Canyon 2024

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
Plaats reactie
Flow&Co
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 645
Lid geworden op: vr 2 juni 2017, 12:40
Mijn mountainbike: Neuron / Grail

ah, okee. :-q
aurelius
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10372
Lid geworden op: do 26 november 2009, 23:35
Mijn mountainbike: Lux Trail CF7

Hartstikke fijn als insiders meelezen en posten, hoor, wat mij betreft!
(Reminds me of this: viewtopic.php?f=15&t=144194, 'Wie doet wat binnen de fiets (MTB) wereld? Hoe transparant zijn we?').
The "Fun Zone" is definitely quicker to find on a shorter travel bike.
You only want as much as is necessary and as little as possible.
Flow&Co
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 645
Lid geworden op: vr 2 juni 2017, 12:40
Mijn mountainbike: Neuron / Grail

Ik kan nu ook bevestigen dat er fietsen worden verzonden. Wel zonder enige berichtgeving van Canyon uit, maar dat is begrijpelijk. Ik heb een mail van UPS dat er een zending van Canyon onderweg is en dat die vandaag einde dag binnenkomt. Maar ik heb dus nog geen mail van Canyon met factuur. Zal wel een papieren versie bij de bike zitten en misschien dat er op een later moment nog een digitale komt.
(voorraadfiets besteld op 30 dec).

Heb in ieder geval zin in vanavond! :-q
Pro_Shifty
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 447
Lid geworden op: di 8 oktober 2013, 14:40

Snap ik. Ik ben even aan het wachten tot mijn geldboom wat groter wordt. Paar maandjes wachten.
#Skraleanjers
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3299
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Ik heb gisteren ook een mail van UPS gehad dat ze vandaag de fiets af komen leveren.
Mijn fiets was op voorraad en heb ik ook meteen met het bestellen op 3 januari betaald.
Hopen op weinig tot geen files vanavond op de weg naar huis...
jernij
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 847
Lid geworden op: di 16 december 2014, 20:24

awinkel schreef: di 14 januari 2020, 10:22 Ik heb gisteren ook een mail van UPS gehad dat ze vandaag de fiets af komen leveren.
Mijn fiets was op voorraad en heb ik ook meteen met het bestellen op 3 januari betaald.
Hopen op weinig tot geen files vanavond op de weg naar huis...
En hopen dat er iemand thuis is ;-)
Canyon Grail CF SLX (01/2024)

Canyon Lux World Cup CFR LTD (07/2023)

Canyon Aeroad CFR (05/2022)
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3299
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Die opdracht is gisteren al helder naar mijn vrouw gecommuniceerd! :winkie:
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3299
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Flow&Co schreef: di 14 januari 2020, 09:01 Ik kan nu ook bevestigen dat er fietsen worden verzonden. Wel zonder enige berichtgeving van Canyon uit, maar dat is begrijpelijk. Ik heb een mail van UPS dat er een zending van Canyon onderweg is en dat die vandaag einde dag binnenkomt. Maar ik heb dus nog geen mail van Canyon met factuur. Zal wel een papieren versie bij de bike zitten en misschien dat er op een later moment nog een digitale komt.
(voorraadfiets besteld op 30 dec).

Heb in ieder geval zin in vanavond! :-q
Je had de fiets bij het bestellen niet direct afgerekend, maar gekozen voor betaling achteraf?
Flow&Co
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 645
Lid geworden op: vr 2 juni 2017, 12:40
Mijn mountainbike: Neuron / Grail

Ik heb direct betaald met iDeal.

Voor het aannemen van het pakket heb ik een heel team klaarstaan haha. Het gaat me niet weer gebeuren dat er tot 4 keer aan toe niemand thuis is...
Flow&Co
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 645
Lid geworden op: vr 2 juni 2017, 12:40
Mijn mountainbike: Neuron / Grail

Ik heb trouwens wel een mailtje met ordernummer, bestelde items en bijbehorende prijzen, maar dat mag volgens mij niet tellen als factuur..
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3299
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Dat mailtje heb ik nooit ontvangen, maar ik heb de fiets dan ook besteld toen de problemen er al waren.
maartenv
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2064
Lid geworden op: za 21 oktober 2006, 11:42
Mijn mountainbike: Neuron CF
Contacteer:

aurelius schreef: ma 13 januari 2020, 12:41 Hartstikke fijn als insiders meelezen en posten, hoor, wat mij betreft!
(Reminds me of this: viewtopic.php?f=15&t=144194, 'Wie doet wat binnen de fiets (MTB) wereld? Hoe transparant zijn we?').
Ik werk inderdaad bij Canyon. Mogelijk ook aan mijn postgedrag te zien. Ik lees vooral maar probeer in dit soort situaties wel wat extra info te geven. Voor informatie kun je het beste altijd contact opnemen met het servicecentrum in Eindhoven. Die weten vele meer dan ik ;)
Flow&Co
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 645
Lid geworden op: vr 2 juni 2017, 12:40
Mijn mountainbike: Neuron / Grail

Op 30 dec waren de problemen er ook al. Ik heb dat mailtje een week later ontvangen, nadat ik via het contact formulier had gevraagd om iets van een bevestiging met een referentienummer.
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3299
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

maartenv schreef: di 14 januari 2020, 11:19 ...Ik lees vooral maar probeer in dit soort situaties wel wat extra info te geven...
Wordt gewaardeerd! :-q
maartenv
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2064
Lid geworden op: za 21 oktober 2006, 11:42
Mijn mountainbike: Neuron CF
Contacteer:

Flow&Co schreef: di 14 januari 2020, 11:07 Ik heb trouwens wel een mailtje met ordernummer, bestelde items en bijbehorende prijzen, maar dat mag volgens mij niet tellen als factuur..
Herstel: zit gewoon een factuur in de doos!
Laatst gewijzigd door maartenv op di 14 januari 2020, 13:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie