Wielbouwcursus voor forumleden - (update pag. 4)

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
Plaats reactie
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16075
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Oké, op het moment hebben zich 5 mensen aangemeld. Maar laat dat je niet weerhouden. Die 5 zijn nog niet geheel definitief en bij nog meer interesse kan ik het ook nog een keer extra organiseren. Dus stuur gewoon een pb als je mee wilt doen!
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
trek-y
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 241
Lid geworden op: di 9 juni 2009, 07:31
Mijn mountainbike: 26"/ 29"

Bedankt voor het opzetten van deze cursus Lars. :-q
who dares wins
g60
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3316
Lid geworden op: zo 14 oktober 2007, 20:11
Mijn mountainbike: Gary fisher superfly 100, custom build. Scott scale rc ‘12 custom.Trek 920 (ex tacx).
Contacteer:

Kan alleen het gereedschap ook? :D . Heb vd zomer wielen leren bouwen mar die parktool spullen zijn kneiter duur! Welke gereedschap gebruik je met de cursus? (mag via pb)

Goeie actie btw, wielen bouwen is leuk! :-q
life starts @ 150bpm...
Gebruikersavatar
FranX78
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 466
Lid geworden op: zo 4 maart 2007, 14:43

Hoi Lars,

Wat een ontzettend leuk en interessant Initiatief.
PB
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2488
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

En ik maar gaan investeren voor een houten standaard ... :(

Maar mooi initiatief en je hebt/had al een pb :-q
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
michel3vb
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1147
Lid geworden op: za 6 februari 2010, 16:05
Mijn mountainbike: One-On Lurcher
Contacteer:

Altijd al een keer willen leren.
Pb gestuurd
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16075
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Update 02-02-2020, bijna 12.00 uur: inmiddels meer dan genoeg aanmeldingen om minstens nog een keer te gaan doen. Ik moet even gaan kijken wat ik precies ga doen. Ik fiets nu al veel te weinig :winkie:

Maar goed, laat de aanmeldingen maar komen!


Oh, en waar ik meende dat Ernie Frieke er mee gestopt was, via zijn Facebook pagina kondigt hij nu ook weer cursussen aan, toevallig de 21ste en 28ste maart. Dus als je haast heb mag je ook bij Ernie gaan kijken :-q
http://bikeboosting.nl/
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Biker_Jesse
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 1 augustus 2006, 10:55
Mijn mountainbike: Bird Zero TR

Lars TB schreef: zo 2 februari 2020, 12:54 Update 02-02-2020, bijna 12.00 uur: inmiddels meer dan genoeg aanmeldingen om minstens nog een keer te gaan doen. Ik moet even gaan kijken wat ik precies ga doen. Ik fiets nu al veel te weinig :winkie:

Maar goed, laat de aanmeldingen maar komen!


Oh, en waar ik meende dat Ernie Frieke er mee gestopt was, via zijn Facebook pagina kondigt hij nu ook weer cursussen aan, toevallig de 21ste en 28ste maart. Dus als je haast heb mag je ook bij Ernie gaan kijken :-q
http://bikeboosting.nl/
Mocht je helemaal vol zitten en geen tijd hebben kan ik misschien ook nog wat betekenen voor forumleden. Ik heb niet de faciliteiten en connecties die jij hebt, maar ik kan in Breda wel 1 op 1 met goed gereedschap de kunst van het wielen spaken aanleren :)
"Circles turning circles. Man's most efficient machine."

Garage sale: heel veel spullen voor weinig :bier:
Frameset met vork te koop (ook voor weinig) :bier:
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16075
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Biker_Jesse schreef: ma 3 februari 2020, 14:18
Lars TB schreef: zo 2 februari 2020, 12:54 Update 02-02-2020, bijna 12.00 uur: inmiddels meer dan genoeg aanmeldingen om minstens nog een keer te gaan doen. Ik moet even gaan kijken wat ik precies ga doen. Ik fiets nu al veel te weinig :winkie:

Maar goed, laat de aanmeldingen maar komen!


