Canyon 2016

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
Gesloten
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3296
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Balen zeg. :-( Ze boden geen alternatief aan?
Herma
All rounder
All rounder
Berichten: 76
Lid geworden op: ma 30 mei 2016, 11:33
Mijn mountainbike: Cannondale FSI Carbon 4 2016

awinkel schreef:Balen zeg. :-( Ze boden geen alternatief aan?
Ja de boden dezelfde fiets in de andere kleur aan, die is nog wel beschikbaar. Maar ik heb juist voor de Topak kleurstelling gekozen omdat ik niet van volledig zwart/grijze fietsen houd. En ik kreeg de optie om de 8.9 met € 125,- (deze fiets is € 500,- duurder) te kopen, maar die is er ook alleen in zwart-grijs of grijs-zwart.

Enorm balen dus!

Zijn er meer mensen die de ervaring hebben met Canyon dat een bestelde fiets de volgende dag toch ineens niet meer leverbaar blijkt te zijn?
Thormodo
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 16
Lid geworden op: zo 3 juli 2016, 22:43

Herma schreef: Zijn er meer mensen die de ervaring hebben met Canyon dat een bestelde fiets de volgende dag toch ineens niet meer leverbaar blijkt te zijn?
Hmm vaag dat je hem kon bestellen. Ik ging er van uit dat je de zwarte had besteld (hoewel dat niet klopte met de augustus levertijd), want ik heb al een paar keer gekeken bij de CF SL 7.9 de laatste tijd en de Topeak variant stond altijd op uitverkocht (in elke maat).

Het enige wat ik kan verzinnen is dat iemand zijn Topeak retour heeft gedaan/ging doen/wou doen en dat er daarom tijdelijk eentje als beschikbaar stond. Of natuurlijk ergens een tijdelijke derp van hun informatiesysteem.
poiuytr
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 670
Lid geworden op: ma 22 april 2013, 11:31

Huidige kortingen op de Nerve zijn echt niet normaal. De nerve was altijd al strak geprijsd als je het vergelijkt bij andere merken en nu helemaal. Voor 2200€ krijg je een zeer strakke wielset (~700€), nieuwste XT groep (400€), remset(170€) dropper (~300€) om over de demper en voorvork en frame nog maar te zwijgen. Had nog beter 2maanden kunnen wachten.
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15566
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Hier verder aub: http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 6&t=128381" onclick="window.open(this.href);return false;
Gesloten