Bikepark Mook Loterij > uitslag is bekend!

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

Op de loterij pagina staat:

Belangrijk: Bestel je 3x of 6x kans? Dan wordt jouw order nummer 3x of 6x mee genomen in de trekking.

Ook hier blijkt weer dat mensen de helft niet lezen, want je bent niet de eerste doe het vraagt ;-)

Dus ja, je ontvangt 1 lotnummer en die wordt 6 x meegenomen.
Dit is goedgekeurd door een notaris die na het einde van de verkoop toeziet op het proces en de trekking doet.
Ironhorse Erik
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 785
Lid geworden op: di 20 juni 2006, 23:52
Mijn mountainbike: Specialized fanboy: Epic/Stumpjumper/Enduro/Demo

Jamis Diablo schreef: za 20 februari 2021, 23:40 Op de loterij pagina staat:

Belangrijk: Bestel je 3x of 6x kans? Dan wordt jouw order nummer 3x of 6x mee genomen in de trekking.

Ook hier blijkt weer dat mensen de helft niet lezen, want je bent niet de eerste doe het vraagt ;-)

Dus ja, je ontvangt 1 lotnummer en die wordt 6 x meegenomen.
Dit is goedgekeurd door een notaris die na het einde van de verkoop toeziet op het proces en de trekking doet.
Ok Ok zie het volgende svp positief dan :winkie:

Even je tekst aanpassen eventueel, als, zoals je zelf zegt, het voor je doelgroep niet voldoende duidelijk is.

Je statement strookt trouwen ook niet per definitie helemaal met je regulations:

"A maximum of one prize can be won per lottery number.""

Dat is een regel die eigenlijk in de geest bedoeld is om op 1 uniek lotnummer niet meerdere prijzen te winnen in het geval er iets mis gaat met de trekking en er een per ongeluk een nummer dubbel inzit. Jullie bak (al dan niet virtueel) zit vol met dubbele driedubbele tot zes dubbele nummers.

Nu wordt opeens de volgorde van de trekking wel heel belangrijk. Je bent nu eigenlijk ethisch wel gedwongen om van hoofdprijs "omlaag" te gaan naar de petjes en de sokken. Doe je dit andersom dan ben je met je 6x zelfde lotnummer opeens in het nadeel als je eerst nog moet hopen dat je niet de petjes en sokken wint. Dat nadeel is wel voor alle partijen gelijk, maar laten we nu maar eerlijk zijn, we doen mee voor de Enduro tot ongeveer halverwege de lijst. Bij een "echte" loterij maakt het door de unieke lotnummers geen reet uit welke richting je de prijzen bepaalt.

Voorts heb ik nergens kunnen vinden wat jullie doen met het overgemaakte geld indien het minimum aantal te verkopen loten niet gehaald wordt. Maar daar kan ik over heen gelezen hebben. Niet dat het me wat uitmaakt, prima sponsoring anders, maar het hoort er zeker wel bij.

Zomaar wat vragen/opmerkingen tips en tops :-q

PS je sponsor logos klikbaar naar hun website, vinden sponsoren wel fijn :) ik ben shirt sponsor van MTB NW en altijd bereid goede doelen te steunen........
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

Wat betreft de loterij, alles is gesponsord, dus er is geen minimaal aantal loten.
En uiteraard beginnen we bij de fietsen.
Tekst aanpassen heeft m.i. niet zoveel nut, want het staat er duidelijk en er wordt gewoon niet goed gelezen door een hoop mensen.
Vannochtend nog een mooi voorbeeld, we zijn bezig met een hek te plaatsen bij de start van de zwarte lijn, komt er iemand aan lopen, gaat naast een A2 formaat bord met de verplichte bescherming en in grote letters ZWART er op staan, en vraagt wat het moeilijkheidsniveau is... :-{
Wat voor pannekoek ben je dan.
Die logo's waren vd week nog wel klikbaar, daar gaat nu wat mis, dank voor de tip.
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6132
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Ragley Trig

Jamis Diablo schreef: zo 21 februari 2021, 00:36 Vannochtend nog een mooi voorbeeld, we zijn bezig met een hek te plaatsen bij de start van de zwarte lijn, komt er iemand aan lopen, gaat naast een A2 formaat bord met de verplichte bescherming en in grote letters ZWART er op staan, en vraagt wat het moeilijkheidsniveau is... :-{
Moet je maar uitleggen wat ZWART betekent en waarvoor die bescherming nodig is
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
Garage Sale
Ibis Ripley V4
Ibis Ripmo V2
Ibis Ripley V1 => met pensioen, aan de muur
Ragley TD:1 29 ti rigid Single Speed
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5501
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

Het is gewoon even wennen voor de Hollandsche fietser dat niet alles wat er aan fietsmogelijkheden ligt voor hem of haar haalbaar is. Deze inhaalslag t.o.v. het buitenland zal nog wel wat tijd in beslag nemen. Bij universele bebording zal over een paar jaar een ieder wel ongeveer begrijpen wat het inhoud, uiteraard zal dit door sommigen met schade en schande geleerd worden :bier:

edit... vergeet niet dat dit (https://www.sintbarbaraschool.nl/nw-263 ... epark.html) de norm is in Nederland ..... gewoon met een school klas naar een Skatepark, steps, skates en fietsjes mee ... maar een helm? wat is dat?