Oh, en waar ik meende dat Ernie Frieke er mee gestopt was, via zijn Facebook pagina kondigt hij nu ook weer cursussen aan, toevallig de 21ste en 28ste maart. Dus als je haast heb mag je ook bij Ernie gaan kijken :-q
http://bikeboosting.nl/
Mocht je helemaal vol zitten en geen tijd hebben kan ik misschien ook nog wat betekenen voor forumleden. Ik heb niet de faciliteiten en connecties die jij hebt, maar ik kan in Breda wel 1 op 1 met goed gereedschap de kunst van het wielen spaken aanleren :)
Goed initiatief :-q

Het loopt inderdaad behoorlijk storm, dus ik ga langzaam op de rem trappen, anders kom ik niet meer aan fietsen toe!

Ik vind het prima als mensen over willen stappen, als ze het mij maar wel laten weten.
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
Bokmaaa
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 762
Lid geworden op: wo 25 januari 2017, 13:17
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX9

Lars TB schreef: zo 2 februari 2020, 12:54 Dus als je haast heb mag je ook bij Ernie gaan kijken :-q
http://bikeboosting.nl/
Die site! :kiss:
Biker_Jesse
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 1 augustus 2006, 10:55
Mijn mountainbike: Bird Zero TR

Lars TB schreef: ma 3 februari 2020, 14:24
Biker_Jesse schreef: ma 3 februari 2020, 14:18

Mocht je helemaal vol zitten en geen tijd hebben kan ik misschien ook nog wat betekenen voor forumleden. Ik heb niet de faciliteiten en connecties die jij hebt, maar ik kan in Breda wel 1 op 1 met goed gereedschap de kunst van het wielen spaken aanleren :)
Goed initiatief :-q

Het loopt inderdaad behoorlijk storm, dus ik ga langzaam op de rem trappen, anders kom ik niet meer aan fietsen toe!

Ik vind het prima als mensen over willen stappen, als ze het mij maar wel laten weten.
Fijn! Het is ook geenszins de bedoeling forummers bij je weg te kapen, maar dat snap je :-q Ik ondersteun graag je mooie initiatief! :-D
"Circles turning circles. Man's most efficient machine."

Garage sale: heel veel spullen voor weinig :bier:
Frameset met vork te koop (ook voor weinig) :bier:
Gebruikersavatar
zonoskar
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2210
Lid geworden op: vr 21 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Element 970
Contacteer:

Je kijkt even een weekendje niet op internet... Goed initiatief Lars!
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29963
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Bokmaaa schreef: ma 3 februari 2020, 14:28
Lars TB schreef: zo 2 februari 2020, 12:54 Dus als je haast heb mag je ook bij Ernie gaan kijken :-q
http://bikeboosting.nl/
Die site! :kiss:
Ja, Ernie had al heel vroeg een website.
(en die stijl heeft hij in ere gehouden)
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Rilson
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1822
Lid geworden op: di 7 juni 2011, 12:55
Mijn mountainbike: Salsa, Kona, Banshee
Contacteer:

Mooi idee!! Zou me graag aanmelden....ga toch een poging wagen voor een 3e sessie wielbouwen! :D
Citaat:
My biggest fear is that when I die my wife will sell my bikes for the amount I told her they cost
Gebruikersavatar
Oystein
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 375
Lid geworden op: vr 2 maart 2012, 14:00
Mijn mountainbike: Stanton Sherpa

Ik stuur ook een PB want ondanks dat ik al 2 wielsets heb gebouwd kan het zeker geen kwaad dit nog eens te doen met een echte vakman om het nivo nog hoger te krijgen.

Ik moet toegeven dat de 2 wielsets het nog steeds prima doen dus die het begin is er :lol:
Plaats reactie