Verzameltopic: Retro vraag en aanbod (Te Koop/Gezocht/Tips)

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
owwwwk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2737
Lid geworden op: za 3 april 2010, 00:01
Mijn mountainbike: Nog meer plastic... :-)

Dat zou dan wel eens Pacific of Wheeler kunnen zijn geweest. Cycletech kwam iig grotendeels bij Pacific vandaan (als ik me niet vergis).

XTR spullen lijken er nog goed uit te zien. Mooi als donorfiets voor een mooi project.
StAlTiCa
owwwwk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2737
Lid geworden op: za 3 april 2010, 00:01
Mijn mountainbike: Nog meer plastic... :-)

Voor de liefhebber heb ik nog een set 26" wielen staan. LX naven (volgens mij 1e LX 8-speed; die zwarte versie). Wat het merk en type velgen is weet ik niet. Als je wil kun je nog een extra LX achternaaf en wat losse velgen meenemen, die heb ik volgens mij ook nog ergens liggen.

Gratis af te halen in Baarlo (LB) of Den Bosch (vlakbij Veemarkthallen).
StAlTiCa
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5501
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

I_am_will schreef:
Fat Chance

Pareltje :bier:
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

Ik heb nog een geelkleurig 19-20" Yeti Kokopelli hardtail frame (bj. 1996) liggen...
Is dat onder de huidige marktomstandigheden nog iets waar ik iemand blij mee kan maken denken jullie?
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

Natuurlijk, Yeti blijft altijd in trek.
Denk dat Yeee-ti! er misschien wel belang bij heeft, zie vorige pagina bovenaan.
Ga je helemaal stoppen met MTB?
Yeee-ti!
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 207
Lid geworden op: vr 28 mei 2010, 20:41
Mijn mountainbike: '93 Yeti Pro FRO, 94' Yeti ARC AS LT, '94 Dean Ti, '09 Yeti ARC, '22 Canyon Lux World Cup CF7

Jamis Diablo schreef:Denk dat Yeee-ti! er misschien wel belang bij heeft, zie vorige pagina bovenaan
:-D

Dank, Jeroen! Ik zou eigenlijk niet weer aan een nieuw project moeten beginnen, maar eerst eens wat meer gaan rijden..

Hoewel ik denk dat ik weet welk frame het is, kan een fotootje (en een prijsindicatie) geen kwaad ;).
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

Yeee-ti! schreef:Hoewel ik denk dat ik weet welk frame het is, kan een fotootje (en een prijsindicatie) geen kwaad ;).
Ik heb je een PB gestuurd.
De volgende stap is een Te Koop topic of via Yetifan. Het is tijd om er een ander blij mee te maken. Bij mij staat hij al enige jaren in een kartonnen isoleercel en dat is zonde.
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
Demoniac
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 514
Lid geworden op: ma 20 augustus 2012, 13:12
Mijn mountainbike: Snowdon RP29 MK10

Ik zoek een 8-speed Shimano LX/XT derailleur en een losse shifter uit de M569 of M739 serie. Hoeft niet in showroomstaat te zijn.
Bike repair is 95% hex keys and 5% the tool you probably don't have at home.

Snowdon RP29 MK10
Banden kopen?
Yeee-ti!
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 207
Lid geworden op: vr 28 mei 2010, 20:41
Mijn mountainbike: '93 Yeti Pro FRO, 94' Yeti ARC AS LT, '94 Dean Ti, '09 Yeti ARC, '22 Canyon Lux World Cup CF7

Mooie -op 't oog volledig originele- Scott Pro Only Team Issue uit 1991, bij mij om de hoek :)

https://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en ... e=lr&pos=5" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
hebin029
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 661
Lid geworden op: za 28 juli 2007, 16:28
Mijn mountainbike: Scott Scale 910, Rocky Mountain Element Team, GT Zaskar 1993, GT Zaskar LE 1995 en GT Zaskar 1997
Contacteer:

Wow, die heb ik ook nog gehad. Zijn er weinig van gemaakt, was een limited editon.
Werden verkocht door Kersten, dus is denk ik weinig buiten Nijmegen geweest.
Ik twijfelde toen nog tussen Scott Montana of de Pro Only. Was de Pro Only dus geworden.
Fijn fietsje.
Eerst doen, dan denken
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

Lijkt zo aan de shifters en crank op een goedkope afmontage, klopt dat? 500LX ofzo?
Zou jammer ziijn voor een fiets die Pro en Team op het frame heeft staan.
Gebruikersavatar
hebin029
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 661
Lid geworden op: za 28 juli 2007, 16:28
Mijn mountainbike: Scott Scale 910, Rocky Mountain Element Team, GT Zaskar 1993, GT Zaskar LE 1995 en GT Zaskar 1997
Contacteer:

Jamis Diablo schreef:Lijkt zo aan de shifters en crank op een goedkope afmontage, klopt dat? 500LX ofzo?
Zou jammer ziijn voor een fiets die Pro en Team op het frame heeft staan.
Deze was volledig Deore LX afgemonteerd. Klopt ook met de foto. Bike is origineel zo te zien. Zelfs het zadel
Eerst doen, dan denken
dirkiii
All rounder
All rounder
Berichten: 119
Lid geworden op: za 1 augustus 2009, 14:28
Mijn mountainbike: 2011 Salsa el mariachi, 1996 American Eagle Atlanta, 2002 Klein Adept

Een jamis diablo

mountainbike Jamis Diablo
http://link.marktplaats.nl/m1172191095? ... nt=app_ios" onclick="window.open(this.href);return false;
Ad
je rijd wat je bent, dus te zwaar en ouderwets :~
S Works
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 268
Lid geworden op: za 29 juli 2006, 08:26
Mijn mountainbike: Yeti ARC C, 1990 Yeti Ultimate, 1996 Yeti ARC

Ik ben op zoek naar een paar 26" Campagnolo Kappa velgen (grijs / ceramisch). Mocht iemand een set weten, hoor ik dat graag via een PB.
Plaats reactie