Telegraaf

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
Gesloten
Gebruikersavatar
Smithy
All rounder
All rounder
Berichten: 113
Lid geworden op: ma 11 december 2017, 16:07
Mijn mountainbike: Smithy Serotone, Salsa Spearfish, Ragley Piglet, On-one Inbred, Genesis High latitude

Dat sowieso, en maar goed ook. Het is eigenlijk ook vrij nutteloos om in dit soort topics te posten :-q
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Sorry jongens, ik had me niet gerealiseerd dat jullie en beide partijen persoonlijk kennen en er op dat moment bij waren. Ik weet overduidelijk niet hoe echt is gegaan, nogmaals excuses
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5497
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

suravida schreef: ma 28 december 2020, 11:44 Sorry jongens, ik had me niet gerealiseerd dat jullie en beide partijen persoonlijk kennen en er op dat moment bij waren. Ik weet overduidelijk niet hoe echt is gegaan, nogmaals excuses
Hou dan gewoon je grote b#k, ik weet waar je huis woont jonguh ...... breng ik zo ff pizza met ananas langs :bier: :winkie:
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

Wat heeft deze discussie nou voor zin als niemand er bij betrokken is geweest?
Het gaat nu alleen maar weer over wat de één hypothetisch zou doen in zo'n situatie, en de reactie wat de ander daar van vindt.
Ten eerste kan je heel lang speculeren over wat je zou doen als zoiets gebeurt, maar weet je dat pas echt als het daadwerkelijk gebeurt.
Ten tweede wordt er weer enorm veel modder gegooid en staan we weer lijnrecht tegenover elkaar.
En wat voegt dat toe? Helemaal niks behalve negatieve energie.
Als iemand er de behoefte aan heeft om na het zien van zo'n filmpje zijn woede even te uiten, laat het lekker gaan en reageer niet.
Iedereen reageert en denkt anders, en al ben je het er niet mee eens, laat elkaar een beetje in de waarde. :-q
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10859
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Tijd voor een slotje?
Of voor chips en bier?
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Ger964
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 37
Lid geworden op: za 19 januari 2013, 13:32

Best knap, 7 pagina’s over een asociale fietser. Natuurlijk is het niet oké wat de fietser doet. Maar ik snap het wel.
In de eerste plaats ziet de vader de fietser aankomen, de moeder draait zich ook om en ziet de fietser ook. De vader neemt niet de moeite om tegen de moeder te roepen dat er een fietser aankomt. De moeder vindt het niet nodig om, nadat ze de fietser heeft gezien haar kind aan de kant te trekken zodat de fietser door kan fietsen. Nee beide doen niets en nu is de fietser de boeman.
Het is toch zo dat het pad waarop gelopen en gefietst wordt gedeeld wordt met elkaar? Of is ieder pad exclusief voor wandelaars?
Rossie
All rounder
All rounder
Berichten: 109
Lid geworden op: zo 22 april 2012, 16:13

Tsja, zulke reacties... :-{

En dan raar opkijken als straks geen route meer gebouwd mag worden.. :~

Die arme fietser...
Tsja, dat gezin had daar natuurlijk nooit mogen lopen zo onoplettend.. stel je voor.. :-{
Rossie
All rounder
All rounder
Berichten: 109
Lid geworden op: zo 22 april 2012, 16:13

:bier:
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5576
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

bert l. schreef: ma 28 december 2020, 12:21 Tijd voor een slotje?
Of voor chips en bier?

:bier:
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15568
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Het blijft bizar hoe makkelijk het internet leidt tot opgefokte reacties maar de toetsenbordridders mogen weer van hun kast komen. Hopelijk gaat dat net zo makkelijk als ze erop te krijgen zijn. Voor chips en bier is het (voor mij) nog wat vroeg maar hier gaat inderdaad een slot op. Al is het maar om de ophits media verder geen platform te geven.
Gesloten