World Cup MTB

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7364
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

awinkel schreef: zo 11 oktober 2020, 13:03Dit heeft niks meer met downhillen te maken. Ook niet echt heel leuk om naar te kijken. De track is gewoon behoorlijk verrot en hierna moeten de mannen nog. Ik ben benieuwd of die nog doorgaat...
Ligt er ook aan wie er rijdt... Pompom zag er al een stuk beter uit en jongens als Hart hebben eerder in bagger condities flink doorgereden.
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
orbeaoiz
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 244
Lid geworden op: za 5 september 2020, 17:27

Mudguards met deze modder lijken ook niet zo'n goed idee, hele voorwiel loopt vast.
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

pascalll schreef: zo 11 oktober 2020, 13:37 Mudguards met deze modder lijken ook niet zo'n goed idee, hele voorwiel loopt vast.
Winnares had er geen last van...
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
orbeaoiz
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 244
Lid geworden op: za 5 september 2020, 17:27

Lars TB schreef: zo 11 oktober 2020, 14:23
pascalll schreef: zo 11 oktober 2020, 13:37 Mudguards met deze modder lijken ook niet zo'n goed idee, hele voorwiel loopt vast.
Winnares had er geen last van...
Dat is waar, wellicht meer ruimte tussen wiel en guard of gewoon pech natuurlijk.
Gebruikersavatar
BikerX
All rounder
All rounder
Berichten: 82
Lid geworden op: do 16 september 2010, 21:40
Mijn mountainbike: Canyon Neuron 6, Canyon Stoic 2, Giant XtC 860

Sow ! het is een waar moddergevecht geworden :winkie: maar dit heeft het ook wel erg onvoorspelbaar en spannend gemaakt zeg ! keivet
orbeaoiz
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 244
Lid geworden op: za 5 september 2020, 17:27

Bij de mannen was het wel spannend inderdaad.
ReinierT
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 528
Lid geworden op: zo 21 augustus 2016, 20:47
Mijn mountainbike: Canyon Spectral 9.0 Pro

Wat een waanzinnige modder rit vandaag. Gaaf of te zien dat sommige er met creatieve lijnen toch mooi doorheen komen, waar andere stilvallen in de modder.

Een emotionele en blije winnaar en Bruni had zn dag niet.

Was weer mooi te volgen via RedbullTV.
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

ReinierT schreef: zo 11 oktober 2020, 21:35 Wat een waanzinnige modder rit vandaag. Gaaf of te zien dat sommige er met creatieve lijnen toch mooi doorheen komen, waar andere stilvallen in de modder.

Een emotionele en blije winnaar en Bruni had zn dag niet.

Was weer mooi te volgen via RedbullTV.
Ja, net de replay gekeken. Style-points voor Remi Thirion :lol:
Knakworstkweker

net even de winning runs teruggekeken, maar wat een vettigheid
Gebruikersavatar
Noin
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 519
Lid geworden op: zo 12 november 2006, 13:49

Bottecchia schreef: za 10 oktober 2020, 17:05 Ach, mensen hebben nu eenmaal wat te zeiken nodig. Dat gebeurd bij iedere commentator.

Een verrassende wereldkampioen. Nog nooit een WB wedstrijd gewonnen maar nu wel de regenboogtrui. Daar zal hij die Franse driekleur graag voor inleveren. Jammer dat het in beide wedstrijden nooit spannend is geworden.
Voor de overwinning misschien niet, maar bij de dames was het toch een spannende strijd om plaats 2 IMO.
Gebruikersavatar
Singletrack Sundays
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1163
Lid geworden op: za 4 januari 2020, 18:41
Mijn mountainbike: OV fiets

Gelukkig bij de DH wel genoeg spanning, ook hier een verrassend podium.
Have fun!
Rinse.
Gebruikersavatar
Bottecchia
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 824
Lid geworden op: do 22 augustus 2013, 22:00

Noin schreef: zo 11 oktober 2020, 23:38
Bottecchia schreef: za 10 oktober 2020, 17:05 Ach, mensen hebben nu eenmaal wat te zeiken nodig. Dat gebeurd bij iedere commentator.

Een verrassende wereldkampioen. Nog nooit een WB wedstrijd gewonnen maar nu wel de regenboogtrui. Daar zal hij die Franse driekleur graag voor inleveren. Jammer dat het in beide wedstrijden nooit spannend is geworden.
Voor de overwinning misschien niet, maar bij de dames was het toch een spannende strijd om plaats 2 IMO.
Ja, dat was inderdaad wel een mooie strijd.
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

Singletrack Sundays schreef: ma 12 oktober 2020, 08:33 Gelukkig bij de DH wel genoeg spanning, ook hier een verrassend podium.
De spaning was vooral ....... "wanneer gaat ie op z'n bek".........Als zelf Minaar op z'n bakkes gaat is het wel heel extreem.
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Cube-Elite
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4285
Lid geworden op: do 12 januari 2006, 19:19
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel 3 Tuned, Cannondale Scapel 4HT - Tuned

Wat mij bij de XC dan weer opviel, bijna allemaal hardtails, zeker bij de dames en bij de heren was het 50/50 en wij wij op de UHR maar Fully,s adviseren :-D
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

Cube-Elite schreef: ma 12 oktober 2020, 14:26 Wat mij bij de XC dan weer opviel, bijna allemaal hardtails, zeker bij de dames en bij de heren was het 50/50 en wij wij op de UHR maar Fully,s adviseren :-D
200meter klimmen op een rondje van 3,5km .... redelijk wat prut ook nog dat vast komt te zitten. Wel droppers bij sommigen :-q
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Plaats reactie