Instinctiv, in NL ontworpen gearbox bike

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29973
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Optimaal is de krachten gewoon recht in een buis sturen. Die buis vormt dan weer met andere buizen een driekoek.
Vier of meer hoeken gaat knikken.
Misschien willen ze dat het gaat knikken, meeveven. Maar dan moet er weer precies de juiste hoeveelheid extra materiaal op precies de juiste plek.

Maar voor de leuk kunnen ze misschien eens een jugendstil frame bouwen?
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5501
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

Ironhorse Erik schreef: di 29 december 2020, 20:28 P11 de considerations --> de idler moet een Gates approved idler zijn, zal wel zo zijn denk ik met de Pinion Idler
https://www.gatescarbondrive.com/~/medi ... ual-en.pdf
Ja, dat "zal wel zo zijn" inderdaad ... de connectie tussen Gates en Nicolai kennende :wink:
Ironhorse Erik schreef: di 29 december 2020, 20:28 Nooit geweten P15, een app om mbv geluid de spanning in je riem te meten, mooi man :winkie: dat soort apps hebben wij kettingrijders niet!!!
Ik heb als riem rijder die app nog nooit gebruikt, maar dat geluidje valt waarschijnlijk in het niet bij het geluid dat ik, de afgelopen weken helemaal, bij mijn ketting rijdende vrienden continue hoor :bier:
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

ThaSingleTrackMastah schreef: di 29 december 2020, 22:10 Optimaal is de krachten gewoon recht in een buis sturen. Die buis vormt dan weer met andere buizen een driekoek.
Vier of meer hoeken gaat knikken.
Misschien willen ze dat het gaat knikken, meeveven. Maar dan moet er weer precies de juiste hoeveelheid extra materiaal op precies de juiste plek.
Mischien moet je die tip aan het engineering bureau geven die hem heeft ontworpen ;-)
Ironhorse Erik
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 786
Lid geworden op: di 20 juni 2006, 23:52
Mijn mountainbike: Specialized fanboy: Epic/Stumpjumper/Enduro/Demo

yo-eddy schreef: di 29 december 2020, 22:40
Ironhorse Erik schreef: di 29 december 2020, 20:28 P11 de considerations --> de idler moet een Gates approved idler zijn, zal wel zo zijn denk ik met de Pinion Idler
https://www.gatescarbondrive.com/~/medi ... ual-en.pdf
Ja, dat "zal wel zo zijn" inderdaad ... de connectie tussen Gates en Nicolai kennende :wink:
Ironhorse Erik schreef: di 29 december 2020, 20:28 Nooit geweten P15, een app om mbv geluid de spanning in je riem te meten, mooi man :winkie: dat soort apps hebben wij kettingrijders niet!!!
Ik heb als riem rijder die app nog nooit gebruikt, maar dat geluidje valt waarschijnlijk in het niet bij het geluid dat ik, de afgelopen weken helemaal, bij mijn ketting rijdende vrienden continue hoor :bier:
Uhm dat waren je eigen knieën :winkie:
Plaats reactie