bijna alleen nog maar online. Momenteel speel ik met enige regelmaat Call of duty Modern warfare 2, het zesde deel uit de reeks. Deel 7 zit er aan te komen ......
Lemmings, DOOM, Wolfenstein, Prince of Persia en nog een zooitje anderen die je noemt heb ik uiteraard ook allemaal gespeeld. Die goeie ouwe tijd......Zoals ik al zei ben ik niet echt een online gamer tenzij het om Gran Turismo gaat. Ik vind dat de jongere generaties te weinig respect hebben voor de game en de gamers waar ze mee spelen. Er wordt constant gescholden en gesaboteerd. Bij Gran Turismo (vooral in het begin na de release van laatste Proloque) reden er gasten continue tegen de rijrichting in of zetten hun auto dwars in een bocht....Bij de volledige GT5 kun je, als het goed is, eindelijk je eigen clans maken zodat we van die eikels verlost zijn.
Wa nie rekt da scheurt wa!
Beste MTB voor NL....een CX?
Biking skills or hospital bills
Gravity beats doping
Tom-s
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 694
Lid geworden op: wo 10 oktober 2007, 17:00
Mijn mountainbike: is 8kg
Contacteer:

Gran Turismo sinds 1998. Er is gewoon geen betere.
Wil echt een optie om eigen circuits aan te leggen!
Denkt aan de Nordschleife (GT4) en het grote testcircuit uit GT3.
Plaats reactie