Tina's Sterke Sherry Stories uut Zeddam

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
Stornie
All rounder
All rounder
Berichten: 120
Lid geworden op: ma 29 oktober 2012, 19:18

Netjes gedaan toch, ook al was de tijd iets langer dan de 3.31 uur!
En wat leuk van de foto's. Waar heb je die gezien?
TinaToertocht schreef:Thanx! Heb jij je streeftijd gehaald? Ik heb trouwens net twee foto's gekregen waar jij ook op staat, ik ga even proberen die hier neer te zetten.
Mijn streeftijd heb ik precies gehaald. De fietscomputer heeft 3:15.24 geregistreerd, dus exact op de gehoopte 3:15 uur uitgekomen, waarmee ik 10 minuten sneller ben dan vorig jaar. Strava had iets meer tijd berekend, maar die is minder accuraat dan mijn fietscomputer.
reaction 67
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1893
Lid geworden op: ma 18 mei 2009, 19:57
Mijn mountainbike: Trek Superfly 6
Contacteer:

Knap gereden Tina.
Gebruikersavatar
Aron B
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 714
Lid geworden op: ma 7 oktober 2013, 11:31
Mijn mountainbike: Camber alles moet carbon

TinaToertocht schreef:Bert heeft er zeker weten zin in. Doet de 70 op een tempo dat zijn knie het ook overleeft, blijft een beetje de zwakste schakel, die knie. Gisteren nog even wat gelletjes ingeslagen. Heeft iemand trouwens wel eens problemen gehad met gelletjes van Nutrixxion? Wij hadden beiden last van die gelletjes. Viel niet lekker. Last van de buik daarna. Boeren als een kudde burlende herten, steken in de zij. Ik was bezig met een drieronder laatst maar moest de strijd na twee ronden Zeddam staken, nadat ik zo'n gelletje weggeslikt had en voor de Hulzenberg onwel werd.
Ik had zo'n pakket gekocht met allemaal verschillende smaken maar we durven ze allebei niet meer te nemen, zeker niet tijdens de wedstrijd.
Die gelletjes van Etixx bevallen ons wel super, jammer dat het stroperige goedje zo takkeduur is. Dacht eerst dat ik die prijs niet goed las vanwege mijn visueel ouderdoms gebrekje.
Ik heb er al vaker wat geprobeerd. Gisteren 2 stuks van nutrixxion smaak aardbei met een sloot water en dat ging wel goed. Had meer last van teveel eten in de ochtend. Voelde na 1uur een klompje in m'n maag :p maar zoals ook al gezegd op strava: heb wel wat leermomentjes gehad :-D
Gebruikersavatar
Dtcrobin
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 475
Lid geworden op: wo 8 januari 2014, 00:45

En weer een marathon uitgereden! Klasse!
TinaToertocht
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 986
Lid geworden op: ma 8 oktober 2012, 12:00

Afbeelding
De fietsende Assos-reclame voor de wedstrijd in gesprek met Klaus aus Elten.
En....yes...weer een marathon uitgereden!
Ik heb net nog even op de fiets gezeten maar het herstel gaat kennelijk langzaam....man, wat een old wief voelde ik me vandaag, niet vooruit te branden!
Flipmoehoe
All rounder
All rounder
Berichten: 113
Lid geworden op: di 15 april 2014, 13:31
Mijn mountainbike: Bulls Copperhead 3 2014

zeker wind tegen vandaag ;)
(knap hoor dat je hem uitgereden hebt!)
TinaToertocht
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 986
Lid geworden op: ma 8 oktober 2012, 12:00

Ik heb vandaag een heel nieuw fenomeen op het gebied van Stravafraude geconstateerd; Mixed Double-fraude.
Whaat?

Ik leg 'm even uit....
Ik zat eens even wat segmentanalyse te verrichten, zoals Stravaslaafden dat nou éénmaal doen, en toen viel mijn oog op één van mijn favoriete jakkersegmenten 'vals plat autobahn'. Ik hád daar een Qom staan, totdat jeugdig, fris en fruitig-medelid van de Dames van Bergh, Maaike, mijn Qom compleet aan gort gereden heeft. Zie ik dat ik daar een gedeelde tweede plek heb, sinds kort, dus ik bekijk die rit eens even, van deze bikervrouw. Eén en al bekers en pr'ren op die rit! Terwijl ze anders nooit in de Stravatoptien zit....das vreemd.....
Dus niet,blijkt. Deze, overigens ook jeugdige dame, werkend bij een buhhhpaald fietsenmerk, reed achterop, tijdens een lunchride, bij een hele goede mannelijke biker, werkend bij datzelfde buhhhpaalde fietsenmerk....op een tandem! Van datzelfde bepaalde fietsenmerk, maar dat mag duidelijk zijn. Ik heb het fenomeen nog niet live gezien in het bos, een mtb-tandem, maar kennelijk kan je dan als vrouw verrekte hard trappen op zo'n ding, áls je de juiste mannelijke biker met de juiste benen maar voorop hebt zitten.
Jaahhhh, dat kan dus echt niet! Tis gotdomme ginnen Tennis! Met dat gemixed double! Ik trap me helemaal 't schompes, op m'n oude dag, om in die dames- StravaTopTien te blijven en dan krijg je dit!!
Ik vraag me af of het een E-bikeTandem was.....das dan dubbele fraude....de Stravapolitie maar eens tippen.....de jeugd van tegenwoordig....
dadionysos
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1394
Lid geworden op: ma 8 februari 2010, 15:10
Contacteer:

