2021 Merida Ninety-Six

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
Ghost-biker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 370
Lid geworden op: zo 23 december 2012, 18:30

Inderdaad gave bikes. Een Merida is ook een optie.

Maar zijn ze nu al aan het afprijzen? NINETY-SIX RC XT- van € 4.499,- VOOR € 4.199,-
Twix
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 39
Lid geworden op: wo 28 juni 2017, 22:36

Stuntman Mike schreef: do 3 december 2020, 23:27 Afbeelding

Eerste Merida waar ik direct zoiets heb van 'hebben!'. Ziet er simpel en doeltreffend uit. Je merkt wel dat het merk anders in de markt staat dan andere grote spelers. Minder marketing en minder reviews dan bij andere merken.

Maar wat is hij fraai.

Afbeelding

Afbeelding

Zouden er ergens testfietsen beschikbaar komen?
Heb gehoord dat ze in Apeldoorn volgens mij wel beschikbaar komen. Al heb ik wel mijn twijfels of niet bijna alles in de verkoop gaat.

Volgens mij is er nog helemaal niets uitgeleverd en idd ook geen reviews. Niet zoals andere grote merken waarbij de fietsen onder embargo al getest worden en er direct bij introductie een stapeltje reviews klaar liggen.

Ik heb wat fora's afgestruind, maar nog niets gezien van iemand die er 1 te pakken heeft.
I_do
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2407
Lid geworden op: vr 13 juli 2012, 15:33

Twix schreef: vr 4 december 2020, 01:40
Stuntman Mike schreef: do 3 december 2020, 23:27 Afbeelding

Eerste Merida waar ik direct zoiets heb van 'hebben!'. Ziet er simpel en doeltreffend uit. Je merkt wel dat het merk anders in de markt staat dan andere grote spelers. Minder marketing en minder reviews dan bij andere merken.

Maar wat is hij fraai.

Afbeelding

Afbeelding

Zouden er ergens testfietsen beschikbaar komen?
Heb gehoord dat ze in Apeldoorn volgens mij wel beschikbaar komen. Al heb ik wel mijn twijfels of niet bijna alles in de verkoop gaat.

Volgens mij is er nog helemaal niets uitgeleverd en idd ook geen reviews. Niet zoals andere grote merken waarbij de fietsen onder embargo al getest worden en er direct bij introductie een stapeltje reviews klaar liggen.

Ik heb wat fora's afgestruind, maar nog niets gezien van iemand die er 1 te pakken heeft.
Gmbn heeft een infomercial!
At1
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 846
Lid geworden op: vr 2 december 2011, 18:15
Mijn mountainbike: Wordt niet gebruikt als ik online ben...

Mooie fietsen!
Iedereen is gek en zij die denken dat ze normaal zijn, die zijn het gekst van allemaal.
Wildfire
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 246
Lid geworden op: zo 11 oktober 2009, 19:18

Twix
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 39
Lid geworden op: wo 28 juni 2017, 22:36

Fiets zou vorige week geleverd worden, deze week maar eens achteraan gebeld, maar net zoals zo veel merken ook hier vertragingen. Is nu half maart geworden. Probleem schijnt te zitten in te kort aan schepen/containers om spullen uit Taiwan te verzenden.
pronkrug
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 617
Lid geworden op: di 25 oktober 2011, 21:14
Mijn mountainbike: Merida ninety-six rc XT
Contacteer:

en? is er al iemand in het bezit van een nieuwe ninety-six?

De verwachte leverdatum van die van mij is eind Juni
Twix
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 39
Lid geworden op: wo 28 juni 2017, 22:36

Twix schreef: wo 24 februari 2021, 15:41 Fiets zou vorige week geleverd worden, deze week maar eens achteraan gebeld, maar net zoals zo veel merken ook hier vertragingen. Is nu half maart geworden. Probleem schijnt te zitten in te kort aan schepen/containers om spullen uit Taiwan te verzenden.
Nou.. Update...

Half maart werd half april en net gebeld en nu wordt half april eind mei begin juni.

Erg tegenvallend, want toen ik de deal sloot was het begin december en leverdatum 2e week van feb. Ondertussen verlengen ze steeds de leverdatum met een maand.
pronkrug
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 617
Lid geworden op: di 25 oktober 2011, 21:14
Mijn mountainbike: Merida ninety-six rc XT
Contacteer:

Bij mij was het van begin af aan al duidelijk dat hij in ieder geval niet voor Mei kwam. Was voor de dealer ook te zien bij Merida online. Beetje vreemd dat ze jou andere leverdatum beloven...
Gebruikersavatar
kan niet meer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2180
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 22:29
Mijn mountainbike: Spot Mayhem

Schrale troost dat je wel iets moois te wachten staat. :-D
"This species has amused itself to death"
Twix
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 39
Lid geworden op: wo 28 juni 2017, 22:36

pronkrug schreef: di 13 april 2021, 18:05 Bij mij was het van begin af aan al duidelijk dat hij in ieder geval niet voor Mei kwam. Was voor de dealer ook te zien bij Merida online. Beetje vreemd dat ze jou andere leverdatum beloven...
Dit waren niet de indicaties van mijn dealer maar van Merida NL. Hij had steeds contact met hen. Hij zou de eerste batch krijgen en had in november al contact met hem.
Twix
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 39
Lid geworden op: wo 28 juni 2017, 22:36

whoohoo! Geheel onverwachts kan ik de fiets dinsdag ophalen! Eerste dag van mijn vakantie, dus dat komt super goed uit! Totaal geen rekening meer mee gehouden :)
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29835
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

:-q
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
sama
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1382
Lid geworden op: ma 20 juni 2011, 16:50
Mijn mountainbike: Yeti asr turq

Twix schreef: vr 7 mei 2021, 15:57 whoohoo! Geheel onverwachts kan ik de fiets dinsdag ophalen! Eerste dag van mijn vakantie, dus dat komt super goed uit! Totaal geen rekening meer mee gehouden :)
Effe een sysje aanmaken, ik vind het echt gave bikes.
Sneeuwmonster
pronkrug
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 617
Lid geworden op: di 25 oktober 2011, 21:14
Mijn mountainbike: Merida ninety-six rc XT
Contacteer:

Mooi!! :-q
Ik ben heel benieuwd
Plaats reactie