Neff in de kreukels

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
daniel1975
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3453
Lid geworden op: di 26 oktober 2004, 11:23
Mijn mountainbike: Orbea Oiz TR

@lenf : bedankt dat je het nodig vind om 2 posts tijd aan mij te besteden. Blijkbaar heb ik een zenuwtje geraakt.

Dames kunnen prima voor zichzelf opkomen, hebben ze mij niet voor nodig. In tegendeel zelfs.
Het enige punt wat ik wilde maken is dat een aantal figuren heel even reflecteren of het niveau van de opmerkingen na een post over een hele serieuze crash en een dame die echt goed in de kreukels ligt wel de juiste is.
Bicycle, bicycle, bicycle
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Zo hebben er meerdere top vrouwen goed in de kreukels gelegen :( waarbij je zo een artikel leest en bij jezelf denk oei.... dat kan wel eens verkeerd uitpakken en idd leuk is anders....niemand zit te wachten op ongelukken, maar het gebeurt nu eenmaal en de top sporters maken er ook de nodige gein over, dus waarom wij leken sorry voor het woord niet....lachen is gezond, alleen indien aanleg, kun je er rimpels van krijgen :-D :-q
Laatst gewijzigd door Mario070 op vr 27 december 2019, 18:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

daniel1975 schreef: vr 27 december 2019, 13:25 Pff, zou dit draadje ook zo gevuld worden als het om Schurter of VDP zou gaan?
We hebben het over een van de beste mountainbiksters ter wereld en dat wordt in no time gereduceerd tot een lekkere kont op de fiets....
Eens.
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

lenf schreef: vr 27 december 2019, 15:49 die het zo nodig voor de vrouwen moet opnemen.
Dat maakt jou een beetje eng. Vrouwen kunnen prima voor zichzelf zorgen.
Ik respecteer JN echt wel, als vrouw als de beste vrouwelijke mountainbiker, en als mens. Neemt niet weg dat ik haar een mooie vrouw vindt.
Alsof een man het niet mag opnemen voor een vrouw. Kennelijk is #metoo volledig aan jou voorbij gegaan.
Gebruikersavatar
slapbandje
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 991
Lid geworden op: vr 15 augustus 2014, 18:22
Mijn mountainbike: Te veel

Jurriaan schreef: vr 27 december 2019, 18:09 Kennelijk is #metoo volledig aan jou voorbij gegaan.
Over onzin gesproken.

Dit topic kan nu beter verplaatst worden naar 'nutteloos'
Geld moet rollen. Bij voorkeur op noppenbanden.
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15556
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Als mensen zichzelf belachelijk willen maken ga ik daar niet noodzakelijkerwijs een stokje voor steken maar het niveau en de sfeer in dit topic is wel beneden peil inmiddels. Bij deze dus een ferm: "Foei, geef elkaar een handje en nu weer lief zijn" aan alle betrokkenen en weer on-topic verder aub.

Thx.
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

:-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Tijgerhaai
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3855
Lid geworden op: vr 24 april 2009, 15:43
Mijn mountainbike: Scott Scale, Spark & Genius
Contacteer:

Kan ik jullie nou niet even alleen laten? :roll:

Zoals gezegd on topic maar weer. Of het hele topic in de container.
◼︎ Go round the outside.
Plaats reactie