Tina's Sterke Sherry Stories uut Zeddam

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
TinaToertocht
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 986
Lid geworden op: ma 8 oktober 2012, 12:00

zip
Laatst gewijzigd door TinaToertocht op za 13 december 2014, 17:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Paul Rush
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2031
Lid geworden op: ma 26 januari 2009, 18:59
Mijn mountainbike: Staal:Ritchey P29, Genesis Croix de Fer 20

Grappig en leerzaam stukje vrouwelijke psyche. Mijn vrouw vond het ook leuk (geintje).
Ik ben blij dat mijn vrouw mij volledig vrij laat in mijn keuzes, wat een gedoe zeg, gewone relaties.
En wat is hier het praktisch nut van?
ernies
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 709
Lid geworden op: ma 17 augustus 2009, 09:34
Mijn mountainbike: kan sneller dan ik
Contacteer:

Als je dan geen partner hebt om je nieuwe aankoop te legitimeren, maar veel van je vrienden denken dat je gek bent alle je "alweer een fiets koopt". Hoe kan je dat dan het beste aanpakken?
Gebruikersavatar
Tinnieman
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 732
Lid geworden op: za 25 september 2010, 12:53
Mijn mountainbike: McKing Number One, soma Wolverine V2 -- Kona unit monsteravontuurding 2021

Nieuwe vrienden zoeken....
Bij weer en wind, in zon en regen, kom je leuke mensen tegen
http://www.strava.com/athletes/1928283
TinaToertocht
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 986
Lid geworden op: ma 8 oktober 2012, 12:00

Inkoppertje
Decoray
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 204
Lid geworden op: wo 17 februari 2010, 18:55

Tina, maak je geen zorgen, een (onwaarschijnlijke) relatie met mij gaat niet lang stand houden. :wink:
TinaToertocht
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 986
Lid geworden op: ma 8 oktober 2012, 12:00

Had ik me ook nog geen nanoseconde zorgen over gemaakt.....
ernies
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 709
Lid geworden op: ma 17 augustus 2009, 09:34
Mijn mountainbike: kan sneller dan ik
Contacteer:

Tinnieman schreef:Nieuwe vrienden zoeken....
Nee die is te makkelijk. Tina's man heeft ook geen andere vriendin gezocht, maar echt zijn best gedaan!
Ramon 73
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2219
Lid geworden op: wo 21 mei 2003, 23:33
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel 3

OH MY GOD! Is dat écht nodig? Mehn, dan liever géén relatie!
Mijn vriendin(37) en ik (39) zijn al 19 jaar samen, waarvan 12jr onder 1 dak. Al koop ik elk jaar een nieuwe fiets, dan moet ik dat zelf weten zolang ik het zelf betaal en de gemeenschappelijke bronnen ongemoeid laat. Tjongejonge, dit vind ik toch wel ietsje jammer van een relatie. En het lijkt wel of de mannen altijd onder de plak zitten......Ik heb nog nooit een vrouw serieus horen zeggen "even aan mijn man vragen", tenzij het een smoesje is om ergens langs te komen. Maat van me moet echt toestemming aan z'n vrouw vragen om mee te gaan vissen. Ik vraag 3-4x per jaar of hij een zaterdagochtend (6 tot 12) mee aan een forellenput gaat vissen. Eerst even vragen of mijn vrouw dat goed vindt, Royal Sadness.
Gratis GPS topo kaarten? Kijk eens op:
OpenMtbMap en de weekly updates.

Never argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
TinaToertocht
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 986
Lid geworden op: ma 8 oktober 2012, 12:00

twas humor om te lachen, sambal bij?, spice up your life!!
tati
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4155
Lid geworden op: do 21 juli 2005, 22:39

ernies schreef:Als je dan geen partner hebt om je nieuwe aankoop te legitimeren, maar veel van je vrienden denken dat je gek bent alle je "alweer een fiets koopt". Hoe kan je dat dan het beste aanpakken?
Vaker een nieuwe fiets kopen.
Mijn vrienden zeggen tegenwoordig alleen nog maar "ja, die is mooier als die andere" of "ik vond die andere mooier" :-q
MOUNTAINBIKING
Because footbal, baseball, bowling & golf only require ONE BALL
ernies
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 709
Lid geworden op: ma 17 augustus 2009, 09:34
Mijn mountainbike: kan sneller dan ik
Contacteer:

tati schreef:
ernies schreef:Als je dan geen partner hebt om je nieuwe aankoop te legitimeren, maar veel van je vrienden denken dat je gek bent alle je "alweer een fiets koopt". Hoe kan je dat dan het beste aanpakken?
Vaker een nieuwe fiets kopen.
Mijn vrienden zeggen tegenwoordig alleen nog maar "ja, die is mooier als die andere" of "ik vond die andere mooier" :-q
Haha mijne vragen zich altijd af hoe veel fietsen ik heb (dat is geheim) en waarom ik zo veel verschillende heb (omdat ze nog steeds in m'n berging passen) Wat mij het lastigste lijkt van een vriend (als in verkering) is dat je dan maar ruimte hebt voor de helft van je fietsen. Verder lijkt het me wel gezellig :bier:
cannondalecarlos
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 844
Lid geworden op: do 22 december 2011, 00:22
Mijn mountainbike: *BMC TE02 XO1 2014* *BMC TE01 X11 2014*

Tina, ik heb smakelijk gelachen hoor!
Veel dingen zijn zoo herkenbaar...
Tuurlijk zijn er verschillen, dat lees je al in de reacties hierboven, bijv ieder met eigen bankrekening of...alles op een hoop...zoals bij de meeste, in zo'n geval is overleg bij een aankoop van deze grootte toch echt wel noodzaak, vooral al er ook nog schoolgaande kinderen zijn, een hyptheek die betaald moet worden, auto's voor de deur etc etc
Dus "als ik wat wil, koop ik het gewoon" werkt niet als je vrede wilt bewaren in een goede relatie.
Maar inderdaad, subtiel voorbereiden werkt, en daar kun je "ons bikers" mooi mee helpen, als vrouwelijke medebiker!
Of heb je dat misschien al gedaan bij een vd lezers. :D
Ik wacht in ieder geval met smart op een deel2 :bier:
Gebruikersavatar
Tijgerhaai
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3880
Lid geworden op: vr 24 april 2009, 15:43
Mijn mountainbike: Scott Scale, Spark & Genius
Contacteer:

"29 is er al. Hoe kom je aan die bikende vrouw zonder dat je "29 moeilijk doet? ;-)
◼︎ Go round the outside.
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Vanaf het stukje 'twee plaatjes max.' ben ik afgehaakt. De meeste vrouwen weten dan aaaallang wat er aan zit te komen..... :winkie:

Kan alleen maar zeggen: relatie is hard werken, give and take. Als het maar eenrichtingsverkeer is: gauw wegwezen!
Plaats reactie