De meest forum vriendelijk fiets ooit, de Ripley af

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6112
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Breezer Inversion

I_do schreef: wo 20 januari 2021, 12:12 Maar niemand een tip waar je aan zo'n apparaat zou moeten komen? Of gewoon Duitse dealers contacteren tot je mazzel hebt?
Go-cycle.de is de grootste dealer in Duitsland. Zodra er bij de importeur tri-cycles.de iets binnenkomt krijgt go-cycle in ieder geval. Zij geven op Facebook aan pas in juli
I_do
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2407
Lid geworden op: vr 13 juli 2012, 15:33

bouwpakket schreef: wo 20 januari 2021, 13:09
I_do schreef: wo 20 januari 2021, 12:12 Maar niemand een tip waar je aan zo'n apparaat zou moeten komen? Of gewoon Duitse dealers contacteren tot je mazzel hebt?
Go-cycle.de is de grootste dealer in Duitsland. Zodra er bij de importeur tri-cycles.de iets binnenkomt krijgt go-cycle in ieder geval. Zij geven op Facebook aan pas in juli
Thanks! Ik heb inmiddels tri-cycles al direct gemaild, juli zou voor mij geen probleem zijn, ik heb nog een prima fiets :-q
En die hebben mij doorverwezen naar de dealers dus go-cycle gemaild. Eens zien of ik ook gek genoeg ben om een paar duizend euro neer te leggen voor een fiets die je over een half jaar krijgt :bier:
balboa
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 686
Lid geworden op: ma 16 juli 2007, 01:55
Mijn mountainbike: Wordt gebruikt

Makkelijk schreef: di 19 januari 2021, 23:37 https://www.youtube.com/watch?v=oxHYotUmVvU

Deze man kan zo heerlijk filmen (en rijden!) dat de review leuk meegenomen is... :lol:
Geheel off-topic, maar wat een vet filmpje. Wat heeft die gast een beheersing over z'n fiets........
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16709
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Onderaan het artikel over de Ibis stond een veel mooiere/interessantere fiets vond ik... :oops: :D
https://www.pinkbike.com/news/colorado- ... -bike.html
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Gebruikersavatar
Patrick_V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2239
Lid geworden op: vr 23 maart 2012, 09:02
Mijn mountainbike: Canyon Stoic 3

Ik sluit me daar bij aan :bier: Wat een apparaat
Gebruikersavatar
Ook Peter
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1057
Lid geworden op: wo 16 september 2015, 08:45
Mijn mountainbike: Kleurig; (Commencal, Cotic, Project12, Sparta)

Mwha.. ik heb mooiere gezien aan deze kant van de plas.
Lekker fietsen!
Plaats reactie