On-One nieuwtjes

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29835
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Nog maar weer eens de chat opgestart om te vragen waar de Big Dog frames blijven.
Er is een probleem met de steekassen en daarom zijn er "lokaal" steekassen besteld bij Superstar.
En die is wat langzaam met leveren. Hadden er vorige week moeten zijn, nu hopen ze op maandag.
Altijd handig als je een ander de schuld kunt geven ;)
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
de hollander
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1089
Lid geworden op: ma 19 oktober 2009, 21:33
Mijn mountainbike: Sobre Upgrade, On-One Scandal V3

ThaSingleTrackMastah schreef: za 7 december 2019, 20:29 Nog maar weer eens de chat opgestart om te vragen waar de Big Dog frames blijven.
Er is een probleem met de steekassen en daarom zijn er "lokaal" steekassen besteld bij Superstar.
En die is wat langzaam met leveren. Hadden er vorige week moeten zijn, nu hopen ze op maandag.
Altijd handig als je een ander de schuld kunt geven ;)
Lijkt toch goed te komen, haal maar eens binnen een week ergens een bepaalde steekas vandaan.
1 gaat dan misschien nog maar 10 tallen of meer nog :-{

En een ander de schuldgeven... Leveranciers beloven veel, komen ze helaas niet altijd na (spreek uit ervaring)
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29835
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Ja, snap ik. Superstar is blijkbaar de partij die ze benaderd hebben.
Die moet nu een flink aantal staven van het juiste alu bestellen, de cnc machine programeren, de assen anodiseren, inpakken, versturen enz.
Maar twee weken geleden kreeg ik hetzelfde antwoord, alleen met een andere datum....
Als het maar geen Sick Bicycles debacle wordt. :-{
Nu heb ik best wel vertrouwen in On One/PlanetX. Maar mn preorder is eerst sinterklaas cadeau geworden, en inmiddels kerstcadeau.
Laten we hopen dat het ig voor de pasen gaat lukken ...
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
dader
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 478
Lid geworden op: zo 6 maart 2005, 17:24
Mijn mountainbike: ROOSTER!

De assen zijn denk ik binnen, kreeg net dit berichtje :( en dat terwijl ik in oktober al een pre-order heb geplaatst..

Hi.

Thanks for your recent order

Unfortunately we appear to have oversold on the On-One Bootzipper 29er Mountain Bike Frameset X Large Raw Gloss Phosphate. Further stock of these is not due until 17/03/2020. Would you like to wait for that or exchange it for an alternative frame?

Sorry for any inconvenience caused


Ga maar een dikke korting voor de Free Ranger eisen, ook een leuke fiets :)
Mad Wally
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2611
Lid geworden op: do 29 augustus 2019, 08:45
Mijn mountainbike: Santa Cruz Hightower CC

Weet iemand ook wanneer ze weer de scandal in de maat XL op voorraad krijgen?
“Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience” -Mark Twain-
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29835
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

dader schreef: di 17 december 2019, 15:50 De assen zijn denk ik binnen, kreeg net dit berichtje :( en dat terwijl ik in oktober al een pre-order heb geplaatst..

Hi.

Thanks for your recent order

Unfortunately we appear to have oversold on the On-One Bootzipper 29er Mountain Bike Frameset X Large Raw Gloss Phosphate. Further stock of these is not due until 17/03/2020. Would you like to wait for that or exchange it for an alternative frame?

Sorry for any inconvenience caused


Ga maar een dikke korting voor de Free Ranger eisen, ook een leuke fiets :)
Mijn Big Dog is onderweg van UK naar E.
Nu maar hopen dat DPD het niet verprutst...
En dan ben ik to h wel benieuwd naar die gouden steekas.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Gebruikersavatar
Marc / fisherbike
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 218
Lid geworden op: do 5 april 2007, 14:32

de nieuwe Whippet is er u ook, helaas krijg ik dat thuis niet goed gepraat, eerst een Scandal en nu een Whippet :-{ :-{ .
Vrouwen begrijpen dat niet :roll: .
Be reasonable, do it my way!
Mad Wally
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2611
Lid geworden op: do 29 augustus 2019, 08:45
Mijn mountainbike: Santa Cruz Hightower CC

Mad Wally schreef: di 17 december 2019, 16:51 Weet iemand ook wanneer ze weer de scandal in de maat XL op voorraad krijgen?
Net gechat, nieuwe frames worden 7 februari verwacht
“Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience” -Mark Twain-
spiked
All rounder
All rounder
Berichten: 96
Lid geworden op: ma 19 februari 2018, 10:11

