Bikepark Mook en MTB routes Nijmegen winnen awards

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

MTB Trail Awards 2020/2021

Bikepark Mook wint Beste MTB Bikepark

Zijn de rijdbare lijnen zonder enige moeite te nemen? Zit er voldoende flow in het park? Hoe staat het met de diversiteit in niveau verschil? Dien je van tevoren zelf het park te shapen of is het altijd in goed staat? Dit zijn belangrijke elementen die meewegen bij de selectie van het beste bikepark van Nederland.

In de luwte van Nijmegen is in 2020 iets heel bijzonders tot stand gekomen; Bikepark Mook. Volgens insiders ook het “Winterberg van Nederland” genoemd. Gekeken naar de omvang van het project, de veelzijdigheid en de faciliteiten luidt het jury oordeel; het zou eigenlijk gek zijn als Mook het niet wordt

MTB routes Nijmegen wint Aanmoedigingsprijs / Belangenbehartiging

De aanmoedigingsprijs is een uitzonderlijke erkenning voor belangenbehartiging van MTB. Bijvoorbeeld dé vereniging die middels een buitengewoon initiatief het imago van MTB op positieve wijze heeft weten te beïnvloeden. Of juist de absolute doorzetter(s) die ondanks de nodige tegenslagen zich toch onvermoeibaar hebben hard gemaakt voor de zaak. Dat verdient waardering.

MTB Rijk van Nijmegen heeft zich afgelopen jaar uitzonderlijk hard ingezet(en nog steeds) om de routes rond Nijmegen open te houden. Veel weerstand van Vereniging Nederlands Cultuurlandschap die handig media en politiek bespelen om de routes weg te krijgen. Alex Peters, voorman van MTB Rijk van Nijmegen, blijft rustig en pareert alle kritiek en spreekt ook eigen achterban + bezoekers van de routes aan op ongepast gedrag. -

https://www.mtbroutes.nl/uitslag-mtb-tr ... s-20202021
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Volledig terecht dit. Proficiat.
Gebruikersavatar
Ook Peter
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1057
Lid geworden op: wo 16 september 2015, 08:45
Mijn mountainbike: Kleurig; (Commencal, Cotic, Project12, Sparta)

Welverdiend, gave routes/gaaf park en ondanks tegenwerking constructief blijven :-q
Lekker fietsen!
ReinierT
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 528
Lid geworden op: zo 21 augustus 2016, 20:47
Mijn mountainbike: Canyon Spectral 9.0 Pro

Nijmegen heeft een mooi fietsparadijs. Met bikepark. Kudo's voor alle mensen die zich daar voor inzetten.
Plaats reactie