Daar gaan we weer: ijzerdraad op de route Assen

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
Gebruikersavatar
Jurf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2175
Lid geworden op: zo 29 maart 2015, 00:33
Mijn mountainbike: Orbea Wild+ Ibis Ripmo

TenZNL schreef:
baron062 schreef:Waarschijnlijk wordt je aangeklaagd wegens poging tot moord wanneer je de draden om de nek van de dradenspanner wikkelt.
Niet als het lijk niet gevonden wordt :winkie:

Maar goed, wederom een kans- en hersenloze actie. Op de eoa manier heb ik altijd het idee dat er pubers achter zitten, het valt (bij mij) ongeveer in dezelfde categorie als stenen van een viaduct op de rijksweg gooien.
Komen pubers zover de natuur in zonder Wifi bereik? :roll:
Ik gok op een natuurgekkie.

Die categorie, zou je moeten geven waar ze behoefte aan hebben: rust, ruimte en een MTB-lozenatuur.......in de winter
.......in Siberië. :evil:
Meer surfer dan fietser, maar als ik fiets: Ibis Ripmo + Orbea Wild 2023
sjuutje1969
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 273
Lid geworden op: za 25 oktober 2014, 00:37
Mijn mountainbike: Orbea Oiz en Kona Rove AL

Gisteren dus die route nog gereden... dus de dradenspanner moet in elk geval na 15.30 actief zijn geweest... wij zijn het rondje door geweest en hebben niets gezien. Natuurlijk zijn er altijd pubers bij Baggelhuizerplas, die hebben daar hun pleziertjes ook met vuurtje stoken en ongein uithalen maar dit soort ongein is niet goed te praten.
Gebruikersavatar
Joepie de
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1003
Lid geworden op: do 30 juni 2016, 11:15

baron062 schreef:Waarschijnlijk wordt je aangeklaagd wegens poging tot moord wanneer je de draden om de nek van de dradenspanner wikkelt.
Niet als het lijkt op een workshop ambachtelijk draadvlechten. Moet lukken: een potige leermeester, één vrijwiller en tien dolenthousiaste cursisten er omheen (zowel lycra als baggy toegestaan).

Ja, doei !
Tjoentje
All rounder
All rounder
Berichten: 142
Lid geworden op: za 18 november 2017, 19:57

sjuutje1969 schreef:Gisteren dus die route nog gereden... dus de dradenspanner moet in elk geval na 15.30 actief zijn geweest... wij zijn het rondje door geweest en hebben niets gezien. Natuurlijk zijn er altijd pubers bij Baggelhuizerplas, die hebben daar hun pleziertjes ook met vuurtje stoken en ongein uithalen maar dit soort ongein is niet goed te praten.

Ik zie “pubers” dit niet doen. Eerder zo’n hippie met geitenwollensokken in z’n sandalen.
Magic ed
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 42
Lid geworden op: wo 18 april 2018, 15:37

Frustratie, frustratie, frustratie. Een leuke hobby of gewoon een nieuwe liefde doet wonderen voor de midden leven crisis mensen.
vedet
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 516
Lid geworden op: vr 25 mei 2012, 15:58
Mijn mountainbike: Specialized Epic 29 - Drössiger AMS 2 650b-plus

Voor pubers is dit te doordacht en teveel werk...
Eerder verzuurde buurman
You can't buy happiness, but you can buy a bike and that's pretty close!
Gebruikersavatar
robko
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 209
Lid geworden op: do 29 juli 2010, 18:38

Kijk, dan hebben we dus een duidelijk dader profiel. We zoeken dus een minderjarig, gefrustreerd, vrijgezel, zonder hobby zijnd persoon die zich voortbeweegt op sandalen met grijze, wollen sokken om beide voeten. Hij of zij heeft affiniteit met natuur. Woonplaats vermoedelijk bij de buren.....

Verder veroordeel ik ook dit soort acties. Bedenk is wat er kan gebeuren als je zoiets tegenkomt.
Magic ed
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 42
Lid geworden op: wo 18 april 2018, 15:37

Is weer is wat anders bij Opsporing Verzocht, zo'n compleet profiel :D
Tjoentje
All rounder
All rounder
Berichten: 142
Lid geworden op: za 18 november 2017, 19:57

Zo zie je waar zo’n forum goed voor is haha.
Plaats reactie