TinaToertocht schreef:Ik heb vandaag een heel nieuw fenomeen op het gebied van Stravafraude geconstateerd; Mixed Double-fraude.
Whaat?

Ik leg 'm even uit....
Ik zat eens even wat segmentanalyse te verrichten, zoals Stravaslaafden dat nou éénmaal doen, en toen viel mijn oog op één van mijn favoriete jakkersegmenten 'vals plat autobahn'. Ik hád daar een Qom staan, totdat jeugdig, fris en fruitig-medelid van de Dames van Bergh, Maaike, mijn Qom compleet aan gort gereden heeft. Zie ik dat ik daar een gedeelde tweede plek heb, sinds kort, dus ik bekijk die rit eens even, van deze bikervrouw. Eén en al bekers en pr'ren op die rit! Terwijl ze anders nooit in de Stravatoptien zit....das vreemd.....
Dus niet,blijkt. Deze, overigens ook jeugdige dame, werkend bij een buhhhpaald fietsenmerk, reed achterop, tijdens een lunchride, bij een hele goede mannelijke biker, werkend bij datzelfde buhhhpaalde fietsenmerk....op een tandem! Van datzelfde bepaalde fietsenmerk, maar dat mag duidelijk zijn. Ik heb het fenomeen nog niet live gezien in het bos, een mtb-tandem, maar kennelijk kan je dan als vrouw verrekte hard trappen op zo'n ding, áls je de juiste mannelijke biker met de juiste benen maar voorop hebt zitten.
Jaahhhh, dat kan dus echt niet! Tis gotdomme ginnen Tennis! Met dat gemixed double! Ik trap me helemaal 't schompes, op m'n oude dag, om in die dames- StravaTopTien te blijven en dan krijg je dit!!
Ik vraag me af of het een E-bikeTandem was.....das dan dubbele fraude....de Stravapolitie maar eens tippen.....de jeugd van tegenwoordig....
'Flaggen' die rit!
http://www.RideMyMTB.com | Blog | Team RideMyMTB
TinaToertocht
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 986
Lid geworden op: ma 8 oktober 2012, 12:00

:lol:
Ik heb bij een 'insider' van't buhpaalde merk al aangegeven, dat het een puntje op de agenda moet zijn, bij de eerste beste algemene vergadering; fraudevrije stravaregistraties, tijdens lunchrides.
Tip voor de nieuwe merkslogan; 'StravaFraudfree-rides or die'.

Lijkt me trouwens doodeng, achter op zo'n tandem, off the road, ik stuur liever zelf dan dat ik afhankelijk ben van degene die stuurt. Ben benieuwd of hij de hele weg 'Trappen Kreng!' tegen haar heeft geroepen, dat is dan ook het enige wat je hoeft te doen, als je achterop zit. :lol:
TinaToertocht
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 986
Lid geworden op: ma 8 oktober 2012, 12:00

Bewijsstuk 1;https://www.strava.com/activities/31803 ... 7511700959
Ben vandaag 'Mixed Double' voorbij, met 1 seconde, was wel even janken vanmiddag, dat ik niet op z'n minst die 47 seconden kon redden. Sta ik nog derde.
Ik wil mijn Qom terug. Vijf kilo afvallen, twee kilo zand van de fiets poetsen, benen scheren,ThunderBurties erop ipv RocketR's, twee dagen rust .....en ....'Trappen Kreng!'.
En als dat niet werkt....dadionysos, als ik nou zonne tandem huur....ga ik bij jou achterop zitten, dan lukt dat mij ook, met drie vingers in de neus.....
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10861
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

If you can't beat them, join them. Ik regel wel een tandem. Jij stuurt, want ik weet de weg niet.
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
TinaToertocht
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 986
Lid geworden op: ma 8 oktober 2012, 12:00

:lol:
Mooi, ik heb sowieso de (fiets)broek aan.....
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10861
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

TinaToertocht schreef::lol:
Mooi, ik heb sowieso de (fiets)broek aan.....
Dat komt dan mooi uit.
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
TinaToertocht
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 986
Lid geworden op: ma 8 oktober 2012, 12:00

Afbeelding Ik heb ze gespot, hoor!
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10861
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Zo gaan we dat niét aanpakken, Tante Tina!
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Plaats reactie