Ook de LBS kan onvoldoende onderdelen krijgen om te verkopen, en is veel tijd kwijt aan zoeken naar inkoop materialen om de essentiele werkplaats draaiende te houden.bertp schreef: ↑ma 22 november 2021, 13:23 Dit is toch wel een raar verhaal, die zogenaamde prijsstijging. Op scott website nog niets van te merken trouwens.
Dus 2 personen bestellen in Juni in dezelfde winkel een spark en tekenen een bestelbon en geven voorschot.
Persoon A heeft zijn fiets vorige week ontvangen en betaald de afgesproken prijs.
Persoon B moet dankzij het Scott levertermijn loterijsysteem wachten tot ergens in 2022 en betaald vervolgens een meerprijs.
Ben ik nu de enige die dit niet normaal vindt? Ik denk het niet als ik de voorgaande reacties lees.
Trouwens, met de huidige hausse in fietsenverkoop van de afgelopen jaren denk ik niet dat er veel lbs het vel over de oren getrokken wordt. Eerder het personeel dat voor de lbs werkt, maar dat is een andere discussie.
Wat je binnenkrijgt is zo verkocht, maar zie het maar te krijgen...