Canyon 2024

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
Plaats reactie
ChipmunkNL
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 32
Lid geworden op: zo 31 januari 2021, 13:57

Ik zag op marktplaats een lux CF 7. Alleen uit doos nog niet gemonteerd. Waarom stuur je die dan niet terug? Toen zag ik de prijs...

https://link.marktplaats.nl/m1719509334 ... ialbuttons

Krijgen we nou ook al scalpers bij fietsen? Bij canyon 400 euro goedkoper en je garantie gaat van 6 naar 2 jaar...
McLambo
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 265
Lid geworden op: vr 30 november 2007, 17:16
Mijn mountainbike: Canyon Neuron

Er zijn altijd mensen die er beter van proberen te worden 😬

Wel een lelijke beschadiging overigens in de decals, had ik zeker even contact voor opgenomen met Canyon
- Canyon Neuron CF (2020 -heden)
- Merida Big Nine XT Editin (2014 - 2021)
I_do
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2407
Lid geworden op: vr 13 juli 2012, 15:33

ChipmunkNL schreef: di 22 juni 2021, 07:39 Ik zag op marktplaats een lux CF 7. Alleen uit doos nog niet gemonteerd. Waarom stuur je die dan niet terug? Toen zag ik de prijs...

https://link.marktplaats.nl/m1719509334 ... ialbuttons

Krijgen we nou ook al scalpers bij fietsen? Bij canyon 400 euro goedkoper en je garantie gaat van 6 naar 2 jaar...
Staat bij Canyon voor 3600, en dan moet er nog doos en transport bij, en wat accesoires. Maar inderdaad raar dat hij hem niet gewoon terugstuurt
massen
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2127
Lid geworden op: vr 27 juni 2014, 09:34
Mijn mountainbike: Massi Team advanced

ChipmunkNL schreef: di 22 juni 2021, 07:39 Ik zag op marktplaats een lux CF 7. Alleen uit doos nog niet gemonteerd. Waarom stuur je die dan niet terug? Toen zag ik de prijs...

https://link.marktplaats.nl/m1719509334 ... ialbuttons

Krijgen we nou ook al scalpers bij fietsen? Bij canyon 400 euro goedkoper en je garantie gaat van 6 naar 2 jaar...
Ik kan die €400 verschil niet vinden.
Hij vraagt €3720
De fiets op de site kost €3599
Voor verzend en bikeguard ben je €39,90 + €19,90 kwijt
Voor dat verschil van €61,20 krijg je nog wel 2 bidon houders en 2 bidons + de fiets nu.
Valt nog mee.
Als je iets nu wilt hebben, zou ik het wel overwegen.
Gebruikersavatar
FranX78
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 466
Lid geworden op: zo 4 maart 2007, 14:43

Gisteren vroeg hij 4000.
ChipmunkNL
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 32
Lid geworden op: zo 31 januari 2021, 13:57

Vanmorgen vroeg stond er ook nog 4000.

Hij zal er vast geen volle prijs voor betaald hebben. Gekocht met beschadiging is al korting vanuit de outlet. Of hij heeft al contact opgenomen met Canyon en heeft korting gekregen voor die beschadiging.

Maar goed ieder zijn ding 😉
Matthijs_XtC
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 354
Lid geworden op: ma 14 januari 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Canyon Lux CF 7 2021

paar dagen geleden werd de MVDP Lux editie ook op Marktplaats aangeboden voor 4500, beetje jammer met de aanschafprijs van 3499 :-{
alteafr
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 8
Lid geworden op: di 7 augustus 2012, 21:37

Ben naarstig op zoek naar nieuwe/andere mtb voor m’n zoon liefst Carbon maar alle fietsen staan nu voor belachelijke prijzen te koop op MP
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29834
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Je kan een topic openen in Gezocht of Bike Advies.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Kramsky
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 45
Lid geworden op: zo 6 maart 2016, 17:36

Gisteren de Lux cf7 alpecin besteld, vandaag kan dat al niet meer, wel de andere kleur, uitlever datum tussen 30 augustus en 10 september.
De eerste xc fully die weer leverbaar is waar ik naar gekeken had.(was stiekem al mijn eerste keus)
Matthijs_XtC
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 354
Lid geworden op: ma 14 januari 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Canyon Lux CF 7 2021

Kramsky schreef: di 6 juli 2021, 06:04 Gisteren de Lux cf7 alpecin besteld, vandaag kan dat al niet meer, wel de andere kleur, uitlever datum tussen 30 augustus en 10 september.
De eerste xc fully die weer leverbaar is waar ik naar gekeken had.(was stiekem al mijn eerste keus)
dan hebben ze niets aan het model en uitvoeringen gewijzigd voor 2021. Vorig jaar in augustus heb ik mijn Lux cf7 gekregen zoals die nu nog op de site staat en te bestellen is. Die overigens meer dan prima bevalt, goede keuze en ik hoop dat het wachten niet te lang duur voor je :-q
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2441
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

Matthijs_XtC schreef: di 6 juli 2021, 08:11
Kramsky schreef: di 6 juli 2021, 06:04 Gisteren de Lux cf7 alpecin besteld, vandaag kan dat al niet meer, wel de andere kleur, uitlever datum tussen 30 augustus en 10 september.
De eerste xc fully die weer leverbaar is waar ik naar gekeken had.(was stiekem al mijn eerste keus)
dan hebben ze niets aan het model en uitvoeringen gewijzigd voor 2021. Vorig jaar in augustus heb ik mijn Lux cf7 gekregen zoals die nu nog op de site staat en te bestellen is. Die overigens meer dan prima bevalt, goede keuze en ik hoop dat het wachten niet te lang duur voor je :-q
Waarom veranderen als het " goed" verkoopt ..
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
aurelius
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10365
Lid geworden op: do 26 november 2009, 23:35
Mijn mountainbike: Lux Trail CF7

Omdat tijden en inzichten veranderen en de Lux toch ook eens gemoderniseerd zal gaan worden, net als de Scalpel, Epic, Spark recenter, en noem 'de hele rambam' maar op. Meestal modelaanpassing om ongeveer de 4-5 jaar. En eerst moet MvdP nog zijn gooi naar een medaille doen op het huidige model.
De nieuwe Lux wordt vast weer wat langer, slacker, met meer veerweg, wat bredere velgen (dropper en lockout), zoals alles in deze categorie trailwaardiger wordt en snel blijft. Met weer een pure race-variant, en een 'down-country-achtige' variant?
De mijne is nu 3 jaar en komt nog prima mee. Maar een iets slackere 120mm variant? Best trek in :-q !
The "Fun Zone" is definitely quicker to find on a shorter travel bike.
You only want as much as is necessary and as little as possible.
Mike123
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 940
Lid geworden op: ma 7 oktober 2013, 23:13

Matthijs_XtC schreef: di 22 juni 2021, 12:05 paar dagen geleden werd de MVDP Lux editie ook op Marktplaats aangeboden voor 4500, beetje jammer met de aanschafprijs van 3499 :-{
Was die prijs dan alleen voor frameset?
fedaia
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 38
Lid geworden op: wo 14 augustus 2013, 15:14

Ja, met Fox Factory demper/vork en carbon integrated stem/bar.
Plaats reactie