Mad Wally schreef: wo 18 december 2019, 13:55
Mad Wally schreef: di 17 december 2019, 16:51 Weet iemand ook wanneer ze weer de scandal in de maat XL op voorraad krijgen?
Net gechat, nieuwe frames worden 7 februari verwacht
Ga je er op wachten? Mocht je voor die tijd nog een keertje willen proefrijden bij bijv. Rhenen dan moet je het maar laten weten!
Mad Wally
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2611
Lid geworden op: do 29 augustus 2019, 08:45
Mijn mountainbike: Santa Cruz Hightower CC

spiked schreef: wo 18 december 2019, 15:35
Mad Wally schreef: wo 18 december 2019, 13:55

Net gechat, nieuwe frames worden 7 februari verwacht
Ga je er op wachten? Mocht je voor die tijd nog een keertje willen proefrijden bij bijv. Rhenen dan moet je het maar laten weten!
Dat zou ik wel leuk vinden. Ik heb volgende week veel vrije tijd en wellicht wat kerst kilo's die er af moeten :lol:
“Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience” -Mark Twain-
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29835
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Marc / fisherbike schreef: wo 18 december 2019, 11:52 de nieuwe Whippet is er u ook, helaas krijg ik dat thuis niet goed gepraat, eerst een Scandal en nu een Whippet :-{ :-{ .
Vrouwen begrijpen dat niet :roll: .
Grote kans dat ze het verschil toch niet ziet ;)
Gewoon op je werk laten bezorgen en op een onbewaakt ogenblik de schuur in smokkelen.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Mike123
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 940
Lid geworden op: ma 7 oktober 2013, 23:13

ThaSingleTrackMastah schreef: wo 18 december 2019, 20:28
Marc / fisherbike schreef: wo 18 december 2019, 11:52 de nieuwe Whippet is er u ook, helaas krijg ik dat thuis niet goed gepraat, eerst een Scandal en nu een Whippet :-{ :-{ .
Vrouwen begrijpen dat niet :roll: .
Grote kans dat ze het verschil toch niet ziet ;)
Gewoon op je werk laten bezorgen en op een onbewaakt ogenblik de schuur in smokkelen.
Zolang het dezelfde kleur heeft en twee wielen is er niks aan de hand. Ze gaat eerst aan zichzelf twijfelen en daar begint ze niet over. :-D
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29835
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Vanavond opgeschrikt door een telefoontje.
Een brabbelende Spanjaard had het over een pakketje en kon mn huis niet vinden.
Dus hem even tegemoet gereden en nu staat er een knal oranje frame onder de kerstboom.
Ik verwachtte oranje-oranje vanwege de foto's op de website, maar dit is oogbescherming-verplicht-oranje 8)
Zoiets als dit.
Ik was even bang dat ze de derailleurhanger vergeten waren, maar die zat met een stukje plakband op het verpakkingsmateriaal geplakt.
Bij het opruimen hoorde ik iets rammelen. (ik had al bijna een mailtje getypt naar Brant).
Eens kijken of ik een paar foto's kan maken, maar ik beloof niks, want de komende dagen erg druk.
Uiterst gemeen natuurlijk. Iemand zo lang op z'n frame laten wachten, en het dan afleveren aan de vooravond van de drukste periode vh jaar :evil:

De stickers zijn dus gewoon stickers, net als op de website te zien is.
Ik dacht dat dat was vanwege prototype enzo, maar het zijn matte stickers op een glanzend frame.
Nou ja, ik vond het wit toch al niet zo geslaagd, dus als het echt stoort zijn ze er zo af.
Eerst maar eens opbouwen, volgend jaar ofzo.

En de steekas is gewoon zwart, niets bijzonders. Maar hij past, da's denk ik het belangrijkste ;)
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16709
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

ThaSingleTrackMastah schreef: do 19 december 2019, 01:43...Bij het opruimen hoorde ik iets rammelen. (ik had al bijna een mailtje getypt naar Brant)...
Tip van de ervaren internetshopper, altijd de verpakkingsmaterialen ook checken :wink:

Mooi dat-ie er is, jammer dat je niet meteen tijd voor knutselen hebt. Maar we zien de oogverblindende sys -met kwaliteitsfoto's dus- vol verwachting tegemoet :-q
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29835
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Afbeelding
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Plaats reactie