Podcast met Patrick Jansen

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
Gebruikersavatar
Horsthil
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 21 augustus 2018, 18:18
Mijn mountainbike: Trekpaard en een vonk

yo-eddy schreef: di 5 januari 2021, 23:33
Ik refereer in mijn hele betoog aan SBB (Schoorl) en MTBNW, heb geen persoonlijke ervaring met andere gebieden.
Snap ik, maar werd soms een beetje algemeen geschreven
yo-eddy schreef: di 5 januari 2021, 23:33 Verder heeft BOSS altijd een sterk en realistisch verhaal en zijn wij ondanks de soms harde woorden gewoon vrienden. Op bepaalde zaken verschillen wij gewoon sterk van mening, en dat mag :bier:
:bier:

Harde woorden moeten gewoon kunnen, anders is een vriendschap saai
twowheeler
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 845
Lid geworden op: do 22 september 2011, 20:16
Mijn mountainbike: Radon Skeen Trail CF10

yo-eddy schreef: di 5 januari 2021, 23:22
Rayb81 schreef: di 5 januari 2021, 22:33 Ik denk ook niet dat een MTB route een top prioriteit is voor SBB vanuit hun ogen.
Voor MTBNW wel natuurlijk, maar SBB heeft wel meer aan hun hoofd.

Waarschijnlijk zal SBB het niet erg vinden als MTBNW het bijltje erbij neerlegt, dan kunnen ze dit boek ook dichtklappen.

Juist door alle gebeurtenissen waardeer ik het dat MTBNW blijft vechten, maar ik snap het zeker als ook de vrijwilligers er op een gegeven moment klaar mee zijn.
Geloof mij, dan zijn de rapen gaar voor SBB, duizenden lokale MTB'ers en geen regulerende partij is een recept voor escalatie. SBB mag zijn handen meer dan dichtknijpen met MTBNW
Dit lijkt mij ook. SBB zal dat ook vast inzien gezien de lange samenwerking. :-q
Who needs roads when there's dirt
Gebruikersavatar
BOSS
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1302
Lid geworden op: zo 11 januari 2004, 21:46
Contacteer:

Rayb81 schreef: di 5 januari 2021, 22:33 Ik denk ook niet dat een MTB route een top prioriteit is voor SBB vanuit hun ogen.
Voor MTBNW wel natuurlijk, maar SBB heeft wel meer aan hun hoofd.

Waarschijnlijk zal SBB het niet erg vinden als MTBNW het bijltje erbij neerlegt, dan kunnen ze dit boek ook dichtklappen.

Juist door alle gebeurtenissen waardeer ik het dat MTBNW blijft vechten, maar ik snap het zeker als ook de vrijwilligers er op een gegeven moment klaar mee zijn.
Waarop baseer je dat SBB het niet erg zal vinden als wij het bijltje erbij neerleggen?
Ik durf wel te beweren dat ik iets dichter bij het vuur zit dan jij, en dat dit niet zo waarschijnlijk is als jij doet voorkomen.
SBB moet wettelijke natuurdoelstellingen halen, zolang de route niet verlegd is zullen ze deze niet halen.

dusssssss©
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

BOSS schreef: wo 6 januari 2021, 14:42 Ik durf wel te beweren dat ik iets dichter bij het vuur zit dan jij
Boss be like ......

Afbeelding
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Gebruikersavatar
Tijgerhaai
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3855
Lid geworden op: vr 24 april 2009, 15:43
Mijn mountainbike: Scott Scale, Spark & Genius
Contacteer:

Dat vuur 🔥 was nu net een rede dat het verlegt moet worden. :winkie:
◼︎ Go round the outside.
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5568
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

BOSS schreef: wo 6 januari 2021, 14:42
Rayb81 schreef: di 5 januari 2021, 22:33 Ik denk ook niet dat een MTB route een top prioriteit is voor SBB vanuit hun ogen.
Voor MTBNW wel natuurlijk, maar SBB heeft wel meer aan hun hoofd.

Waarschijnlijk zal SBB het niet erg vinden als MTBNW het bijltje erbij neerlegt, dan kunnen ze dit boek ook dichtklappen.