Afgelopen donderdag ook op Mook jochies op de zwarte lijn zonder helm etc.

Deze mentaliteitsverandering gaat echt tijd kosten.

Verder zijn wij zelf ook stuk voor stuk zo opgegroeid hè :wink:
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Gebruikersavatar
Singletrack Sundays
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1163
Lid geworden op: za 4 januari 2020, 18:41
Mijn mountainbike: OV fiets

Volgens mij werkt het systeem ook nog niet vlekkeloos, ruim een week geleden loten gekocht maar nog geen mail terug gehad.
Have fun!
Rinse.
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

Stuur ff een PB met je naam, dan zorg ik er voor dat je de mail krijgt.
We hadden een standaard Woocommerce mail plugin die bij het testen prima werkte maar met grotere aantallen problemen gaf.
Vorige week zondag een andere plugin geïnstalleerd en daarna geen problemen meer gehoord.
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16079
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

yo-eddy schreef: zo 21 februari 2021, 09:43 Afgelopen donderdag ook op Mook jochies op de zwarte lijn zonder helm etc.

Deze mentaliteitsverandering gaat echt tijd kosten.
Jij stond daar alleen te kijken toch? :winkie:
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5501
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

Lars TB schreef: zo 21 februari 2021, 11:52
yo-eddy schreef: zo 21 februari 2021, 09:43 Afgelopen donderdag ook op Mook jochies op de zwarte lijn zonder helm etc.

Deze mentaliteitsverandering gaat echt tijd kosten.
Jij stond daar alleen te kijken toch? :winkie:
Ik stond daar als gediplomeerd EHBO'er :bier:
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16079
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

yo-eddy schreef: zo 21 februari 2021, 11:56
Lars TB schreef: zo 21 februari 2021, 11:52

Jij stond daar alleen te kijken toch? :winkie:
Ik stond daar als gediplomeerd EHBO'er :bier:
Voor de mensen die een schep in hun voet steken dan?
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5501
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

Lars TB schreef: zo 21 februari 2021, 11:59
yo-eddy schreef: zo 21 februari 2021, 11:56

Ik stond daar als gediplomeerd EHBO'er :bier:
Voor de mensen die een schep in hun voet steken dan?
adjust your skills, not the trail Lars!
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16079
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

yo-eddy schreef: zo 21 februari 2021, 12:02
Lars TB schreef: zo 21 februari 2021, 11:59

Voor de mensen die een schep in hun voet steken dan?
adjust your skills, not the trail Lars!
Heb ik de opening gemist?


Of hebben we hier te maken met een staaltje Nederlandse mentaliteit: "die sluiting geldt niet voor mij!"?
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5501
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

Het park is openbaar toegankelijk, of je dat nu leuk vindt of niet. Er fietsen en wandelen daar dagelijks tientallen mensen dus wellicht is het niet helmaal duidelijk. Er staan geen hekken voor de start vd baan.
Wil je zoiets echt afsluiten (als dat al mag, want openbare ruimte) plaats dan afzettingen op de baan, linten voor de jumps en drops etc etc
Het is echt niet zo duidelijk als sommigen hier doen voorkomen. Op de website staat het pas heel recent (en wie kijkt daar op? ..... de lokale jeugd i.i.g. niet). Hele groepen van allerlei pluimage rijden er "met toestemming" maar krijgen van een andere vrijwilliger de wind van voren :roll:
De initiatiefnemers zelf en hun aanhang fietsen er naar hartelust. Het fietshek is gewoon open.
Geen idee hoe de privileges hier liggen.
En ja, dan ga ik er met de kleine mannen (incl full face, body protector én skills) ook naar beneden. De eerste keer "met toestemming" en de tweede keer op eigen initiatief.

Nogmaals als je niet wilt dat mensen er totaal onvoorbereid gaan lopen klooien dan is de huidige situatie niet afdoende.
Verder moeten we er ook niet te moeilijk over doen, skate parkjes met grote ramps met stalen coping zijn ook gewoon voor iedereen toegankelijk en vaak zelfs nog zonder enige voorlichting. Welkom in NL :bier:
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16079
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Sorry.


Ik zag alleen niet hoe dit nu anders is dan bordjes niet lezen over de moeilijkheidsgraad... :-{
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5501
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

Lars TB schreef: zo 21 februari 2021, 12:33 Sorry.


Ik zag alleen niet hoe dit nu anders is dan bordjes niet lezen over de moeilijkheidsgraad... :-{
Ik ben sowieso slecht in het lezen van bordjes/handleidingen etcetera :winkie:
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Plaats reactie