KNWU Startlicentie (nieuw 2021)

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Ik hou ook van jou :kiss:
Gebruikersavatar
tiewrap
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3238
Lid geworden op: do 25 september 2014, 16:27
Mijn mountainbike: Haibike Sleek

Nog geen antwoord gehad van de knwu :~
European certified guide.
Trips & clinics voor de enduro rijder ==> www.mtb-solutions.nl
Marke
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1128
Lid geworden op: di 1 september 2009, 20:38

Dag start licenties:
Dagstartlicentie (19+): 6,00
Dagstartlicentie (U-19): 4,00
Dagstartlicentie (U-12): 2,00
Marke
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1128
Lid geworden op: di 1 september 2009, 20:38

Vroeger kon je nog wel eens een keer een daglicentie invullen, en die meenemen naar elke volgende wedstrijd.....
Gebruikersavatar
tiewrap
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3238
Lid geworden op: do 25 september 2014, 16:27
Mijn mountainbike: Haibike Sleek

Wel antwoord gehad van de knwu betreffende gehackte gegevens.
Ze doen er dus wel wat aan om het netjes af te handelen.
European certified guide.
Trips & clinics voor de enduro rijder ==> www.mtb-solutions.nl
Rutger S
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 716
Lid geworden op: di 20 juni 2017, 12:12

Beste,

Na de datahack van eind november heb je de KNWU verzocht om je gegevens te verwijderen.

Is er geen goede reden (meer) voor de KNWU om je gegevens nog langer te verwerken? Dan is het belangrijk dat de KNWU jouw gegevens wist. Je hebt namelijk recht op vergetelheid, dus dat de KNWU je ‘vergeet’.
Je kunt in een aantal gevallen aan ons vragen om jouw persoonsgegevens te verwijderen. Maar let op: het is vaak niet mogelijk om ál jouw gegevens te laten verwijderen.

Het recht op vergetelheid geldt niet in de volgende situaties:

De verwerking is noodzakelijk om het recht op vrijheid van meningsuiting en informatie uit te oefenen. Daarmee doet de AVG recht aan het principe dat privacy en vrijheid van meningsuiting gelijkwaardige grondrechten zijn.
De organisatie verwerkt de gegevens omdat er een wettelijke verplichting is om dat te doen.
De organisatie verwerkt de gegevens om openbaar gezag of een (wettelijk vastgelegde) taak van algemeen belang uit te oefenen.
De organisatie verwerkt de gegevens voor een taak van algemeen belang op het gebied van de volksgezondheid.
De organisatie moet de gegevens in het algemeen belang archiveren.
De gegevens zijn noodzakelijk voor een rechtsvordering.
Vanwege de invoering van de AVG in 2018 is door de KNWU een verwerkingsregister opgesteld waarin is vastgelegd dat de bewaartermijn voor leden 2 jaar na opzegging lidmaatschap is en indien er nog een factuur openstaat of een doping- of tuchtzaak 5 jaar.

De KNWU heeft ook het recht om een eigen afweging te maken, waaruit blijkt dat het belang van de organisatie zwaarder weegt dan het privacyrecht.
Hierbij kun je denken aan de noodzakelijkheid en wenselijkheid om wedstrijduitslagen te bewaren al dan niet om historisch belang.

Begin 2020 zijn we overgestapt naar een nieuw computersysteem waar dit soort termijnen goed bewaakt moeten worden. Door problemen met de invoering is het opschonen helaas nog niet voldoende gebeurd. Dit zal de komende tijd wel gaan gebeuren.
De vele verzoeken om vergeten te worden die wij na het datahack hebben ontvangen worden daarin meegenomen.

Vanwege de complexiteit hiervan gaan wij dit helaas niet redden binnen de 4 weken (1 maand) waarbij wij een beroep doen op art 12 lid 3 van de AVG en dus uiterlijk 27 februari zullen reageren op je verzoek om jouw gegevens te verwijderen.



Met vriendelijke groet,

Mirjam Tuithof
Medewerker HRM en juridische zaken | Team Facilitair
Gebruikersavatar
tiewrap
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3238
Lid geworden op: do 25 september 2014, 16:27
Mijn mountainbike: Haibike Sleek

Ook gehad, toch blij te zien dat ze er wat mee doen.
European certified guide.
Trips & clinics voor de enduro rijder ==> www.mtb-solutions.nl
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10838
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

ja, die kreeg ik ook. Mosterd na de maaltijd.
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
fleche
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 190
Lid geworden op: do 10 februari 2005, 11:13
Mijn mountainbike: Kona Rove St 2016, Kona Big Honzo 2017

Kunnen we niet een aparte MTB bond oprichten? Ooit, toen ik nog jong en onbedorven was deed ik een andere sport en die hadden een apart landelijke studenten sportbond voor die sport. Daar waren de studentensportclubjes bij aangesloten die geen zin hadden in de 'officiële' bond. Leukste van dit alles was dat ze ook aangesloten waren bij NOC-NSF. Toen het officiële bondje de studentenclubs niet wilde toelaten bij de 'officiële'' wedstrijden NOC NSF in het geweer kwam en niet accepteerde dat een van hun bonden werd geweigerd bij de wedstrijden.
Andere tijden....
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10838
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Hebben we. Dat heet IMBA en NTFU. En je kunt ook zonder bond een wedstrijd organiseren. Dat heet zwarte cross. Zo de singlespeeders het. Die hebben een mondiaal wedstrijdcircuit
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
De Lars Cuevas
All rounder
All rounder
Berichten: 98
Lid geworden op: di 7 juni 2005, 12:27

bert l. schreef: zo 27 december 2020, 17:27 Hebben we. Dat heet IMBA en NTFU. En je kunt ook zonder bond een wedstrijd organiseren. Dat heet zwarte cross. Zo doen de singlespeeders het. Die hebben een mondiaal wedstrijdcircuit
Bert,

het W-Woord! Noem NOOIT het W-woord als het gaat over singlespeeden! :wink: :wink: :D :D
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10838
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

De Lars Cuevas schreef: di 29 december 2020, 14:17
bert l. schreef: zo 27 december 2020, 17:27 Hebben we. Dat heet IMBA en NTFU. En je kunt ook zonder bond een wedstrijd organiseren. Dat heet zwarte cross. Zo doen de singlespeeders het. Die hebben een mondiaal wedstrijdcircuit
Bert,

het W-Woord! Noem NOOIT het W-woord als het gaat over singlespeeden! :wink: :wink: :D :D
Hoe noem je wat die guitige kermisklanten doen dan wel?
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29834
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Bij het singlespeeden heb je wel een wedstrijd bierdrinken, een wedstrijd BBQen, enz.
Er was ook ooit een wedstrijd Cannondale werpen.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3280
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Kan er ook een onderdeel KNWU bestuurder (weg)werpen bij komen? :D
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10838
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

"Altijd respect voor de officials die bij jouw wedstrijd staan"
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Plaats reactie