Canyon 2024

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Patrick_V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2239
Lid geworden op: vr 23 maart 2012, 09:02
Mijn mountainbike: Canyon Stoic 3

klopt :D

edit: dat weet ik wel.... ik wil fietsen
Laatst gewijzigd door Patrick_V op ma 22 maart 2021, 17:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Veldwachter
All rounder
All rounder
Berichten: 55
Lid geworden op: wo 30 december 2020, 09:46

RoySmit schreef: ma 22 maart 2021, 14:46 Had net een vertegenwoordiger van Giant hier op me werk. (sorry off topic i know)
Maar ook die kunnen niks krijgen. Ze hadden onlangs een demo dag en alles wat ze meehadden was gelijk uitverkocht.

het is overal hetzelfde op dit moment met leveren
True story; was op zoek naar een nieuwe racefiets recentelijk. Stad en land afgezocht, maar was niet aan te komen joh! Levertijden ergens in september/oktober. Dat is dus gewoon nieuwe lichting.

Vanuit mijn werk weet ik dat mondiale supply chain ook zwaar ontregeld is. Kosten voor containervervoer zijn in sommige gevallen vertienvoudigd, of worden simpelweg gecancelled.
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29951
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Maak er een mullet van, met een 29" voorkant.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Gebruikersavatar
Patrick_V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2239
Lid geworden op: vr 23 maart 2012, 09:02
Mijn mountainbike: Canyon Stoic 3

It has crossed my mind :lol:
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29951
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

29" heeft een voordeel in rockgardens en in los zand.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Mrfrank
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 219
Lid geworden op: ma 30 mei 2016, 12:41
Mijn mountainbike: Carbonda FM936

Patrick_V schreef: ma 22 maart 2021, 16:50 Duss...... net een Stoic maat S beschikbaar voor verzending deze week.... en liet ik nou net al een paar weken twijfelen over de maat M / 29-er met mijn 168cm...

Niet lang nagedacht, op de druk geknopt en hij wordt dus deze week verstuurd..... zit ik alleen met een nieuwe DVO Sapphire die ik kwijt moet en wat nieuwe bandjes in de verkeerde maat :lol: :lol:
Er stond vorige week ook ineens een Stoic 4 in maat XL op voorraad en twijfelde ook maar toch niet gedaan... En jij doet het gewoon, geweldig 😂!! Laat je de M nog komen of kun je die annuleren?
My Canyon Stoic VERKOCHT !
My Carbonda FM 936
Canyon Torque AL 2022
Gebruikersavatar
Patrick_V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2239
Lid geworden op: vr 23 maart 2012, 09:02
Mijn mountainbike: Canyon Stoic 3

Die maat M laat ik staan, als in het uiterste geval de S te klein valt (hij wordt geadviseerd van 166 tot 175cm en ik ben 16cm) dan stuur ik de S terug.
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

Patrick_V schreef: di 23 maart 2021, 14:10 Die maat M laat ik staan, als in het uiterste geval de S te klein valt (hij wordt geadviseerd van 166 tot 175cm en ik ben 16cm) dan stuur ik de S terug.
Je bent wel een twijfelkont zeg man man.
Maar als je maar 16cm bent dan is een S ook te groot voor je...

Dillemaaaaaaa
Gebruikersavatar
Patrick_V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2239
Lid geworden op: vr 23 maart 2012, 09:02
Mijn mountainbike: Canyon Stoic 3

O... verkeerde forum :lol: :lol:

Als je niet kan passen blijft maatvoering moeilijk Roy :wink:

+m trouwens .... mijn 8 doet het niet... jouw M is rot 8)
KDB
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 6
Lid geworden op: di 21 april 2020, 20:24

De facelift van de Neuron CF dateert alweer van november 2018, eind dit jaar wordt dat model dus 3 jaar.
Nu als ik me niet vergis vernieuwd Canyon om de 3 a 4 jaar het model.
Weet iemand hier meer over want ik ben wel bereid om dat nieuwe model gelijk te kopen alhoewel ik nu de 8.0 reeds heb.
aurelius
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10371
Lid geworden op: do 26 november 2009, 23:35
Mijn mountainbike: Lux Trail CF7

4-5 jaar?
The "Fun Zone" is definitely quicker to find on a shorter travel bike.
You only want as much as is necessary and as little as possible.
Veldwachter
All rounder
All rounder
Berichten: 55
Lid geworden op: wo 30 december 2020, 09:46

Afgelopen jaar is de positie van de achtervering vernieuwd. Lijkt me niet dat je deze wijziging voor één productiejaar doorvoert. Zal dus naar mijn inschatting nog zeker wel 1-2 jaar duren.
KDB
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 6
Lid geworden op: di 21 april 2020, 20:24

De horizontale achtervering op de neuron CF is toch al van 2018 beschikbaar. Zie linkje
Dit is exact het model dat ik heb en is 1 op 1 gelijkaardig met de momenteel beschikbare neuron.
Waarschijnlijk gaan ze hier niets bekend rond maken tot er concreet een concept is afgewerkt, maar misschien dat iemand inside info heeft? :D

https://www.google.com/amp/s/www.vojoma ... under/amp/
JevL
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 299
Lid geworden op: wo 12 september 2012, 22:28

Woehoe, mijn fiets komt een maand eerder 8)
''
noxist
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 8
Lid geworden op: do 12 november 2020, 17:22

JevL schreef: vr 26 maart 2021, 19:37 Woehoe, mijn fiets komt een maand eerder 8)
Mag ik zo vrij zijn om te vragen wat voor fiets je verwacht en wanneer de leverdatum voorheen was? Je hoort en leest verschillende verhalen. De ene fiets wordt uitgesteld en de andere komt een maand eerder.

Zelf wacht ik op een Canyon neuron 7. En heb een kleine hoop dat die eerder komt..
Plaats reactie