Indien ik het juist voor heb wordt mijn frame in Portugal gemaakt en komt de afmontage (XT/XTR) uit Japan, die op hun beurt dan weer wel grondstoffen uit china halen..
Iemand een idee waar ze Fox vorken en dempers maken? (34 float sc factory 120 en i-line dps factory 120)
Mrr schreef: ↑ma 23 maart 2020, 08:59
Indien ik het juist voor heb wordt mijn frame in Portugal gemaakt en komt de afmontage (XT/XTR) uit Japan, die op hun beurt dan weer wel grondstoffen uit china halen..
Iemand een idee waar ze Fox vorken en dempers maken? (34 float sc factory 120 en i-line dps factory 120)
Reken er maar op dat je frame, net als 90% van alle andere, gewoon in China gemaakt wordt een hoogstens in Portugal gespoten.
Daarnaast wordt de fiets dan netjes in de Portugese fabriek opgebouwd.
(Giant doet het in Lelystad ook zo.)
Heb vorige week een heel mooi Italiaans Kuota frame gekocht en daar staat ook gewoon op, "Made in China".
Training is like fighting with a gorilla.
You don't stop when you're tired, you only stop when the gorilla is tired.
Je hebt gelijk! Het ontwerp en de mal wordt in Spanje gemaakt, dan mag "de fabriek van de wereld" het overnemen en alles wordt gespoten en geassembleerd in Spanje (de carbonnen) en Portugal (de Alu's)
De fabrieken in china zijn wel al terug bezig, maar dat zegt weinig over hoeveel vertraging er op komt
Deze is ook MyO maar lijkt zo op de foto veel op de normale kleur.
In het echt is het verschil in kleur wel groot. Het Rode is bijna neon, zo vel.. Ik zal vd week een poging wagen om de kleur goed op de foto te krijgen.
Dit is idd ook een L. Past mij perfect met 150mm droppen.