Grote Brand op de Meinweg

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
Gebruikersavatar
FranX78
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 466
Lid geworden op: zo 4 maart 2007, 14:43

Helemaal mee eens. Doodzonde.
En inderdaad ook hoog tijd voor regen. Voor de natuur, maar ook voor de tracks natuurlijk.
hamiet
All rounder
All rounder
Berichten: 74
Lid geworden op: do 27 maart 2008, 13:43

Is er ook iemand die mij kan vertellen of dat door brand in het gebied de peel de routes daar in de omgeving nog te rijden zijn, zoals bijv. deurne, asten ?
reaction 67
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1893
Lid geworden op: ma 18 mei 2009, 19:57
Mijn mountainbike: Trek Superfly 6
Contacteer:

Deze routes liggen niet in dit gebied.
Dus Deurne, Vlierden, Asten, Liessel zijn toegankelijk.
Gebruikersavatar
FranX78
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 466
Lid geworden op: zo 4 maart 2007, 14:43

hamiet schreef: vr 24 april 2020, 20:55 Is er ook iemand die mij kan vertellen of dat door brand in het gebied de peel de routes daar in de omgeving nog te rijden zijn, zoals bijv. deurne, asten ?
De brand is ten ZO van Grientsveen (geweest). Zie google maps voor de ligging. Daar is geen MTB route, en ik denk dat je daar zelfs niet met de fiets in mag.
Ik ga er even vanuit dat de routes bij Asten, Liessel, Deurne en Vlierden gewoon open zijn. Die zijn in elk geval niet bij de brandhaard in de buurt. Ik was eigenlijk van plan om morgen o.a. de routes van Asten en Liessel te fietsen, maar aangezien ik mijn fiets dit weekend moet missen, gaat dat niet lukken.
Gebruikersavatar
FranX78
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 466
Lid geworden op: zo 4 maart 2007, 14:43

reaction 67 schreef: vr 24 april 2020, 21:21 Deze routes liggen niet in dit gebied.
Dus Deurne, Vlierden, Asten, Liessel zijn toegankelijk.
je was me net voor :D
hamiet
All rounder
All rounder
Berichten: 74
Lid geworden op: do 27 maart 2008, 13:43

Kijk aan deze info heb ik wat. Dan hoef ik iig niet in twijfel die kant op te gaan! Thanks
Plaats reactie