Teken de petitie voor het openhouden MTB route Nijmegen.

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
Plaats reactie
baron062
Moderator
Moderator
Berichten: 4115
Lid geworden op: vr 25 maart 2005, 17:02
Mijn mountainbike: 101mk1/H3/601mk2/....

Baron Gijs schreef: do 17 december 2020, 18:00
baron062 schreef: wo 16 december 2020, 20:22 De werkelijke beweegreden van Jaap Dirkmaat? https://www.gelderlander.nl/dossier-de- ... UEtJva3JbM
Echt waar ? En dan staat de beste man op de foto met een instrument in zn handen waar je álle dieren het bos mee uit jaagt.... Die moet een keer serieus genomen worden denk ik dan.
Broer, die waslijst aan slechte grappen bewaren we wel tot de kerst! :winkie:
JongdR
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 33
Lid geworden op: do 17 december 2020, 17:43
Mijn mountainbike: Orbea Alma H30

heb de petitie ook nog maar even getekend. Meer MTB routes is alleen maar goed :)
RobK79
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 202
Lid geworden op: za 9 mei 2020, 00:19
Mijn mountainbike: Jeffsy 2020 custom / Kona Honzo ESD

Ik denk dat de deze man niet snel opgeeft. Wat ik zeer kwalijk vind is dat er niet vermeld wordt dat door de single tracks, mensen juist op de paden blijven en dat de schade minimaal blijft. Ook wandelaars kunnen op zo'n kever staan dus zou dan ook verboden moeten worden.

https://www.youtube.com/watch?v=nrxYrhhJxrg
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3280
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Tot mijn verbazing hoorde ik vanmiddag in de auto een reclamespot waarin reclame werd gemaakt om het Rijk van Nijmegen te bezoeken vanwege de mooie natuur. En ik maar denken dat ze het er te druk vonden worden...
Gebruikersavatar
Ook Peter
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1057
Lid geworden op: wo 16 september 2015, 08:45
Mijn mountainbike: Kleurig; (Commencal, Cotic, Project12, Sparta)

Geweldig hoe wet-en regelgeving wordt uitgelegd; niemand of iets zou nog iets kunnen in dat gebied met die uitleg.
Typisch ambtelijk redeneren vanuit de regeltjes, en hij is er niet eens slecht in. Maar misschien een beetje jammer dat bosbeheer, wandelaars en natuurliefhebbers net zo min in dat gebied kunnen komen met zijn redenering.
Lekker fietsen!
Eriknmgn
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 325
Lid geworden op: do 18 november 2004, 16:57
Mijn mountainbike: S-works 29" HT 2012, Singular Swift SS

Los van z’n goede voorkeur voor een voetbalclub heeft hij ook een goed betoog gehouden: https://www.facebook.com/1486433678/pos ... 852555100/
Knakworstkweker

baron062 schreef: wo 16 december 2020, 20:22 De werkelijke beweegreden van Jaap Dirkmaat? https://www.gelderlander.nl/dossier-de- ... UEtJva3JbM
-edit-
kijk klagende oude man, het is gewijzigd, niet omdat je gelijk hebt, maar omdat ik je gezever zat ben.
-edit-


Maar even serieus, ik blijf het een enge man vinden, hart voor de natuur hebben we allemaal, maar ik twijfel aan het rationeel vermogen dan deze meneer.

Het lijkt me er steeds meer op dat hij zijn eigen mening probeert te verhullen achter een 'algemeen belang' , ik heb echter nog nooit een petitie gezien van wandelaars om de MTB-routes te sluiten.

Nu scheelt het ook dat wandelaars meestal van het bouwjaar 19langgeleden zijn en deze fossiele overblijfselen uit een ander tijdperk niet de kunde hebben om een online actie te bewerkstelligen, maar zelfs dan geloof ik niet dat Japie spreekt voor het merendeel van deze mensen.

De meeste wandelaars hebben kinderen of kleinkinderen die ongetwijfeld de liefde voor de natuur meegekregen hebben, maar ervoor kiezen om de MTB te pakken in plaats van wandelen.
Dat accepteren diezelfde mensen gewoon en maken er ook geen probleem van.

En aan de andere kant, over een tijdje zijn die azijnzeijkers te oud of fysiek niet meer in staat naar het bos te gaan, dan lost het probleem zich vanzelf op.

