MtBikers met Tattoo's

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Qprs
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1742
Lid geworden op: do 23 augustus 2007, 20:50
Mijn mountainbike: hebben ze moeten begrenzen

Mijn laatste boomknuffelsessie heeft toch wat blijvende sporen achtergelaten op mijn onderarm, op de plek waar Little-J het over heeft. Een schaafwond is geen probleem, maar als het wat dieper is en niet zo mooi geneest zul je het zien in een tattoo..

kan niet meer schreef:En als je dan straks 75 bent en de zuster moet je wassen in het verzorgingstehuis dan is dat toch geen leuk aanzien voor haar. :-{
Ik ken toch een aantal dementerende oudjes die á la Memento wel wat tattoo's kunnen gebruiken.
Daarnaast:

Afbeelding
Het is hier geen ponykamp!
Shaggadellick
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 19 mei 2010, 09:02
Mijn mountainbike: 2014 Canyon Nerve 8.0 AL 27 Scott Spark 700RC Pro, Cube 2016 Reaction GTC Race Custom build

Qprs schreef:
Afbeelding
Mooi oud worden zo :-q
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13035
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Afbeelding
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Gebruikersavatar
kan niet meer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2192
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 22:29
Mijn mountainbike: Spot Mayhem

Shaggadellick schreef:
kan niet meer schreef:En als je dan straks 75 bent en de zuster moet je wassen in het verzorgingstehuis dan is dat toch geen leuk aanzien voor haar. :-{
Je zal maar altijd rekening houden met hoe anderen over je denken, toen, nu of later :lol: Gelukkig leef ik mijn eigen leven met de beslissingen waar ik zelf achter sta. Dat zouden meer mensen moeten doen, word je alleen maar gelukkiger van :winkie: :-q
Daar heb je dan wel weer gelijk aan maar ik vind het lelijk helemaal als het over grote delen van je lichaam zit. En ook een beetje kneuzerig als het koud is en ze lopen opeens met opgstroopte mouwen omdat daar toevallig een tattoo zit :roll: . Ik weet leukere dingen met m,n geld. :D
"This species has amused itself to death"
Shaggadellick
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 19 mei 2010, 09:02
Mijn mountainbike: 2014 Canyon Nerve 8.0 AL 27 Scott Spark 700RC Pro, Cube 2016 Reaction GTC Race Custom build

Daar heb je dan wel weer gelijk aan maar ik vind het lelijk helemaal als het over grote delen van je lichaam zit. En ook een beetje kneuzerig als het koud is en ze lopen opeens met opgstroopte mouwen omdat daar toevallig een tattoo zit :roll: . Ik weet leukere dingen met m,n geld. :D[/quote][/quote]

Zo heeft ieder weer een eigen hobby danwel interesses om hun geld aan uit te geven :winkie: :winkie: En mtb-en natuurlijk :-q :winkie:
jerry's kid
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 606
Lid geworden op: zo 28 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Stanton Sherpa Gen 3
Contacteer:

Daar heb je dan wel weer gelijk aan maar ik vind het lelijk helemaal als het over grote delen van je lichaam zit. En ook een beetje kneuzerig als het koud is en ze lopen opeens met opgstroopte mouwen omdat daar toevallig een tattoo zit :roll: . Ik weet leukere dingen met m,n geld. :D
Het eerste snap ik....kwestie van smaak. Ik vind juist die kleine plakplaatjes lelijk....liever een full body suit! Maar ik zie niet in wat de tweede zin met tatoeages in het algemeen te maken heeft??! :-? Waarschijnlijk refereer je naar mannetje met lelijke zwarte strepen die ze tribals durven te noemen en die vervolgens graag aan andere laten zien. Ik ken iig niemand met tatoeages (en ik ken er best veel) die hun mouwen opstropen puur om hun tatoeage te laten zien. Je hebt het toch voor jezelf?! Niet voor anderen hoop ik......
Better to die on your feet than live on your knees - Emiliano Zapata
El Duder
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 299
Lid geworden op: wo 20 augustus 2008, 19:08
Mijn mountainbike: VN

Dat "als je straks 80 bent" antwoord weer.... Pfffff....

