Bike Motion Benelux

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7363
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

Pino schreef:Heeeeeel vaak een dropperpost mogen demonstreren. " is dat een verende pen? " :-)
Da's toch een prestatie wanneer je die dingen de afgelopen 10 jaar nog niet opgemerkt hebt... :o
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
Gebruikersavatar
Jurf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2163
Lid geworden op: zo 29 maart 2015, 00:33
Mijn mountainbike: Orbea Wild+ Ibis Ripmo

Hangt af van je fiets toch?
Afbeelding
Daarbij een demo van zo,n beroemdheid als Pino: :-q
Afbeelding
Meer surfer dan fietser, maar als ik fiets: Ibis Ripmo + Orbea Wild 2023
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

Lars TB schreef:
Jurriaan schreef:Leuk en redelijk uniek:
Volgens de vrouwen van het nieuwe racefietsmerk Fons willen veel vrouwen zelf hun kleur racefiets bepalen ipv roze of babyblauw. En ook de afmontage bepalen zij liever zelf :-q
Moet niet veel gekker worden... :roll:
Vrouwen met een eigen racefietsmerk? Vrouwen die een eigen racefietsmerk hebben en dit een mannennaam gegeven hebben? Vrouwen op een racefiets? Vrouwen die kleur willen bepalen? Vrouwen die afmontage willen bepalen? Of Jurriaan die één of meerdere zaken hiervan leuk noemt? :lol:
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Kerels, in doorsnede zijn ze allemaal hetzelfde.
Fons, zo zal hun vader heten..
Rudy78
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 228
Lid geworden op: di 21 augustus 2012, 22:11
Mijn mountainbike: Cube Reaction Pro 29 (2014)
Contacteer:

Pino schreef:Leuk de groepjes met oudere mannen die liefst een beetje moeilijk kijken, in de remmen knijpen en op het frame kloppen.
Hier moest ik vandaag nog aan denken. Stond in een stand met fietsen (weet het merk al niet meer, maar meen in Hal 8...) staat er een oudere man langs mij die op het frame klopt. Ik kon een lachje niet onderdrukken :lol:
Wat me ook een lach bezorgde waren trouwens de stands (volgens mij 2) voor het pijnloos ontharen :o :lol:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mijn fotografie website!!
Mijn strava account
Mijn bike in show your stuff
Gebruikersavatar
zonoskar
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2199
Lid geworden op: vr 21 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Element 970
Contacteer:

Dropper post is nochtans zeer handig voor die oudere wielrenners, kunnen ze makkelijker afstappen.
maaf2
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1061
Lid geworden op: zo 1 februari 2015, 09:32

Iemand ergens Rocky Mountains of Norco gespot?
Tinman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2660
Lid geworden op: vr 24 oktober 2003, 15:49
Mijn mountainbike: Van Nicholas Redwood Ti + Scott Scale 700 SL
Contacteer:

Nope. Vond de hele beurs zwaar tegenvallen. Had het allemaal vrij vlot gezien. Ik zal er de komende jaren in ieder geval niet meer heengaan. :wink:
Als Shimano en SRAM al niet meer naar bikemotion komen zegt al genoeg.
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Specialized was weer terug...komen en gaan van fabrikanten.

Kona was er ook niet, al jaren niet. Want Kona eert haar Utrechtse dealer en zet daar de nieuwe modellen neer #cycleworks
maaf2
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1061
Lid geworden op: zo 1 februari 2015, 09:32

Elk jaar valt het me stiekem weer tegen. Ik ga ook alleen als ik ergens kaartjes win, maar zelfs dan nog vond ik het weer erg matig. Had het na 1,5u wel weer gezien.
Sabazius
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 532
Lid geworden op: di 5 juli 2016, 07:36
Mijn mountainbike: Cube Stereo / Dartmoor Primal

Was voor mij de eerste keer waren er vrij vlot doorheen. Nog wel een paar leuke ideeen op gedaan bij de vakantie beurs. :)
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Ik vond BM18 wederom geslaagd. Heb 2 mtb's bekeken. Die van Hope en de Anthem 29er. 8)

De gesprekken die ik op de diverse stands heb gevoerd waren de krenten in de pap. Vond in die zin 2 uur vakdag tekort.
The Pwep
All rounder
All rounder
Berichten: 77
Lid geworden op: ma 13 januari 2014, 14:14
Mijn mountainbike: Canyon Neuron CF 9.0 SL

Wij waren er vanmiddag ook redelijk snel doorheen. Weinig fully’s en veel race en HT’s. Die Hope 160 was, samen met de Canyon Spectral, wel erg vet! Norco en Rocky Mountain waren jammer genoeg niet aanwezig.
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

3 dagen was wat aan de korte kant...

Was wel erg lekkere koffie hier en daar!! (Endura, Mavic, BBB)

Ook lekker bier. (Cosmic: Hefe Weize)

Best wel wat mooi spul (King, Blacksmith, 11Ants, Hope, Swett en nog heel wat meer), hier en daar wat verrassingen (Mokumono, gave, made in NL stadsfiets) en als je wat zocht ook wat ander mooi spul, meestal gemonteerd op fietsen (DVO, Cane Creek)

En vooral heel veel leuke mensen!! (bekenden en nieuwe bekenden!)
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
L3X
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 826
Lid geworden op: zo 13 augustus 2006, 15:03
Mijn mountainbike: S-Works Stumpjumper & Epic

Tinman schreef:Nope. Vond de hele beurs zwaar tegenvallen. Had het allemaal vrij vlot gezien. Ik zal er de komende jaren in ieder geval niet meer heengaan.
+1, allemaal weinig bijzonders. Voor de gemiddelde fietser is het misschien nog wel leuk, maar ik ga toch meer voor de top-end spullen en boutique merken - dit was echt heel sumier. Verder weinig enduro/trail/tt/triathlon spullen... Doe mij maar velofollies/eurobike :)
Plaats reactie