Bike Motion Benelux

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8036
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

suravida schreef: di 3 maart 2020, 16:09 Goede correctie! I did not know that. Die UHR vrijwilligers zijn wel nogal luidruchtig, dus waarschijnlijk heb ik de rest van de crew over het hoofd gezien. :oops: Wel echt een prachtige baan aangelegd, ik snap nu waar al die bomen zijn gebleven die recent langs de routes gekapt waren. ;-)

Verder was het mijn eerste Bikemotion als ondernemer en standhouder en dat is me erg goed bevallen. Gezellig samen met Rad15, Elan en Wolfpack 3 dagen lang de longen uit mijn lijf gepraat. Veel oude bekenden gezien, veel nieuwe proffessionele contacten gemaakt (waarvan 1 bekende mijn rode p0 als desktopachtergrond te hebben :o ) en vooral heel veel enthousiaste bezoekers te woord gestaan.
Beetje in je schuurtje je eigen ding doen is 1, maar mensen daadwerkelijk sprakeloos naar de details van je fietsen zien kijken is wel erg gaaf. :o

Verder heb ik wel wat rondgeneusd op de beurs, maar stond er niet heel veel bijzonders. Sour was leuk, met jaloersmakende poedercoats vooral, de Revel viel in het echt een beetje tegen, Pilot met Trust vork was dan wel weer dik, en een chroom gelakte Apex is stiekem toch best wel tof. :roll:

3x3 stand op 1 van de beste plekken van de Bikemotion :D
Afbeelding
Wel typisch dat op de plattegrond Wolfpack bij Rohloff op de stand vermeld stond (waar 2 banden te zien waren, waarvan volgens mij 1 band zelfs een proto was) Zo doende jullie helaas niet bezocht.
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16074
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Jurriaan schreef: vr 6 maart 2020, 20:27 ..., waarvan volgens mij 1 band zelfs een proto was)
Dat was de spiksplinter nieuwe, gewoon leverbare Speed in 29x2.4 :-q
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8036
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Mag dan hopen dat er een eenvoudige reden was voor het feit dat een van de 2 banden een scheef profiel had.
aurelius
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10371
Lid geworden op: do 26 november 2009, 23:35
Mijn mountainbike: Lux Trail CF7

Jurriaan schreef: za 7 maart 2020, 15:33 Mag dan hopen dat er een eenvoudige reden was voor het feit dat een van de 2 banden een scheef profiel had.
Er zijn 2 varianten! Een voor vaste routes die met de richting van de klok mee gaan, en een andere... :winkie: ...
The "Fun Zone" is definitely quicker to find on a shorter travel bike.
You only want as much as is necessary and as little as possible.
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29957
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Jurriaan schreef: za 7 maart 2020, 15:33 Mag dan hopen dat er een eenvoudige reden was voor het feit dat een van de 2 banden een scheef profiel had.
:-{
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16074
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Jurriaan schreef: za 7 maart 2020, 15:33 Mag dan hopen dat er een eenvoudige reden was voor het feit dat een van de 2 banden een scheef profiel had.
Afbeelding
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Plaats reactie