En als je een sleeve hebt mag je niet je mouwen opstropen omdat je dat ook al deed voordat je die sleeve had ofzo?
MTB should be muddy!
Gebruikersavatar
floris500
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 975
Lid geworden op: vr 8 maart 2013, 08:39
Mijn mountainbike: Cotic BFe275 | Dartmoor Blackbird | Kona Rove AL

kan niet meer schreef: Daar heb je dan wel weer gelijk aan maar ik vind het lelijk helemaal als het over grote delen van je lichaam zit. En ook een beetje kneuzerig als het koud is en ze lopen opeens met opgstroopte mouwen omdat daar toevallig een tattoo zit :roll: . Ik weet leukere dingen met m,n geld. :D
Daar zeg je het al, jij vindt.. Misschien vindt die zuster die mij in het bejaardentehuis verzorgt over 50 jaar het wel super mooi :D Dat jij overigens leukere dingen met het geld weet is prima, zo ieder zijn ding.
El Duder schreef:Dat "als je straks 80 bent" antwoord weer.... Pfffff....
Haha ja vermoeiend wordt het soms, altijd weer dat "argument" :~

Ik vind dit overigens ook nog een toepasselijke uitspraak, die volgens mij ook zeker waar is.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door floris500 op do 18 december 2014, 08:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Shaggadellick
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 19 mei 2010, 09:02
Mijn mountainbike: 2014 Canyon Nerve 8.0 AL 27 Scott Spark 700RC Pro, Cube 2016 Reaction GTC Race Custom build

floris500 schreef:
kan niet meer schreef: Daar heb je dan wel weer gelijk aan maar ik vind het lelijk helemaal als het over grote delen van je lichaam zit. En ook een beetje kneuzerig als het koud is en ze lopen opeens met opgstroopte mouwen omdat daar toevallig een tattoo zit :roll: . Ik weet leukere dingen met m,n geld. :D
Daar zeg je het al, jij vindt.. Misschien vind die zuster die mij in het bejaardentehuis verzorgt over 50 jaar het wel super mooi :D Dat jij overigens leukere dingen met het geld weet is prima, zo ieder zijn ding.
El Duder schreef:Dat "als je straks 80 bent" antwoord weer.... Pfffff....
Haha ja vermoeiend wordt het soms, altijd weer dat "argument" :~
+1 :-q
Gebruikersavatar
kan niet meer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2192
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 22:29
Mijn mountainbike: Spot Mayhem

Haha, zie het als een gratis advies. :)
Maar verder ieder z,n ding hoor.
"This species has amused itself to death"
Gebruikersavatar
Bart_Banaan
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 248
Lid geworden op: do 7 augustus 2014, 13:12
Mijn mountainbike: Borgini Cirone SL Ultra Light

Maar....
Met verbazing volg ik dit topic. Wat een onzin wordt hier uitgekraamd. Wat is het verschil tussen 'Mensen met Tattoos' en 'MTBikers met Tattoo's'?

Ik verwachtte dat hier fotos en afbeeldingen te vinden zouden zijn van MTB-specifieke tattoo's, maar het gaat gewoon over mensen met tattoo's. En dat is een saai onderwerp met zoveel mensen en zoveel meningen...
jerry's kid
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 606
Lid geworden op: zo 28 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Stanton Sherpa Gen 3
Contacteer:

Bart_Banaan schreef:Maar....
Met verbazing volg ik dit topic. Wat een onzin wordt hier uitgekraamd. Wat is het verschil tussen 'Mensen met Tattoos' en 'MTBikers met Tattoo's'?

Ik verwachtte dat hier fotos en afbeeldingen te vinden zouden zijn van MTB-specifieke tattoo's, maar het gaat gewoon over mensen met tattoo's. En dat is een saai onderwerp met zoveel mensen en zoveel meningen...
In het leven kun je maar beter niet te veel verwachtingen hebben....dan wordt je zo vaak teleurgesteld ;)

De vraag was of er andere MTBérs met tatoeages waren en dan met name op de onderarmen ivm verwondingen e.d. En vervolgens posten mensen ongevraagde adviezen over tatoeages en werk, tatoeages wanneer je 80 bent etc.
Better to die on your feet than live on your knees - Emiliano Zapata
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13035
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Bart_Banaan schreef:... Wat is het verschil tussen 'Mensen met Tattoos' en 'MTBikers met Tattoo's'?...
De bike.
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Gebruikersavatar
floris500
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 975
Lid geworden op: vr 8 maart 2013, 08:39
Mijn mountainbike: Cotic BFe275 | Dartmoor Blackbird | Kona Rove AL

Kapitein Iglo schreef:
Bart_Banaan schreef:... Wat is het verschil tussen 'Mensen met Tattoos' en 'MTBikers met Tattoo's'?...
De bike.
:lol:
vedet
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 516
Lid geworden op: vr 25 mei 2012, 15:58
Mijn mountainbike: Specialized Epic 29 - Drössiger AMS 2 650b-plus

Ach, als ik tachtig ben heb ik er al 60 jaar plezier van gehad, lijkt me een goede investering.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door vedet op vr 19 december 2014, 00:35, 1 keer totaal gewijzigd.
You can't buy happiness, but you can buy a bike and that's pretty close!
Plaats reactie