Bikeslice

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
Plaats reactie
JLWE
All rounder
All rounder
Berichten: 134
Lid geworden op: di 24 juli 2018, 20:41
Mijn mountainbike: Evil Offering LS

Hi all,

Sinds afgelopen week is Bikeslice voor het grote publiek live gegaan. Bikeslice is een social network voor en door bikers. Ik volg ze al een tijdje op Insta en nu ze live zijn wilde ik het graag met jullie delen. Kon er nog geen topic over vinden op het forum. Lay-out is een beetje hetzelfde als Facebook en ziet er goed uit. Het is nog de eerste versie en er kunnen daardoor nog wat bugs inzitten, maar het werkt al aardig.

Link: www.bikeslice.com

Zoek me op als je het leuk vindt: Jos Westveer of via https://www.bikeslice.com/JLWE

Dit is overigens geen betaalde promotie o.i.d. Ik vind het gewoon leuk om met jullie te delen :D
ReinierT
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 528
Lid geworden op: zo 21 augustus 2016, 20:47
Mijn mountainbike: Canyon Spectral 9.0 Pro

Ok, Als ik website bezoek moet ik account aanmaken. Lees nergens uitleg wat bikeslice is.
Heb jij meer info?
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Cool, klinkt als een plaats waar je lekker met elkaar discussieert, ouwehoert over fietsen, advies geeft en krijgt over fietsen. Afspraken maakt om te gaan fietsen. Klink goed :-q



Waar heb ik daar nou eerder over gehoord? :bier:
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
JLWE
All rounder
All rounder
Berichten: 134
Lid geworden op: di 24 juli 2018, 20:41
Mijn mountainbike: Evil Offering LS

Ok, Als ik website bezoek moet ik account aanmaken. Lees nergens uitleg wat bikeslice is.
Heb jij meer info?
Klopt inderdaad. Je moet wel een account aanmaken. Net als op een forum of ander social network zoals Facebook, Instagram of Hyves :tong Als je dat eenmaal hebt gedaan, kan je mensen opzoeken, pagina's liken van bijvoorbeeld merken en foto's delen van je vetste MTB trips.
Cool, klinkt als een plaats waar je lekker met elkaar discussieert, ouwehoert over fietsen, advies geeft en krijgt over fietsen. Afspraken maakt om te gaan fietsen. Klink goed :-q



Waar heb ik daar nou eerder over gehoord? :bier:
Haha, i know. Het is een beetje meer van hetzelfde. Maar moet je nagaan. Nog een extra plek om je dosis MTB geouwehoer op te halen :bier:
Plaats reactie