Als de weerstand tegen MTB'ers blijft groeien zal er alleen maar meer ellende van komen ik ben alvast een spaarpotje aan het maken voor de boetes, want ik ga het er echt niet om laten :bier:
Laatst gewijzigd door Knakworstkweker op za 19 december 2020, 11:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7363
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

Knakworstkweker schreef: vr 18 december 2020, 09:48Het lijkt me er steeds meer op dat hij zijn eigen mening probeert te verhullen achter een 'algemeen belang' , ik heb echter nog nooit een petitie gezien van wandelaars om de MTB-routes te sluiten.
Deze meneer vertegenwoordigt dan ook geen wandelaars... Een (substantieel) deel van de wandelaars zag hij liever ook niet in het bos blijkens verscheidene interviews.
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
RobK79
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 202
Lid geworden op: za 9 mei 2020, 00:19
Mijn mountainbike: Jeffsy 2020 custom / Kona Honzo ESD

Eriknmgn schreef: vr 18 december 2020, 09:14 Los van z’n goede voorkeur voor een voetbalclub heeft hij ook een goed betoog gehouden: https://www.facebook.com/1486433678/pos ... 852555100/
Hahaha zegt het precies goed...Nie nuilen!!! :-q
Knakworstkweker

cheeta schreef: vr 18 december 2020, 10:02
Knakworstkweker schreef: vr 18 december 2020, 09:48Het lijkt me er steeds meer op dat hij zijn eigen mening probeert te verhullen achter een 'algemeen belang' , ik heb echter nog nooit een petitie gezien van wandelaars om de MTB-routes te sluiten.
Deze meneer vertegenwoordigt dan ook geen wandelaars... Een (substantieel) deel van de wandelaars zag hij liever ook niet in het bos blijkens verscheidene interviews.

-edit-
Klagende oude man tevreden stellen
-edit-
Laatst gewijzigd door Knakworstkweker op za 19 december 2020, 11:38, 1 keer totaal gewijzigd.
nick22
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 357
Lid geworden op: di 14 juli 2020, 11:12
Mijn mountainbike: meta tr29 2021

getekend
Gebruikersavatar
hoodoo
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 233
Lid geworden op: do 8 november 2007, 16:27
Mijn mountainbike: Kona Hei Hei, Evil Offering, Canyon Grizl, Scott Addict

Knakworstkweker schreef: vr 18 december 2020, 13:08
cheeta schreef: vr 18 december 2020, 10:02
Deze meneer vertegenwoordigt dan ook geen wandelaars... Een (substantieel) deel van de wandelaars zag hij liever ook niet in het bos blijkens verscheidene interviews.

Waarschijnlijk ziet hij het liefst alleen maar mede-cruisers :-X
Dat je tot 2 maal een homofobe opmerking maakt, leidt er niet toe dat je verhaal sterker wordt.
Het is bijna 2021, de jaren 50 hebben we al een tijdje achter ons
Remember to do things which are right rather than things that are easy
Knakworstkweker

Meh
Laatst gewijzigd door Knakworstkweker op za 19 december 2020, 14:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
hoodoo
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 233
Lid geworden op: do 8 november 2007, 16:27
Mijn mountainbike: Kona Hei Hei, Evil Offering, Canyon Grizl, Scott Addict

Ja vast, geloof je het zelf ?
Je kunt jezelf overtuigen dat je oprecht van mening bent dat deze meneer tegen mountainbikeroutes is, zodat hij dan ongestoord andere mannen kan ontmoeten?
Misschien had je ook kunnen nadenken voor je dat soort zaken vanachter je toestenbordje de lucht in slingert.
Enne je hoeft niet expliciet tegen iets te zijn om te laten blijken dat je een ander minderwaardig vindt.
Helpen flauwe opmerkingen ook niet bij
Je had ook gewoon het kunnen laten, je tekst kunnen wijzigen of kunnen zeggen dat je een beetje flauw had willen zijn en niet goed had nagedacht.
Maakt je in dat geval een stuk volwassener en intelligenter.
Je mag het ook gewoon met iemand oneens zijn op basis van argumenten. Zonder dat je daarbij zijn geaardheid, hobby's of voorliefde voor bepaalde muziekinstrument voor moet gebruiken.
Remember to do things which are right rather than things that are easy
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3280
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Zoooooo...wat een lange tenen. :D
Plaats reactie