Lancering nieuwe website Mountainbike.nl én…

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
Gebruikersavatar
Wiel-Maat
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1558
Lid geworden op: do 13 augustus 2015, 11:13
Mijn mountainbike: Polygon Siskiu-9 27,5"

ThaSingleTrackMastah schreef: do 29 augustus 2019, 20:38 Nu ineens op mn Android last van telkens moeten aanmelden.
Ik moet dat nu op mn iPhone ook steeds vaker doen hier. Was vroegah niet volgens mij...
Gebruikersavatar
Rogier
Site owner
Site owner
Berichten: 1514
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Orbea Oiz TR

Wiel-Maat schreef: do 29 augustus 2019, 22:25
ThaSingleTrackMastah schreef: do 29 augustus 2019, 20:38 Nu ineens op mn Android last van telkens moeten aanmelden.
Ik moet dat nu op mn iPhone ook steeds vaker doen hier. Was vroegah niet volgens mij...
Geen idee of meer mensen dit ervaren. Er was wel een DNS probleem bij KPN netwerken afgelopen 48 uur. Neem aan dat je wel het vinkje aan zet om ingelogd te blijven... :wink:
It's a little like wrestling a gorilla. You don't quit when you're tired- you quit when the gorilla is tired.
Mach0
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 196
Lid geworden op: wo 27 maart 2019, 12:18
Mijn mountainbike: Trek X-caliber 8

Rogier schreef: vr 30 augustus 2019, 09:17
Wiel-Maat schreef: do 29 augustus 2019, 22:25

Ik moet dat nu op mn iPhone ook steeds vaker doen hier. Was vroegah niet volgens mij...
Geen idee of meer mensen dit ervaren. Er was wel een DNS probleem bij KPN netwerken afgelopen 48 uur. Neem aan dat je wel het vinkje aan zet om ingelogd te blijven... :wink:
Ik heb het al weken met mijn Appel, zodra ik van 4G naar wifi ga of van het ene wifi netwerk naar het andere moet ik opnieuw inloggen ,.. alleen op dit forum.. vinkje of geen vinkje.. :((
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29836
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Ik had dit probleem met apple ook, maar het was verdwenen met de aanschaf van een android.
Maar nu begint de android ook steeds te vragen om opnieuw in te loggen.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Gebruikersavatar
Wiel-Maat
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1558
Lid geworden op: do 13 augustus 2015, 11:13
Mijn mountainbike: Polygon Siskiu-9 27,5"

Rogier schreef: vr 30 augustus 2019, 09:17
Wiel-Maat schreef: do 29 augustus 2019, 22:25

Ik moet dat nu op mn iPhone ook steeds vaker doen hier. Was vroegah niet volgens mij...
Geen idee of meer mensen dit ervaren. Er was wel een DNS probleem bij KPN netwerken afgelopen 48 uur. Neem aan dat je wel het vinkje aan zet om ingelogd te blijven... :wink:
Ja ik vink dat vinkje aan idd. ;)

Op zich is af en toe inloggen niet zo erg...

Maar mijn andere issue is nog steeds die alarm melding dat ik n nieuw bericht heb cq nieuwe reactie op topic terwijl dat n oude melding is die blijft hangen (zie mijn post eerder hierover in dit topic) ... horen jullie daar meer over van leden?
Gebruikersavatar
Rogier
Site owner
Site owner
Berichten: 1514
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Orbea Oiz TR

Ik moest nu ook opnieuw inloggen. We werken met de laatste versie van de phpBB software. IVM dns even een week aankijken op mij eigen laptop en iPhone.

Qua notificaties, gaat het om het belletje bovenin? Die blijft dus op 1 staan, terwijl er geen ongelezen bericht is?
It's a little like wrestling a gorilla. You don't quit when you're tired- you quit when the gorilla is tired.
Plaats reactie