Scott Spark 2022

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
Gesloten
mccoyman
All rounder
All rounder
Berichten: 59
Lid geworden op: vr 26 juli 2019, 14:03
Mijn mountainbike: Scott Patron 900

Fritso schreef: wo 22 september 2021, 12:05 Net mijn dealer gebeld en die geeft aan dat de gereserveerde fietsen allemaal volgend jaar pas binnen komen. Mijn fiets (team issue axs) wordt pas 1-5-2022 verwacht. Het gaat hier dus om een reeds gereserveerde fiets, waarvan de dealer bevestigd gekregen heeft dat hij komt. :o
Bij mij precies het zelfde verhaal en daarmee gelukkig kunnen wisselen naar de demo fiets die ze hebben.
Misschien moeite waard daar achteraan te gaan?
Scott Patron 900 Custom
Fritso
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 34
Lid geworden op: za 3 juli 2021, 15:25

mccoyman schreef: wo 22 september 2021, 14:55
Fritso schreef: wo 22 september 2021, 12:05 Net mijn dealer gebeld en die geeft aan dat de gereserveerde fietsen allemaal volgend jaar pas binnen komen. Mijn fiets (team issue axs) wordt pas 1-5-2022 verwacht. Het gaat hier dus om een reeds gereserveerde fiets, waarvan de dealer bevestigd gekregen heeft dat hij komt. :o
Bij mij precies het zelfde verhaal en daarmee gelukkig kunnen wisselen naar de demo fiets die ze hebben.
Misschien moeite waard daar achteraan te gaan?
Dat had ik gehoopt ja, maar die is al verkocht. Ben een beetje pissig dat hij die niet voor mij apart had gehouden aangezien dat precies de fiets is die ik in juni al besteld had. En ik was de eerste.
shit
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 493
Lid geworden op: za 9 mei 2015, 19:55
Mijn mountainbike: Scott spark

Niet netjes van hem .
Fritso
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 34
Lid geworden op: za 3 juli 2021, 15:25

Weet iemand misschien een dealer die de team issue axs als demo heeft staan en nog niet heeft verkocht? Denk dat ik dan daar maar langs ga en mijn order annuleer.
P4t4t0
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 5
Lid geworden op: di 21 september 2021, 15:58

:o Weiger te geloven dat alle fietsen pas 1-5 worden geleverd. Blijf toch nog hopen op november/december
brothersmother
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 156
Lid geworden op: za 23 juli 2005, 17:09
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel
Contacteer:

Fritso schreef: wo 22 september 2021, 15:31 Weet iemand misschien een dealer die de team issue axs als demo heeft staan en nog niet heeft verkocht? Denk dat ik dan daar maar langs ga en mijn order annuleer.
Ik weet dat Rabbit bikestore een team issue gx heeft staan maar wel in een maat s. Ik heb vorige week mijn order moeten annuleren dus hij staat weer te vrij denk ik
Life Is A Dance, Then You Chill!!
Fritso
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 34
Lid geworden op: za 3 juli 2021, 15:25

Jammer, ik heb een maat L nodig.
mccoyman
All rounder
All rounder
Berichten: 59
Lid geworden op: vr 26 juli 2019, 14:03
Mijn mountainbike: Scott Patron 900

P4t4t0 schreef: wo 22 september 2021, 16:05 :o Weiger te geloven dat alle fietsen pas 1-5 worden geleverd. Blijf toch nog hopen op november/december
Niet alle, Scott heeft 6 batches gemaakt waar in ze worden uitgeleverd.
De eerste komen oktober/november en de laatste batch mei/juni volgend jaar.
Afhankelijk van model kom je dus in 1 van de batches.
Met geluk dus nog dit jaar, maar heb je de pech met een model dan is het lang wachten.
Je dealer kan je precies vertellen in welke batch jou bestelling komt.
Scott Patron 900 Custom
P4t4t0
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 5
Lid geworden op: di 21 september 2021, 15:58

mccoyman schreef: wo 22 september 2021, 17:21
P4t4t0 schreef: wo 22 september 2021, 16:05 :o Weiger te geloven dat alle fietsen pas 1-5 worden geleverd. Blijf toch nog hopen op november/december
Niet alle, Scott heeft 6 batches gemaakt waar in ze worden uitgeleverd.
De eerste komen oktober/november en de laatste batch mei/juni volgend jaar.
Afhankelijk van model kom je dus in 1 van de batches.
Met geluk dus nog dit jaar, maar heb je de pech met een model dan is het lang wachten.
Je dealer kan je precies vertellen in welke batch jou bestelling komt.
Thanks toch een kleine opluchting
brothersmother
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 156
Lid geworden op: za 23 juli 2005, 17:09
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel
Contacteer:

Ik werd vanmiddag gebeld door Herman Beleef fietsen in Nijverdal. Ik had me daar ook op de lijst gezet voor een spark. Blijkbaar hebben hun een aantal extra sparks kunnen regelen en ze waren vandaag iedereen aan het afbellen omdat ze meer zicht hebben gekregen op hun levertijden. Voor de mensen die nog zoekende zijn misschien het proberen waard. Waar ik voor op de lijst stond, een team issue black in maat s, kwam in November vrij.
Life Is A Dance, Then You Chill!!
Gebruikersavatar
ivocare
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 717
Lid geworden op: ma 3 november 2014, 17:48

Niemand weet het behalve Scott zelf. Volgens mij weten zij het zelf niet omdat ze afhankelijk zijn van toeleveranciers. Het blijft koffiedik kijken, voor ons (meest), voor de winkels (iets minder) en voor Scott ook. Hopelijk is de situatie vanaf 2022 onder controle want dan ga ik shoppen 🥳
At1
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 846
Lid geworden op: vr 2 december 2011, 18:15
Mijn mountainbike: Wordt niet gebruikt als ik online ben...

Weet iemand ergens een maat L te staan die te testen is?
Iedereen is gek en zij die denken dat ze normaal zijn, die zijn het gekst van allemaal.
Iw@n
All rounder
All rounder
Berichten: 120
Lid geworden op: di 29 september 2015, 20:17

At1 schreef: zo 26 september 2021, 09:33 Weet iemand ergens een maat L te staan die te testen is?
Duyst in Bunschoten heeft/had een L als demo staan
shit
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 493
Lid geworden op: za 9 mei 2015, 19:55
Mijn mountainbike: Scott spark

brothersmother schreef: za 25 september 2021, 22:49 Ik werd vanmiddag gebeld door Herman Beleef fietsen in Nijverdal. Ik had me daar ook op de lijst gezet voor een spark. Blijkbaar hebben hun een aantal extra sparks kunnen regelen en ze waren vandaag iedereen aan het afbellen omdat ze meer zicht hebben gekregen op hun levertijden. Voor de mensen die nog zoekende zijn misschien het proberen waard. Waar ik voor op de lijst stond, een team issue black in maat s, kwam in November vrij.
Bestaat er een team issue black?
Gebruikersavatar
D-man
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 667
Lid geworden op: do 22 januari 2015, 20:34
Mijn mountainbike: S-works Epic

At1 schreef: zo 26 september 2021, 09:33 Weet iemand ergens een maat L te staan die te testen is?
Herman beleeft fietsen in Nijverdal!

tevens een hele fijne dealer :-)
Ik ben mij er eentje...
Gesloten