KNWU Startlicentie (nieuw 2021)

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
De Lars Cuevas
All rounder
All rounder
Berichten: 98
Lid geworden op: di 7 juni 2005, 12:27

bert l. schreef: di 29 december 2020, 16:28 Hoe noem je wat die guitige kermisklanten doen dan wel?
"Goede tijden". 😀

De wedstrijd noemen ze meestal "The Ride" trouwens. Dan kun je het zelf invullen... Ikzelf ga gewoon altijd lekker rammen, met een snel biertje bij de bierstop. 😀 🍻

Goed, on topic maar weer. 🙂
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29837
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

awinkel schreef: di 29 december 2020, 18:13 Kan er ook een onderdeel KNWU bestuurder (weg)werpen bij komen? :D
Hmm, dat kan lastig worden.
Dwergwerpen is ook verboden, en ik zie overeenkomsten...
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Gebruikersavatar
Nespresso
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1569
Lid geworden op: ma 18 oktober 2010, 14:29

Dit jaar al helemaal geen noodzaak voor een (MTB-)licentie:
Afbeelding

(ik heb ze al in 2011 definitief gedag gezegd)
carbon bike, titanium collarbone...
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

Zou goed zijn als de knwu de licentie voor de rest van het jaar kosteloos ter beschikking stelt. Als er na de zomer weer wat mag dan zijn er en jaar lang geen wedstrijden geweest. Wie weet houden ze na zo'n actie wel meer licentierijders over. Ben benieuwd wie er überhaupt al een licentie hebben aangevraagd. Ik in ieder geval nog niet.
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10838
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Ze hebben nog een boete van de Autoriteit Persoonsgegevens in het verschiet. En omdat ze o.a. gezondheidsgegevens hebben laten lekken, zal die niet mals zijn.
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

bert l. schreef: zo 21 maart 2021, 19:38 Ze hebben nog een boete van de Autoriteit Persoonsgegevens in het verschiet. En omdat ze o.a. gezondheidsgegevens hebben laten lekken, zal die niet mals zijn.
Het zou van de zotte zijn als ze dat gaan doorberekenen aan de leden.
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10838
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Aan wie anders?
Er moest ook al flink betaald worden voor de letselschade na het noodlottig ongeval op de crossbaan (hoe heet dat ding precies?) op Papendal.
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
g60
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3316
Lid geworden op: zo 14 oktober 2007, 20:11
Mijn mountainbike: Gary fisher superfly 100, custom build. Scott scale rc ‘12 custom.Trek 920 (ex tacx).
Contacteer:

Pollekes schreef: vr 27 november 2020, 12:11 Ergste vindt ik nog, dat je als Elite rijder een licentie moet aanschaffen van EUR 229,= en dan ook nog voor iedere mountainbike wedstrijd apart inschrijfgeld moet betalen. Als je dit doorrekent over het aantal wedstrijden wat onder de KNWU regels verreden wordt, dan is het mountainbiken een hele dure grap. Wielrennen en veldrijden is wat dat betreft veel gunstiger, want daar betaal je geen inschrijfgeld en worden er veel meer wedstrijden georganiseerd.
Wat ik begreep is dat bij de crossen ook zo dat je inschrijfgeld moet betalen. Pas was er een jongen die 1e was geworden bij de nieuwelingen dacht ik. Prijzengeld was gehalveerd dus bleef er 30 euro over. Daar moest inschrijving organisatie nog af, wat benzine en volgens mij per wedstrijd ook nog aan de knwu... Echt te belachelijk. Je kunt er nog geen ketting of bandje van lopen man :lol: .
life starts @ 150bpm...
Plaats reactie