On-One nieuwtjes

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
Plaats reactie
Bluicie
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 3 december 2018, 15:16

Voor de liefhebbers die nog een Scandal (of iets anders) willen kopen het is momenteel ponden = euros bij planetX. Scheelt toch weer 200 euro op de GX.
dropje73
All rounder
All rounder
Berichten: 74
Lid geworden op: do 15 juni 2017, 11:01

Altijd leuke en zeer betaalbare fietsen daar.

Ik heb (naast de mtb's) een PLanet X Pro Carbon, met 2x11 Sram Force. Prima fiets met een prijs waar je "U" tegen zegt, daar kunnen er echt niet veel tegenop.
Alleen de klantenservice lijkt nogal lastig te bereiken te zijn. Ik heb dit echter via zo'n chat op Facebook gedaan (had wat vragen over de maat) en dat ging prima
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29836
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Nee hoor, deze eas eerder :tong
Marc / fisherbike schreef: ma 18 november 2019, 09:08 Het had van de week gevroren, dus het startsein om met mijn winterprojectje te beginnen :evil: .
Ik heb er nu een dikke 100 km opzitten verdeeld in drie tochtjes, en hij bevalt heeel goed, in het begin kwam ik steeds verkeerd uit de bocht, dus ben ik meer gaan leunen en dat help. ik vind het wel jammer dat achter alleen een 160 schijfje in kan.

Afbeelding
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
spiked
All rounder
All rounder
Berichten: 96
Lid geworden op: ma 19 februari 2018, 10:11

Vanmiddag eindelijk tijd gehad om het eerste rondjes (Rhenen) op de (zwarte) Scandal te rijden, en beviel goed! Stuurt hetzelfde als de Hugene, ik gok dat de 65 graden balhoofdhoek richting de 67 gaat (sagged). Ik heb mijn Scandal opgebouwd met GX Eagle, Pike, OneUp dropper, en de oude wielen van de Hugene (zie foto vorige pagina). Leuk fietsje verder, die van mij is vooral bedoeld voor spelen in het bos, beetje gooi-en-smijt werk. Ben benieuwd hoe ie dat vol gaat houden.
de hollander
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1089
Lid geworden op: ma 19 oktober 2009, 21:33
Mijn mountainbike: Sobre Upgrade, On-One Scandal V3

Gisteren een leuk ritje gemaakt hier in het zuiden, stiekem veel modder :lol:

Fiets nodigt erg uit om hard te gaan :winkie:

Afbeelding

Balhoofd hoek geloof ik wel, m`n Sober had ongeveer 68,5 graden. Merk en zie wel duidelijk verschil!

Afbeelding
Bluicie
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 3 december 2018, 15:16

Even een vraagje. Ben aan het kijken om een scandal GX te kopen. Echter zie ik bij de specs staan dat de GX een SX cassette gebruikt. Iemand hier ervaring mee. Ik snap dat dit een manier is om te kunnen adverteren met GX en dan te kunnen besparen op de cassette. Maar toch voelt het niet zo netjes. Terwijl eerdere builds wel een de volledige 10-50 GX cassette lijken te hebben, het zelfde geld voor de velgen en het stuur. Dat zijn nu geen Fulcrums en geen carbon meer volgens de specs.
Kaper
All rounder
All rounder
Berichten: 112
Lid geworden op: vr 25 oktober 2013, 16:49
Mijn mountainbike: On One Scandal / Radon ZR Race

De wielset die ze nu monteren (On-One Wide Trail) zou een upgrade moeten zijn tov de Fulcrums. Wellicht hebben ze deze wielset alleen ingekocht met Shimano hub waardoor er een 11-50 cassette wordt gemonteerd ipv een 10-50. Het kan ook een foutje zijn, ze nemen het niet zo nauw met teksten bij Planet X. Misschien even chatten met de klantenservice?

De carbon handlebar is inderdaad een upgrade geworden.
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29836
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

De introductie aanbieding, compleet met kortingscode was ook bedoeld om de boel op gang te brengen.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Kaper
All rounder
All rounder
Berichten: 112
Lid geworden op: vr 25 oktober 2013, 16:49
Mijn mountainbike: On One Scandal / Radon ZR Race

10% Black Friday korting tm zondag middernacht op de On-One mtb's!

En een nieuwe rigid variant van de Scandal:
Afbeelding
bartike
All rounder
All rounder
Berichten: 81
Lid geworden op: do 3 februari 2011, 20:25
Mijn mountainbike: on-one Lurcher & Inbred

ik ben benieuwd naar hun nieuwe carbonnen hardtail whippet die eraan komt
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29836
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Ik zit nog steeds op de Big Dog te wachten.
De levering is blijkbaar vertraagd vanwege een probleem met de steekassen.

En afgelopen week een mailtje gehad mbt mijn Stock Alert over de Hello Dave (ex Sick 29" frame).
Die is er niet meer en komt niet meer.
Merkwaardig, er werd toch lang de schijn hoog gehouden dat die nog in de pipeline zaten. Nou ja, het past wel in de geschiedenis van dit frame.
Nu maar hopen dat de Big Dog wel bestaat en ook geleverd wordt.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Bluicie
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 3 december 2018, 15:16

De whippet frames komen morgen binnen volgens hun facebook. Wou een scandal GX bestellen met de black-friday acties misschien toch even wachten op de Whippet. Het zijn totaal andere fietsen twijfel welke het beste/leukst is voor mij.
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29836
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Afbeelding
Whippet

(Komt er straks ook nog een nieuwe Lurcher?)
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Bluicie
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 3 december 2018, 15:16

Mijn Scandal net besteld en betaald. Totaal voor de GX met de nodige opties, gereedschap en een extra wielset/cassette 1050 Euro betaald dankzij Frank Sidebottom. Absurd hoe ze dit soort acties kunnen doen. Maar ben heel benieuwd om weer te gaan mountainbiken na 15 jaar stil gezeten te hebben.
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29836
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Ik heb de filmpjes bekeken, maar je niet herkend :winkie:
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Plaats reactie