Wil jij in Gelderland een pumptrack? Lees hier hoe je dat kunt realiseren.

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
Plaats reactie
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

De provincie Gelderland geeft pumptracks weg. De eerste provincie in Nederland die het licht gezien heeft. Dus snel met je fietspaden om tafel, plan op papier zetten en snel die pumptrack laten aanleggen.

Wil jij je inzetten om kinderen, tieners en volwassenen meer aan het sporten te krijgen? Met een aantrekkelijke subsidieregeling bieden we in samenwerking met Hotel Papendal en het Ministerie van VWS, iedereen de mogelijkheid om in aanloop naar het WK BMX 2021 een vaste of mobiele pumptrack in de lokale omgeving te realiseren.

➡️ Kijk voor meer gedetailleerde informatie op pumptracks
✔️ Deze regeling is een onderdeel van het side-event programma dat hoort bij het WK BMX dat plaatsvindt van 14 t/m 21 augustus 2021.
✔️ Vanaf 3 augustus 2020 kan iedereen een aanvraag doen voor een vaste of mobiele pumptrack.
✔️ Om in aanmerking te komen voor een subsidieregeling dien je te voldoen aan een aantal voorwaarden die gesteld zijn vanuit de Provincie Gelderland.
✔️ Ook is er de mogelijkheid om aanspraak te maken op het Papendal Pumptrack Fonds, dat tot stand is gekomen in samenwerking met het Ministerie van VWS.


Disclaimer: Ja natuurlijk ligt die pumptrack er niet met een vingerknip. Neemt niet weg dat als je een pumptrack wilt dit DE kans is om die te realiseren!
Trapperd
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 636
Lid geworden op: vr 3 juni 2005, 01:16
Mijn mountainbike: Fuel EX 9.9 / Ventana El Comandante 29er
Contacteer:

Hoe meer hoe beter :)
Is ergens te zien of te volgen waar evt. nieuwe pumptracks gemaakt gaan worden?
Ik rij door zon en door regen
Je komt me oOOoooOOooveral tegen
Plaats reactie