Juist door alle gebeurtenissen waardeer ik het dat MTBNW blijft vechten, maar ik snap het zeker als ook de vrijwilligers er op een gegeven moment klaar mee zijn.
Waarop baseer je dat SBB het niet erg zal vinden als wij het bijltje erbij neerleggen?
Ik durf wel te beweren dat ik iets dichter bij het vuur zit dan jij, en dat dit niet zo waarschijnlijk is als jij doet voorkomen.
SBB moet wettelijke natuurdoelstellingen halen, zolang de route niet verlegd is zullen ze deze niet halen.

dusssssss©
i. Is een gedachtenspinsel.
ii. Dat is uiteraard zo, maar als de huidige route aan de westkant dicht gaat en er geen nieuwe lussen worden aangelegd dan zijn de natuurdoelstellingen ook gehaald, op wat zeurende MTBers na?

Uiteraard weet ik niet exact wat de natuurdoelstellingen zijn, maar ik neem aan dat het gaat om de westkant, een nieuwe middenlus of noordlus voor mountainbikers lijkt mij geen doelstelling tenzij er iets beloofd is?

Wat ik eigenlijk probeer te zeggen is dat MTBNW er van alles aan doet om een een paar nieuwe lussen aan te mogen leggen, notabene zelfs de handen uit de mouwen steekt betreffende activiteiten in het natuurgebied die buiten het MTBen liggen, maar dat het "lijkt" alsof SBB MTBNW niet echt tegemoet komt in de vorm van wat hulp om dit allemaal wat spoediger rond te krijgen.

Van wat ik heb begrepen is de verstandhouding tussen SBB en MTBNW goed, maar dan zou je denken dat met dit overwicht e.e.a. makkelijker te realiseren moet zijn.
-Tenzij SBB ook maar een speelbal is in het grote geheel.

Misschien moet ik me eens vediepen in wat het belang van een onderneming als SBB is :-q
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

Rayb81 schreef: do 7 januari 2021, 01:18 Wat ik eigenlijk probeer te zeggen is dat MTBNW er van alles aan doet om een een paar nieuwe lussen aan te mogen leggen, notabene zelfs de handen uit de mouwen steekt betreffende activiteiten in het natuurgebied die buiten het MTBen liggen, maar dat het "lijkt" alsof SBB MTBNW niet echt tegemoet komt in de vorm van wat hulp om dit allemaal wat spoediger rond te krijgen.

Van wat ik heb begrepen is de verstandhouding tussen SBB en MTBNW goed, maar dan zou je denken dat met dit overwicht e.e.a. makkelijker te realiseren moet zijn.
-Tenzij SBB ook maar een speelbal is in het grote geheel.

Misschien moet ik me eens vediepen in wat het belang van een onderneming als SBB is :-q
Bezwaarmakers en hun rechten binnen het Nederlands (Kafkaësk) systeem zijn de hoofdoorzaak vd vertraging, de wil bij SBB is er altijd geweest omdat zij inzien dat spreiding van recreatiestromen veel voordelen heeft.
Het is natuurlijk een illusie te denken dat iedereen zijn MTB in de wilgen hangt als er geen route meer gefaciliteerd wordt :bier:
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Gebruikersavatar
BOSS
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1302
Lid geworden op: zo 11 januari 2004, 21:46
Contacteer:

yo-eddy schreef: do 7 januari 2021, 11:43
Rayb81 schreef: do 7 januari 2021, 01:18 Wat ik eigenlijk probeer te zeggen is dat MTBNW er van alles aan doet om een een paar nieuwe lussen aan te mogen leggen, notabene zelfs de handen uit de mouwen steekt betreffende activiteiten in het natuurgebied die buiten het MTBen liggen, maar dat het "lijkt" alsof SBB MTBNW niet echt tegemoet komt in de vorm van wat hulp om dit allemaal wat spoediger rond te krijgen.

Van wat ik heb begrepen is de verstandhouding tussen SBB en MTBNW goed, maar dan zou je denken dat met dit overwicht e.e.a. makkelijker te realiseren moet zijn.
-Tenzij SBB ook maar een speelbal is in het grote geheel.

Misschien moet ik me eens vediepen in wat het belang van een onderneming als SBB is :-q
Bezwaarmakers en hun rechten binnen het Nederlands (Kafkaësk) systeem zijn de hoofdoorzaak vd vertraging, de wil bij SBB is er altijd geweest omdat zij inzien dat spreiding van recreatiestromen veel voordelen heeft.
Het is natuurlijk een illusie te denken dat iedereen zijn MTB in de wilgen hangt als er geen route meer gefaciliteerd wordt :bier:
....amen.

Een privé echtpaar wat niet belanghebbend is richt een Stichting op en is opeens wel belanghebbend....dat


dusssssssss©
Plaats reactie